Strona 3 z 3

: 10 cze 2011, 21:16
autor: bodzio82
Oczywiscie była regulacja sruba po montazu sprzegła ale duzo to nie zmienia na maksymalnym podkreceniu tej sruby sprzeglo bierze tak 2 cm od podlogi a pedal jest ponad hamulcem i szczerze mi to nie pasuje bo ogolnie w tych fotelach seryjnych siedzi sie do bani a jak jeszcze pedal tak wysoko to juz wogole porazka,a ogolnie te szarpania sa chyba spowodowane przegubem wewnetrznym dzis wlazlem pod auto posprawdzac czy gdzie nie ma wycieku lub cy sie cos nie odkrecilo i wybadalem ze jest zaj.luz na przegubie reka jak wzialem za poloske to chodzi na wszystkie strony,takze w przyszlym tygodniu jak znajde kase to go wymienie bo uparlem sie ze to namierze i juz= nie poddam sie :mrgreen:

: 10 cze 2011, 21:39
autor: Jamszoł
bodzio82, sprawdź no jeszcze jedno - przy łapce wysprzęglika ( ta wajcha na skrzyni biegów co do niej przychodzi linka )
Na łączeniu linka wajcha powinna być taka półokrągła podkładka między łapką a linką
Może zginęła przy przekładce sprzęgła ?
Walnięty przegub wewnętrzny może być przyczyną szarpań

: 10 cze 2011, 21:55
autor: bodzio82
Jamszoł pisze:Na łączeniu linka wajcha powinna być taka półokrągła podkładka między łapką a linką
Może zginęła przy przekładce sprzęgła ?
no moze i zginela w warsztacie ciemno w kanale i pewnie spadla bo sobie nie przypominam takiej podkladki ,no chyba ze z plastiku to cos tam jest

Jestem pewiem na 99 procent ze po wymianie tego przegubu drgawki sie skoncza ,tylko dlaczego wczesniej jak spr.tych luzow nie bylo dopiero po montazu sprzegla rozlecial sie ten przegub :?:

: 10 cze 2011, 22:05
autor: Jamszoł
Może przy montażu coś źle zazębiło lub po prostu rozleciało sie do końca

: 23 paź 2014, 20:52
autor: bodzio82
odswieze temat bo zarosł mchem :mrgreen:


chodzi o te spadki mocy, byly sporadyczne ale ostanio wracalem escortem z roboty i jechalem ze tak powiem na sportowo :mrgreen: auto szlo jak zle w pewnym momecie po przeciagnieciu i przy puszczeniu gazu a nastepnie kilka razy dalem w gaz i puszczalem zeby walnal bo dodam ze escort pluje nieraz ogniem po modach :mrgreen: nagle auto stracilo moc i tak jakby cos zablokowalo kola zero ciagu kazdy bieg auto sie nie napedza szarpie jak mocno wcisne w podloge gaz ,szarpanie wyczuwalne przez doslownie sekunde ,wogole nie da sie przejsc plynnie z nizszego biegu na wyzszy jak chce dynamiczniej przyspieszyc wyraznie efekt trzymania jakby przyczepe ciagnal z ciezkim ladunkiem ,ruszyc tez ciezko trzeba dodac duzo gazu bo trzesie sie escort i szarpie ,nie wiem co robic ogolnie silnik pracuje rowno na b jalowym odpala jedzie ale jazda przypomina jazde malym fiatem albo i gorzej :roll:
Hamulce nie trzymaja przynajmniej nie grzeja sie kola podczas jazdy trudno mi stwierdzic ale wyglada wlasnie tak jakby heble trzymaly ,bylem dzis na kompie zero bledow wszystko niby sprawne zastanawiajace jedynie ze czas wtrysku jest bardzo krotki 1,50 ms z tym ze jak podepne sie do staga bo auto w gazie czasy 2.6 ms na bieg jalowym wiec nie wiem o co chodzi :?:

prosze nie piszcie o kablach swiecach przeplywce sondzie bo to powymieniane ,przewody elektryczne pod maska posprawdzane nie robia zwarc cewka ma z rok ori ford ,skrzynka bezpo wymieniona stara byla podlana woda zasniedziala ogolnie syf

licze na wasza pomoc :idea:

: 24 paź 2014, 10:28
autor: cidzej
Dlaczego zakladasz ze wymieniony element nie moze sie popsuc.

Opis objawow przypomina mi nissany i zadzialanie knock sensora ale nie wiem czy jest on obecny w twoim aucie, sprawny i jak na jego sygnaly reaguje eccV

: 24 paź 2014, 18:58
autor: bodzio82
cidzej pisze:Opis objawow przypomina mi nissany i zadzialanie knock sensora ale nie wiem czy jest on obecny w twoim aucie, sprawny i jak na jego sygnaly reaguje eccV


mowisz o czujniku spalania stukowego jesli tak to u mnie nie ma takiego czujnika ,chyba ze mniales na mysli cos innego to nie wiem