Strona 3 z 28

: 24 sie 2006, 16:27
autor: Vieczur
a moze o spalaniu benzyny na 100km pogadamy......

: 25 sie 2006, 15:00
autor: jakub.h
Ja mam 1.6 16V Zeteca i spalał 8l w meście a na trasie 5,5 do 6l jakl miałem wszystkie czujniki sprawne to jest przepływomierz powietrza i sonde lambde natomiast gdy padła sonda to już wskoczył na 10l gdy zaczoł nawalać przepływomierz to daje taką dawke że benzynka 10l w baku starcza na jakieś 60 km. Jak się coś dzieje ze spalaniem to pewnie jeden z tych czujników szwankuje. Pozdrówka :smile:

: 25 sie 2006, 17:45
autor: Vieczur
8 litrow w miescie ??? cos troche malo.... te 1.6 zawsze duzo palily... moj bral minimum 9 do 11 ... a wszystko mialem ok.. no chyba ze bardzo oszczednie jezdzisz..

: 25 sie 2006, 21:47
autor: GonzoG
Mi się udało zejść ze spalaniem w mieście (Wrocławiu) do 7l (TD), tylko obrotomierz bardzo rzadko przekraczał 2500. Jak mu się depnie, to...

Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy. Jak leje na Auchan (do 40gr taniej) to pali mniej, ale też i kucyków ma mniej. Na Bio (czyli tym z rzepaku) jest najsłabszy i też najwięcej mi palił - ok 6,5-7 na trasie.

: 25 sie 2006, 22:39
autor: emceha
Vieczur pisze:8 litrow w miescie ??? cos troche malo.... te 1.6 zawsze duzo palily... moj bral minimum 9 do 11 ... a wszystko mialem ok.. no chyba ze bardzo oszczednie jezdzisz..
Vieczur da się zejść do 8 litrów w mieście tylko trzeba trzymać testosteron w ryzach :mrgreen: i poćwiczyć co by noga schudła he he :wink:

: 01 wrz 2006, 19:30
autor: alien
mil palil w miescie 8l trasy nei sprawdzalem ale od jakiegos czasu wlewam mu 12l do baku i robie 60 km :||||||| i wcale mu nie deptam ... co moze byc przyczyna bo nie czaje skad taka nagla zmiana :( aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku :| nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O

: 01 wrz 2006, 19:52
autor: emceha
aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O
_________________

To jest właśnie w escortach przepiekne :mrgreen: . Kazdy essi tak ma ze wskaznik pokazuje caly czas poziom wachy wiec sie nie przejmuj bo wszystko jest ok. :wink:

: 01 wrz 2006, 20:08
autor: alien
ale lipa :DDDDDDDDDDDDDDD a co z tym spalaniem ? :) normalne ? :P

: 01 wrz 2006, 20:42
autor: ELpYndoL
alien pisze:a co z tym spalaniem ? :) normalne ? :P
NIE TO NIE JEST NORMALNE :!: o połowe za duzo :!:

: 01 wrz 2006, 20:46
autor: ARIEL
może sondą padła :???: zrób test kompa

: 01 wrz 2006, 20:48
autor: Jamszoł
Yanek ma rację o dużo za dużo.Ja na trase zatankowałem Shell V-power wóz dostał skrzydeł a co do ciężkości prawej nogi to powiem tak .Jak ktoś pojeździ 25 lat Fiatem 125p to się nauczy oszczędnie jeździć.
GonzoG pisze:Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy
Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.

: 01 wrz 2006, 21:36
autor: ELpYndoL
JA cały czas tankuje na SHELLU maja tam bardzo dobrepaliwo :wink:

TAK myslałem do niedawna :neutral: Jak luknołem ze cysterna z PKN ORLEN wyjezdza i jedzie do SHELLA i potem dalej do STAT OIL :neutral: czyli jedno i to samo paliwo :!: a cenki rózne :!: i jezeli własciciel nic nie zakombinuje to paliwo bedzie OK a jezeli cos bedzie kombinował to czy to bedzie SHELL czi inna stacja to z tego samego paliwa co na innych stacjach ,zrobi GóWNO i autko nie bedzie chciało pracowac :!:

: 01 wrz 2006, 21:41
autor: Nanom 1
jamszoł pisze:Shell V-power
kiedys lałem takie paliwo (cały czas mowa o 99+ V-power->w moim przypadku)
teraz jest dla mnie za drogie :???: :neutral:
jamszoł pisze:Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.
ale nie pamietam zeby mi mniej paił na 99+.........no ale chyba noge miałem cięższą :cool: :razz: :wink: :mrgreen:

: 01 wrz 2006, 21:55
autor: Jamszoł
Ja leje V-power 95 ale na skrzyżowaniu podczas ruszania mój młody mnie bierze swoim maluchem - jestem w tym wieku , że mnie się nigdzie nie spieszy.Zmiana biegów zazwyczaj 2000 - 2200 obrotów.
W tedy pali tak jak już pisałem wyrzej.

: 01 wrz 2006, 21:59
autor: ELpYndoL
JA moim Dieselkiem tez tak jezdze 1800-2200obr :wink: