Wykręcasz śrube która trzyma sworzeń,i jak masz dużo siły naginasz wachacz w dół i sworzeń wychodzi, lub metodą młotkową podnosisz za zwrotnicę i uderzając w wachacz wybijasz sworzen ze zwrotnicy
U mnie po wymianie przedniego zawieszenia ( tuleje ,sworznie,łaczniki ,gumy) jak sie okazuje nic nie puka na tyle....czyli nie musze nic tam robic.
Po prostu poprzedni wlasciciel cos mi nagadal ,ze na tyle tuleje do wymiany ....ale jak widac sie mylił
Ogolnie jak zawsze jezdzilem na przeglady to na szarpakach sprawdzane bylo tylko przednie zawieszenie.....a na przegladzie autami bylem chyba ze 20 razy
Ogolnie jak zawsze jezdzilem na przeglady to na szarpakach sprawdzane bylo tylko przednie zawieszenie.....a na przegladzie autami bylem chyba ze 20 razy
A nie możesz sobie poza przeglądem podjechać i poprosic o sprawdzenie tyłu? kompletna diagnostyka na szarpakach to ze 30 zł kosztuje
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Jak wjedziesz na diagnostykę i się zapytasz - nie poprosisz a zapytasz - czy istnieje możliwość sprawdzenia tylnego zawiasa bo coś puka - to całkiem możliwe , że diagnosta nic nie weźmie za sprawdzenie.