czyli wspolczynnik nadmiaru powietrza w granicach L= 970 ,CO miedzy 0.20-0.30 ,HC mniej niz 100 jak bedzie np 400, 1000 i wiecej to sonda do wymiany i dopuki nie wymienisz bedzie problem wlasnie tego typu co opisales,
Nastepnie przy podwyzszonych obrotach tak okolo 3tys CO 0,18 DO 0,25
HC w granicach 100 ,wspolczynnik LAMBDA 990-999
Jak bedzie za ubogo zwieksza sie temp.spalania nastepuje przegrzewanie glowicy zaworow i innych czesci az wkoncu silnik w niedlugim czasie pada i tak wlasnie wychodzi oszczednie ,znowu bogato tez nie dobrze swiece sonda katalizator jak jest,uklad wydechowy wszystko sie zapier .czarna sadza ogolnie silnik tez nie ma lekko
Mieszanka musi byc optymalna wtedy bedzie wszystko smigalo jesli chodzi o lpg i ecu silnika
bo komp silnika wkurza sie jak gaz prubuje mu namieszac nieraz nawet dochodzi do tego ze zaprotestuje i autko nie chce zapalic
