Ile palą Wasze ESKI??
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
- Yagr
- Posty: 14660
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jarekezg, dlaczego? W trasie jak najbardziej - ja minimalnie spalanie gazu zanotowałem w czasie jazdy na zlot chyba w bernardynce. Z kalkulatorem w ręce niespełna 8,5 gazu/100km mierzone na dystansie 800km. Sam nie mogłem uwierzyć ale to fakt. Choć jednorazowy... Jak ktoś sie czepi to może do tego doliczyć litr benzyny na rozruchy ale poza tym więcej nie wziął. Ale za to odbija to sobie w mieście (12-13) 

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
może inaczej rozumiemyYagr pisze:jarekezg, dlaczego? W trasie jak najbardziej
bo przy prędkościach 160-170 to niezbyt realne a do tego hamowanie bo akurat ktoś jedzie wolno a nie mozna wyprzedzić bo ktoś z naprzeciwka i znów redukcja i butbogdanatorx pisze:Ale brałem wszystkich i tylko na zakrętach schodziłem do 120,
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- Yagr
- Posty: 14660
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jarekezg, dlatego napisałem że jest realne te 11 dm3 gazu a nie że te moje 8,5
A ja też za bardzo emerycko nie jeźdżę
Wystarczy żeby bogdantorx jechał te 140-150 i okaże sie że jest to jak najbardziej prawdopodobne spalanie. Zresztą.... temat "jak mało mi to spalił" jest bardzo konfliktogennym i nikt nikomu wierzyć nie musi. 



Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Ja jadąc na Śląsk kilkukrotnie RS'em (ok 300km) zawsze trasa w okolicy 130-140km/h, autostradą bywało często ponad 200 i też wyprzedzanie wszystkich jak tylko było miejsce, spalanie wychodziło ok 12l/100km LPG i na pewno nie więcej, ponieważ 32l LPG w butli wystarczało na całą trasejarekezg pisze:bo przy prędkościach 160-170 to niezbyt realne a do tego hamowanie bo akurat ktoś jedzie wolno a nie mozna wyprzedzić bo ktoś z naprzeciwka i znów redukcja i but

Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
No to teraz coś o moim... Silnik 1,4, wywalony katalizator, filtr powietrza (inne zabezpieczenie dolotu), przerobiony rozrząd i kąt wyprzedzenia zapłonu. Na hamowni u znajomego sprawdzany - wynik = 94KM. Wyniki prezentują się następująco:
LPG:
=====
1. Najczęściej do pracy i z powrotem (codziennie, 5 dni w tygodniu) pokonuję trasę 128 KM. Jest to miasto - trasa - miasteczko - trasa - Warszawa (korki). Spalanie równo 10 litrów LPG.
2. Trasa katowicka (najbardziej obiektywna), średnia prędkość jazdy 90 - 100 km/h - 9,4 litra.
3. Miasto (tylko) w lecie - 11 litrów, w zimie - 12,5 litra.
Podane dane tyczą się mojego samochodu bez żadnego załadunku. Dwie osoby w kabinie (ja i żona).
Benzyna 95:
==========
Hahaha, używam tylko do rozruchu. Dlaczego? Koszt to raz, ale drugie - mam tak ustawiony zapłon i cały silnik, że na benzynie nie wiem czy osiągam 60 KM mocy więc bez sensu jest jeżdżenie na tym paliwie. Używany w nagłych wypadkach (braknie gazu) i do odpalania = spalanie w ciągu roku maksymalnie 7 litrów (wynik za rok 2009).
LPG:
=====
1. Najczęściej do pracy i z powrotem (codziennie, 5 dni w tygodniu) pokonuję trasę 128 KM. Jest to miasto - trasa - miasteczko - trasa - Warszawa (korki). Spalanie równo 10 litrów LPG.
2. Trasa katowicka (najbardziej obiektywna), średnia prędkość jazdy 90 - 100 km/h - 9,4 litra.
3. Miasto (tylko) w lecie - 11 litrów, w zimie - 12,5 litra.
Podane dane tyczą się mojego samochodu bez żadnego załadunku. Dwie osoby w kabinie (ja i żona).
Benzyna 95:
==========
Hahaha, używam tylko do rozruchu. Dlaczego? Koszt to raz, ale drugie - mam tak ustawiony zapłon i cały silnik, że na benzynie nie wiem czy osiągam 60 KM mocy więc bez sensu jest jeżdżenie na tym paliwie. Używany w nagłych wypadkach (braknie gazu) i do odpalania = spalanie w ciągu roku maksymalnie 7 litrów (wynik za rok 2009).
- Yagr
- Posty: 14660
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Na kołach???Uriel75 pisze:Silnik 1,4, wywalony katalizator, filtr powietrza (inne zabezpieczenie dolotu), przerobiony rozrząd i kąt wyprzedzenia zapłonu. Na hamowni u znajomego sprawdzany - wynik = 94KM.
Bo mi się wydaje że to raczej ktoś ci wstawił 1,6 CVH i nic o tym nie wiesz....
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Hahaha... Chciałbym
Ale jednak dalej jest to 1,4 litra. W czasie zakupu stał u człowieka, który jest moim guru od mechaniki i przy piwie (nastu) wyszło, że go kupię. I tak jest kolejne dziecko w rodzinie od dwóch lat do chwili obecnej...
EDIT: Ja tam na mechanice znam się nie za wiele. Coś tam wiem, ale jest to ułamek tego co powinienem, więc nie wiem wszystkiego co było przerabiane w tym autku. Po prostu odpalam, naciskam gaz i jadę
No i zdecydowanie za często tankuję gdy mam za ciężką nogę, w końcu o tym jest ten wątek. Zdjęcia wnętrza być może wstawię, czyli najpierw zrobię. Ale żeby to nastąpiło to najpierw czeka mnie poważny porządek pod maską po zimie. Tymczasem jest tam niezły burdel niestety...

EDIT: Ja tam na mechanice znam się nie za wiele. Coś tam wiem, ale jest to ułamek tego co powinienem, więc nie wiem wszystkiego co było przerabiane w tym autku. Po prostu odpalam, naciskam gaz i jadę

Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 14:46 przez Illuminati75, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yagr
- Posty: 14660
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Uriel75, powiem ci szczerze że żeby z cvh fordowskiego 94 konie wyciągnąć to nie lada przeróbki sa konieczne a nie tylko zmiana kąta wyprzedzenia zapłonu, regulacja rozrządu, zmiana dolotu i wywalenie kata. Ale może masz rację? Tyle że naprawdę dużo łatwiej to osiągnąć podmieniając silniczki, zwłaszcza że się w zasadzie niewiele różnią
Możesz założyć własny temat w "nasze auta" opisać furę i wstawić zdjęcia komory silnikowej ze szczególnym uwzględnieniem napisów na głowicy (bo do opisu bloku to dostęp żaden) i będziemy nad tym konferować
tu nie miejsce na takie dyskusje 



Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23614
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
2.0 w budzie cabrio na podtlenku LPG na sekwencji pali po Wroclawiu ok. 13l/100km gazu, co jest na ta chwile o 1 litr mniejszym wynikiem niz 1.6 8V EFI, jesli taka tendencja sie utrzyma,to znaczy,ze wymiana na 2.0 to oszczednosc, bo w dynamice to na pewno nie jest gorzej. Styl jazdy zachowalem dokladnie taki sam, przyspieszam tak samo jakbym jezdzil 1.6
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982