Ile palą Wasze ESKI??

Moderator: Moderatorzy

bogdanatorx

Post autor: bogdanatorx »

ostatnio na trasie Siedlce-Wawa i z powrotem (w sumie 220km) wyszło mi około 11l LPGna setke. Ale brałem wszystkich i tylko na zakrętach schodziłem do 120, więc wynik jak najbardziej mnie satysfakcjonuje
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

dziwnie mało wyszło :o
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14660
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

jarekezg, dlaczego? W trasie jak najbardziej - ja minimalnie spalanie gazu zanotowałem w czasie jazdy na zlot chyba w bernardynce. Z kalkulatorem w ręce niespełna 8,5 gazu/100km mierzone na dystansie 800km. Sam nie mogłem uwierzyć ale to fakt. Choć jednorazowy... Jak ktoś sie czepi to może do tego doliczyć litr benzyny na rozruchy ale poza tym więcej nie wziął. Ale za to odbija to sobie w mieście (12-13) :/
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4822
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

1,4 benzyna: ~13l / 100km :cool:
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Yagr pisze:jarekezg, dlaczego? W trasie jak najbardziej
może inaczej rozumiemy
bogdanatorx pisze:Ale brałem wszystkich i tylko na zakrętach schodziłem do 120,
bo przy prędkościach 160-170 to niezbyt realne a do tego hamowanie bo akurat ktoś jedzie wolno a nie mozna wyprzedzić bo ktoś z naprzeciwka i znów redukcja i but
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14660
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

jarekezg, dlatego napisałem że jest realne te 11 dm3 gazu a nie że te moje 8,5 ;) A ja też za bardzo emerycko nie jeźdżę ;) Wystarczy żeby bogdantorx jechał te 140-150 i okaże sie że jest to jak najbardziej prawdopodobne spalanie. Zresztą.... temat "jak mało mi to spalił" jest bardzo konfliktogennym i nikt nikomu wierzyć nie musi. :D
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4662
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

jarekezg pisze:bo przy prędkościach 160-170 to niezbyt realne a do tego hamowanie bo akurat ktoś jedzie wolno a nie mozna wyprzedzić bo ktoś z naprzeciwka i znów redukcja i but
Ja jadąc na Śląsk kilkukrotnie RS'em (ok 300km) zawsze trasa w okolicy 130-140km/h, autostradą bywało często ponad 200 i też wyprzedzanie wszystkich jak tylko było miejsce, spalanie wychodziło ok 12l/100km LPG i na pewno nie więcej, ponieważ 32l LPG w butli wystarczało na całą trase :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Rob

Post autor: Rob »

Pisałem juz tu ale to było 3D a teraz jest kombi .... :grin:

Escort Kombi 1,6-16v
Zima miasto 10-12
Teraz ( wiosna ) miasto 9,5-10,5
Wszystko oczywiscie PB ;)
nasa

Post autor: nasa »

Escort mk7 5d 1.3
średnia 7l/100km PB
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

No to teraz coś o moim... Silnik 1,4, wywalony katalizator, filtr powietrza (inne zabezpieczenie dolotu), przerobiony rozrząd i kąt wyprzedzenia zapłonu. Na hamowni u znajomego sprawdzany - wynik = 94KM. Wyniki prezentują się następująco:

LPG:
=====

1. Najczęściej do pracy i z powrotem (codziennie, 5 dni w tygodniu) pokonuję trasę 128 KM. Jest to miasto - trasa - miasteczko - trasa - Warszawa (korki). Spalanie równo 10 litrów LPG.

2. Trasa katowicka (najbardziej obiektywna), średnia prędkość jazdy 90 - 100 km/h - 9,4 litra.

3. Miasto (tylko) w lecie - 11 litrów, w zimie - 12,5 litra.

Podane dane tyczą się mojego samochodu bez żadnego załadunku. Dwie osoby w kabinie (ja i żona).

Benzyna 95:
==========

Hahaha, używam tylko do rozruchu. Dlaczego? Koszt to raz, ale drugie - mam tak ustawiony zapłon i cały silnik, że na benzynie nie wiem czy osiągam 60 KM mocy więc bez sensu jest jeżdżenie na tym paliwie. Używany w nagłych wypadkach (braknie gazu) i do odpalania = spalanie w ciągu roku maksymalnie 7 litrów (wynik za rok 2009).
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14660
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Uriel75 pisze:Silnik 1,4, wywalony katalizator, filtr powietrza (inne zabezpieczenie dolotu), przerobiony rozrząd i kąt wyprzedzenia zapłonu. Na hamowni u znajomego sprawdzany - wynik = 94KM.
Na kołach???
Bo mi się wydaje że to raczej ktoś ci wstawił 1,6 CVH i nic o tym nie wiesz....
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Illuminati75

Post autor: Illuminati75 »

Hahaha... Chciałbym :) Ale jednak dalej jest to 1,4 litra. W czasie zakupu stał u człowieka, który jest moim guru od mechaniki i przy piwie (nastu) wyszło, że go kupię. I tak jest kolejne dziecko w rodzinie od dwóch lat do chwili obecnej...

EDIT: Ja tam na mechanice znam się nie za wiele. Coś tam wiem, ale jest to ułamek tego co powinienem, więc nie wiem wszystkiego co było przerabiane w tym autku. Po prostu odpalam, naciskam gaz i jadę :) No i zdecydowanie za często tankuję gdy mam za ciężką nogę, w końcu o tym jest ten wątek. Zdjęcia wnętrza być może wstawię, czyli najpierw zrobię. Ale żeby to nastąpiło to najpierw czeka mnie poważny porządek pod maską po zimie. Tymczasem jest tam niezły burdel niestety...
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 14:46 przez Illuminati75, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14660
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Uriel75, powiem ci szczerze że żeby z cvh fordowskiego 94 konie wyciągnąć to nie lada przeróbki sa konieczne a nie tylko zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu, regulacja rozrządu, zmiana dolotu i wywalenie kata. Ale może masz rację? Tyle że naprawdę dużo łatwiej to osiągnąć podmieniając silniczki, zwłaszcza że się w zasadzie niewiele różnią ;) Możesz założyć własny temat w "nasze auta" opisać furę i wstawić zdjęcia komory silnikowej ze szczególnym uwzględnieniem napisów na głowicy (bo do opisu bloku to dostęp żaden) i będziemy nad tym konferować :DDD tu nie miejsce na takie dyskusje ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23614
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

2.0 w budzie cabrio na podtlenku LPG na sekwencji pali po Wroclawiu ok. 13l/100km gazu, co jest na ta chwile o 1 litr mniejszym wynikiem niz 1.6 8V EFI, jesli taka tendencja sie utrzyma,to znaczy,ze wymiana na 2.0 to oszczednosc, bo w dynamice to na pewno nie jest gorzej. Styl jazdy zachowalem dokladnie taki sam, przyspieszam tak samo jakbym jezdzil 1.6
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Zawsze pisaliśmy z Matim , że jego RS palił mniej niż mój 1,6 :razz:
No chyba , że nonam podpuszczał łyse pały w BMW i Gofrach , to RS spalał 2 razy tyle co mój :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ