Strona 3 z 28
					
				
				: 24 sie 2006, 16:27
				autor: Vieczur
				a moze o spalaniu benzyny na 100km pogadamy......
			 
			
					
				
				: 25 sie 2006, 15:00
				autor: jakub.h
				Ja mam 1.6 16V Zeteca i spalał 8l w meście a na trasie 5,5 do 6l jakl miałem wszystkie czujniki sprawne to jest przepływomierz powietrza i sonde lambde natomiast gdy padła sonda to już wskoczył na 10l gdy zaczoł nawalać przepływomierz to daje taką dawke że benzynka 10l w baku starcza na jakieś 60 km. Jak się coś dzieje ze spalaniem to pewnie jeden z tych czujników szwankuje.  Pozdrówka 

 
			 
			
					
				
				: 25 sie 2006, 17:45
				autor: Vieczur
				8 litrow w miescie ??? cos troche malo.... te 1.6 zawsze duzo palily... moj bral minimum 9 do 11 ... a wszystko mialem ok.. no chyba ze bardzo oszczednie jezdzisz..
			 
			
					
				
				: 25 sie 2006, 21:47
				autor: GonzoG
				Mi się udało zejść ze spalaniem w mieście (Wrocławiu) do 7l (TD), tylko obrotomierz bardzo rzadko przekraczał 2500. Jak mu się depnie, to...
Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy. Jak leje na Auchan (do 40gr taniej) to pali mniej, ale też i kucyków ma mniej. Na Bio (czyli tym z rzepaku) jest najsłabszy i też najwięcej mi palił - ok 6,5-7 na trasie.
			 
			
					
				
				: 25 sie 2006, 22:39
				autor: emceha
				Vieczur pisze:8 litrow w miescie ??? cos troche malo.... te 1.6 zawsze duzo palily... moj bral minimum 9 do 11 ... a wszystko mialem ok.. no chyba ze bardzo oszczednie jezdzisz..
Vieczur da się zejść do 8 litrów w mieście tylko trzeba trzymać testosteron w ryzach 

  i poćwiczyć co by noga schudła he he 

 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 19:30
				autor: alien
				mil palil w miescie 8l trasy nei sprawdzalem ale od jakiegos czasu wlewam mu 12l do baku i robie 60 km 

| i wcale mu nie deptam ... co moze byc przyczyna bo nie czaje skad taka nagla zmiana 

 aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku 

 nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O
 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 19:52
				autor: emceha
				aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku  nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O
_________________
To jest właśnie w escortach przepiekne 

 . Kazdy essi tak ma ze wskaznik pokazuje caly czas poziom wachy wiec sie nie przejmuj bo wszystko jest ok. 

 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 20:08
				autor: alien
				ale lipa :DDDDDDDDDDDDDDD a co z tym spalaniem ? 

 normalne ? 

 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 20:42
				autor: ELpYndoL
				alien pisze:a co z tym spalaniem ? 

 normalne ? 

 
 NIE TO NIE JEST NORMALNE  

 o połowe za duzo  

 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 20:46
				autor: ARIEL
				może sondą  padła 

  zrób test kompa
 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 20:48
				autor: Jamszoł
				Yanek ma rację o dużo za dużo.Ja na trase zatankowałem Shell V-power wóz dostał skrzydeł a co do ciężkości prawej nogi to powiem tak .Jak ktoś pojeździ 25 lat Fiatem 125p to się nauczy oszczędnie jeździć.
GonzoG pisze:Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy
Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.
 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 21:36
				autor: ELpYndoL
				JA cały czas tankuje na SHELLU maja tam bardzo dobrepaliwo  
 
TAK myslałem do niedawna  :neutral: Jak luknołem ze cysterna z PKN ORLEN wyjezdza i jedzie do SHELLA i potem dalej do STAT OIL  :neutral:  czyli jedno i to samo paliwo  

 a cenki rózne  

 i jezeli własciciel nic nie zakombinuje to paliwo bedzie OK a jezeli cos bedzie kombinował to czy to bedzie SHELL czi inna stacja to z tego samego paliwa co na innych stacjach ,zrobi GóWNO i autko nie bedzie chciało pracowac  

 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 21:41
				autor: Nanom 1
				jamszoł pisze:Shell V-power 
kiedys lałem takie paliwo (cały czas mowa o 99+ V-power->w moim przypadku)
teraz jest dla mnie za drogie 

  :neutral: 
jamszoł pisze:Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.
ale nie pamietam zeby mi mniej paił na 99+.........no ale chyba noge miałem cięższą 
  
 
  
 
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 21:55
				autor: Jamszoł
				Ja leje V-power 95 ale na skrzyżowaniu podczas ruszania mój młody mnie bierze swoim maluchem - jestem w tym wieku , że mnie się nigdzie nie spieszy.Zmiana biegów zazwyczaj 2000 - 2200 obrotów.
W tedy pali tak jak już pisałem wyrzej.
			 
			
					
				
				: 01 wrz 2006, 21:59
				autor: ELpYndoL
				JA moim Dieselkiem tez tak jezdze 1800-2200obr  
