Odpalanie

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jezeli chodzi ci o odpalanie(zapłon) to oczywiscie !!! natomiast jezeli o krecenie rozrusznika to raczej nie - bedzie sie krecil tak samo ;)
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

sytuacja jest taka: temp ok10, malo ssania, kreci ok; temp w okolicach zera badz nizej, ssania wiecej, no i sie dlawi...i nie chce krecic, mół sie z niego robi... :-| a jak dodam gazu jeszcze, to juz masakra :sad:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Zalewa gaźnik - gaźnik do przeczyszczenia i regulacji.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

a jakieś objawy niewyregulowanego i zabrudzonego gaźnika ?
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

jamszoł pisze:Zalewa gaźnik - gaźnik do przeczyszczenia i regulacji.
mozliwe ze zalewa tylko na zimnym? na cieplym, badz letnim, ba - nawet jak postoi pare godzin to na ssaniu odpala az milo, w zasadzie tylko po nocy sie dlawi przy kreceniu :???:

naprawde nie wiem co to moze byc, rozrusznik po regeneracji (bylo lepiej okolo tygodnia), akumulator naladowany... brak m i pomyslow :-|
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Może tak być - jak silnik jest choć trochę ciepły to mięszanka benzyny z powietrzem lepiej odpala.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

Panowie a moje problemy moga sie brac ze...slabego aku? mam 45ah, prad rozruchowy...360a :roll: bo gaźnik nie strzela, nie muli...tylko to kręcenie :sad:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

co to znaczy "nie chce krecic" ?? rozrusznik nie ma sily zakrecic silnikiem ?? ja bym obstawial dupowaty rozrusznik - moj tak robil dopuki go nie wymienilem, ledwo mial sile zakrecic na zimnym silniku no i na cieplym tez byl taki objaw jak np po dluzszej jezdzie gasilem autko i od razu probowalem zakrecic - wszystko az przygasalo a rozrusznik ledwo hłehtał .... po wymianie rozrusznika - ustąpiło :) kręci jak oszalały na aku 36Ah 300A

a i jeszcze jest taka kwestia - jaki masz olej ?? jezeli mineral i to dosc dlugo nie wymieniany to pod wplywem niskiej temperatury potwornie gestnieje i stanowi dosc spory opór dla nawet sprawnego rozrusznika :|
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

na "dzien dobry" sie dlawi przy odpalaniu... kreci jak na zwolnionym filmie, drugi trzeci raz... pozniej zalapuje i jest juz git! na cieplym kreci bez zadnego "ale"... rozrusznik po regeneracji, olej polsyntetyk, wymieniany jak Pan Bog przykazal, co 10 tys km
przyszedl mi do glowy wlasnie ten aku, dlatego pytam...
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jak masz mozliwosc to zamien sie z kims na aku na jedna noc i zobacz czy jest jakas roznica
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

dzięki, właśnie mam taki plan :)
Pexu
Posty: 571
Rejestracja: 27 sty 2007, 17:17
Lokalizacja: HC
Kontakt:

Post autor: Pexu »

ja pierdyle ale dziśiaj się Ess namęczył by odpalic... :sad: chciałem zrobić podmiankę na aku, bo "od zawsze" miał problemy z paleniem jak temp była w okolicy zera i niższa ale się okazało że znalomy w polonezie ma bieguny odwrotnie <sic!> i dupa :evil: muszę się zapożyczyć na porządny aku jednak... :!:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

Pexu pisze:muszę się zapożyczyć na porządny aku jednak...
polecam centra futura ;)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
griby

Post autor: griby »

witajcie, przedwczoraj machnąłem ponad 600km - w drodze powrotnej z olsztyna zatrzymałem się odpocząć w toruniu i jak wróciłem przeżyłem traumę - nie odpalił. słucham - pompa nie bzyczy. a na całe nieszczęście mam lpg automat i ni chu-chu nie idzie odpalić na gazie. podjechało taxi, zgadałem faceta i wziął mnie na hol. essi nie odpalił ale... przekręciłem kluczyk jak staneliśmy i pompa zabrzęczała. taksówkarz powiedział, że albo jakieś styki mam brudne lub kable oberwane albo coś z pompą. dojechałem do domu, dzisiaj znowu nie działa pompa.
mam takie pytania:
1. którędy dobrać się do pompy? gdzie idzie do niej przewód? pod siedzeniem tylnym?
2. jak rozpoznać przekaźnik pompy na desce przekaźnikowej?
3. mam instalkę brc z sequent 24 - nie wiecie jak wymusić odpalanie na lpg?
Awatar użytkownika
morgon
Posty: 802
Rejestracja: 20 cze 2007, 21:33
Lokalizacja: Buczkowice

Post autor: morgon »

griby pisze:którędy dobrać się do pompy? gdzie idzie do niej przewód? pod siedzeniem tylnym?
To zależy, możesz zdjąć bak i wtedy wyciągasz pompę, a możesz też podnieść tylną kanapę, wziąć kątowkę i powiększyć otwór tak żeby się do niej dostać (metoda inwazyjna ale najłatwiejsza)
griby pisze:jak rozpoznać przekaźnik pompy na desce przekaźnikowej?
Gdzieś na forum to jest

Całkiem możliwe że po prostu przekaźnik Ci nie łączy u mnie wystarczyło poczyścić trochę styki na przekaźniku i "gra i burcy"
ODPOWIEDZ