Strona 3 z 4
					
				
				: 25 lip 2016, 21:46
				autor: Yagr
				S3ci0r, co za różnica w którym mk łączysz N7A ze skrzynią z TD? 

 
			 
			
					
				
				: 25 lip 2016, 23:43
				autor: S3ci0r
				nie widzę problemu 

 
			
					
				
				: 26 lip 2016, 08:25
				autor: WieSiu
				no ale w mk4 chyba juz tak latwo nie jest, bo tam w IB5 raczej sa inne polosie, a przeciez MTX z TD wystepowal tylko w pozniejszych modelach, wiec czesci plug&play do mk4 nie ma.
Z tego co wiem,to niektorzy ujeżdzaja zwykle skrzynie IB5 z RSem i jakos daja rade (moze nie pałują non stop auta to wtedy to jakos wytrzymuje), a inni szukaja skrzyni z RST MK4
			 
			
					
				
				: 26 lip 2016, 11:21
				autor: Jaszczur
				IB5 bez problemu będzie działać z RSem, i nic jej nie będzie nawet przy pałowaniu. IB5 poddaje się dopiero przy uturbionych silnikach z Nm powyżej 300, i to przeważnie na 3 biegu. A do tego RS nie dorasta jakby nie patrząc.
Ja na miejscu kolegi nie szedłbym w stronę MTX - nie ma sensownego uzasadnienia by iść w stronę tej skrzyni. Ewentualnie mocniejsze sprzęgło może tu być jakimś argumentem - ale i do IB5 można zapodać spieka, albo zwykłą tarczę obić kevlarem i zapomnieć o tej kwestii.
Z IB5 w mk4 odpada wiele problemów - np. dopasowanie wybieraka, półosi, czy łap skrzyni. Pozostanie tylko kwestia zawieszenia silnika od strony pasażera, ale to już jest znacznie mniejszy problem, jeśli w ogóle.
			 
			
					
				
				: 26 lip 2016, 11:26
				autor: WieSiu
				Więc nie pozostaje nic innego jak zakładać RSa i cieszyć się jazda myślę za bardzo przyjemna w tak lekkiej budzie.
			 
			
					
				
				: 26 lip 2016, 14:08
				autor: baczek06
				Zgadzam się z powyższymi komentarzami i na obecną chwilę pozostanę przy skrzyni IB5, kwestie lepszego sprzęgła przemyśle, jest to rozsądne rozwiązanie zwłaszcza teraz. Co tu więcej? podzielę się informacjami po pierwszej jeździe w sierpniu. 
[ Dodano: Wto 26 Lip, 2016 ]
orientujecie się czy oryginalna obudowa filtra powietrza od RS spasuje w komorze silnika? (stożki są mało interesującym rozwiązaniem, kręciły mnie gdy miałem 20lat 

 )
 
			
					
				
				: 26 lip 2016, 15:28
				autor: WieSiu
				Szukaj zdjęć u Angoli, oni mają często połączone rs z mk4
			 
			
					
				
				: 26 lip 2016, 19:29
				autor: baczek06
				znalazłem obudowę od RST więc po problemie, do tego filtr i bedzie  

 
			
					
				
				: 27 lip 2016, 06:28
				autor: Kleszczak
				5 biegowa skrzynia do mk4 podejdzie ci na styk. Zostanie ci 1-2 cm luzu między skrzynią a podłużnicą. Jeżeli włożysz silnik z RSa licz się z tym że musisz mu wycinać dziurę w masce ew. dobrze go opuścić.
ib5 spokojnie wystarczy, dołożysz koło zamachowe z CVH i będziesz miał lżejsze od ib5
			 
			
					
				
				: 27 lip 2016, 18:16
				autor: baczek06
				tylko czy ta różnica wagi będzie aż tak odczuwalna? 

 
			
					
				
				: 27 lip 2016, 18:37
				autor: WieSiu
				Bardzo odczuwalne jest każde 100kg
			 
			
					
				
				: 27 lip 2016, 18:56
				autor: Yagr
				WieSiu pisze:Bardzo odczuwalne jest każde 100kg
jak widać na przykładzie "kreski" S3ciora i WieSia gdy ten ostatni miał jaro na pokładzie i gdy nie miał 

 
			
					
				
				: 27 lip 2016, 19:47
				autor: Jamszoł
				to Jaro waży 100 kg  

 
			
					
				
				: 27 lip 2016, 20:19
				autor: Arcadio
				Jamszoł pisze:to Jaro waży 100 kg  

 
Z browarami które wypił i karczkami które zjadł to możliwe 

Pamiętajcie, że Secior odelżył swojego - wszystko powyciągał i miał 5L paliwa 

 
			
					
				
				: 28 lip 2016, 01:12
				autor: cidzej
				o dziurze w klapie nic nie wspomiales a to tez pare kilo 
