Strona 3 z 3
					
				
				: 13 wrz 2013, 09:27
				autor: Yagr
				stefan1307, raczej nie - w tym zaworze bocznikowym cewka jest w blaszanym cylindrze  złączonym z kształtką z otworami poprzez zagniecenie blachy. Z założenia nierozbieralne.
			 
			
					
				
				: 13 wrz 2013, 10:15
				autor: stefan1307
				No dobra, wiec czym moge wyczyscic silniczek?
			 
			
					
				
				: 13 wrz 2013, 10:45
				autor: Yagr
				wd40 a potem naftą... próbuj 

 
			
					
				
				: 23 wrz 2013, 20:06
				autor: stefan1307
				Panowie, nie chciałem zaczynać nowego tematu wiec pisze tu, dlaczego gdy wcisne pedal gazu do podlogi to przepustnica nie otwiera sie całkiem, tylko jakieś 70%?
			 
			
					
				
				: 23 wrz 2013, 20:08
				autor: Jamszoł
				zbyt luźna linka od gazu - albo coś się popierniczyło z mocowaniem linki przy przepustnicy
			 
			
					
				
				: 25 wrz 2013, 21:04
				autor: stefan1307
				Troche ustawiłem linke od gazu, przepustnica otwiera sie troche bardziej ale nie nie do końca, to juz jest chyba max ten linki bo gdy przeskoczyłem o kolejne oczko to juz przepustnica nie domykała sie całkowicie i obroty stały powyżej 1k, oczywiscie na cieplym silniku. Moze linka w pancerzu gdzieś siedzi, jakies sugestie Panowie?
			 
			
					
				
				: 26 wrz 2013, 23:28
				autor: bodzio82
				moze masz linke nie ori i jest przydluga nie te mocowanie w uchwycie, ewentualnie wyciagnela sie za bardzo ale chyba to malo prawdopodobne stawiam ze linka nie jest pod ten model silnika jakas rzezba  ,kup ori tak jak ja to zrobilem i bedzie ok .Wczesniej mnialem ten sam problem jak zakupilem nie taka jak trza i zaczalem przerabiac zeby podlazla wyszlo ze kasa w bloto ,kupilem originalna forda i po zalozeniu nie te auto ruszanie przyspieszanie itp
			 
			
					
				Re:
				: 27 mar 2025, 19:38
				autor: ESSI 88
				
Niech będzie dla potomnych informacja choć sporządzona po czasie od powstania tego postu. Zadowalające efekty daje czyszczenie tych precyzyjnych elementów preparatem do czyszczenia gaźników, przepustnic i zaworów EGR (zmywacz). 
Naprawdę potrafi dobrze usuwać wszelkie nagary i zanieczyszczenia i być bezpieczny dla elektryki.  Choć zmywacz do hamulców też daje radę.
 
			
					
				Re: Uszkodzony przepływomierz
				: 28 mar 2025, 11:26
				autor: WieSiu
				zgadza sie, czysty przeplywomierz to podstawa 
