Strona 3 z 4

: 28 kwie 2011, 22:49
autor: tomi
WieSiu pisze:
Arcadio pisze:gdzie są te kwadratowe kształty nadwozia
tez mnie to martwi :( kiedys te rajdowe auta robily na mnie wieksze wrazenie niz terazniejsze,wlasnie przez ten kształt. Bo teraz to wszystko takie stylistycznie "idealne" ze az zygac sie powoli chce. Na rajdzie powinno byc meskie auto a nie jakies urokliwe kobiece nadwozie.
Wiedzialem ze bedziesz pierwszym ktory sie odezwie. :D :D

Duzej predkosci nie mial to raz.

dwa czyli przy 4x4 lepiej blokowac kola niz puscic gaz i skrecic. Aha stary to super.
Rozklad 50x50 wiec puszczajac ladnie gaz hamujesz 4 kolami rowno i do tego mozesz skrecac. Ale WEDLUG CIEBIE lepiej zablokowac. SZAKUNEK

Zreszta sam sie clarcson przyznal i dobrze tez o tym wie ze zrobil najwiekszy kardynalny blad czyli zblokowal kola.

Ja tam mistrzem swiata nei jestem ale troche sobie smigamy i mimo tego ze scorpio od 85r ma seryjne abs montowany , to 2 dni temu jechalem bez absu bo wtyczka sie wysypala , i jakos w momencie gwaltownego hamownia jak zblokowalem kola i odpuscilem hamulec.

A co ma potwor do tego to nie wiem , czuje ze polonezem by rownie to samo zrobil.

Wiec ogolnie stary przypalzuj troche bo w kazdym temacie jest Ciebie sporo i 3/4 jest zamykane przez Twoj oftop.

: 28 kwie 2011, 22:55
autor: Kudłaty_EZG
tomi pisze:dwa czyli przy 4x4 lepiej blokowac kola niz puscic gaz i skrecic. Aha stary to super.
wręcz przeciwnie jak dla mnie przy tym napędzie kontra i gaz w podłogę

: 28 kwie 2011, 23:06
autor: tomi
jarekezg pisze:
tomi pisze:dwa czyli przy 4x4 lepiej blokowac kola niz puscic gaz i skrecic. Aha stary to super.
wręcz przeciwnie jak dla mnie przy tym napędzie kontra i gaz w podłogę

Przy tak malej predkosci jaka on mial , majac do dyspozycji tyle koni , lekka bude, rozklad mocy 50x50 i MOKRY Asfat , wciskanie gazu do konca ?? Jezdziles czyms na powaznie co mialo wiecej niz 100 koni?

: 28 kwie 2011, 23:22
autor: Kudłaty_EZG
tomi pisze:? Jezdziles czyms na powaznie co mialo wiecej niz 100 koni?
lepiej powiedz czy jeździłeś czymś co miało 4x4 bo gaz odpuszczać w przypadku podsterowności to możesz w scorupie
ale jak bardzo chcesz wiedzieć to 80 2.6 quattro
i wcześniej lanciami 3.0 V6 thema- manual i kappa automat

a apropos zamykania tematów to się Grześ za bardzo wczuwa w rolę- skoro wymieniam sobie spokojnie poglądy z prezesem i jemu to nie przeszkadza to jak dla mnie jest OK

: 28 kwie 2011, 23:42
autor: tomi
Wez sie moze przespij co??? Jedynie ze gadamy o innym filmiku.

W momencie wypadania mial nadsterownosc , czyli dupe mu wynosilo i zaciesnial zakret , dlatego wyladowal po prawej stronie.

A podsterownosc to wlasnie mial na tym zakrecie , dodal gazu , i zanim zdazyl 3 razy pomyslec mial juz nadsterownosc i go zaczela dupa wyprzedzac. Wystarczyla kontra i obojetnie czy by dodal ciut gazu czy odjal by bezproblemowo wyszedl z tego.
W gwizdek tylek wynioslo panika i heble. Wszystko w temacie.

Tak na przyszlosc podsterownosc to jak wynosi Cie przodem z zakretu , co konczy sie ze np w prawym zakrecie , ladujesz po lewej stronie. Tutaj bylo zupelnie odwrotnie.

Wiec przemysl 3 razy zanim cos napiszesz , bo piszesz sporo bzdur .
To swietnie ze wymieniasz sobie poglady , szkoda tylko ze jak chcialem z kims popsiac sensownie o modyfikacji wydechu temat polecial bo musiales 5 razy pisac ze berkut planuje to czy tamto. Co w temacie swap 1.6 na 2.0 mialo tylne wspolnego co nic.

: 28 kwie 2011, 23:50
autor: Kudłaty_EZG
tomi pisze: temat polecial bo musiales 5 razy pisac ze berkut planuje to czy tamto.
jarekezg pisze:Grześ za bardzo wczuwa w rolę- skoro wymieniam sobie spokojnie poglądy z prezesem i jemu to nie przeszkadza to jak dla mnie jest OK
czy to ja jestem nienormalny czy admin jest wyżej w hierarchii od moda?

[ Dodano: 28 Kwiecień 2011, 23:52 ]
edit: Yagr, otóż znam swoje miejsce w szeregu (admin-->mod-->user) choć mi się niektóre decyzje nie podobają się nie odzywam ale skoro dla Wiesia wszystko było ok to po kiego ten temat zamykałeś?
Yagr pisze:Jak ci coś nie pasuje to konkret.
mowa była o temacie swapa

: 28 kwie 2011, 23:52
autor: kupiec
" Wszyscy trąbią o RS2000 czy XR bla bla bla, a ja wole RS200"

taki jest temat a nie pod czy nadsterowność czy inne kasowanie postów :evil:

: 28 kwie 2011, 23:58
autor: WieSiu
administratorzy i moderatorzy nie musza sie tlumaczyc ze swoich poczynan. Yagr nie musi mi sie tlumaczyc ze swoich poczynan, administrator jest od tego zeby dbac o techniczne funkcjonowanie forum,ale ma tez uprawnienia moderatora,wiec jak dla mnie sa na rowni....

: 29 kwie 2011, 00:01
autor: WieSiu
tak

: 29 kwie 2011, 00:11
autor: WieSiu
temat bedzie istotny z punktu widzenia administratora/moderatora dla wartości technicznej forum to z pewnoscia zostanie tak uczynione.

: 29 kwie 2011, 00:16
autor: Kudłaty_EZG
WieSiu, temat SWAPA mozna uznać za istotny i zamiast kasować cały fftop czy zamykać temaat wydzielić dyskusję- żeby nam się tu FEFK nie zrobił- nie chcę szukać innego foruma :( bo na tym mi dobrze

: 29 kwie 2011, 00:16
autor: WieSiu
kupiecze, znaczy ze jesli moderator uzna ze temat wnosi cos ciekawego w wiedze techniczna tego forum,albo przyda sie cos komus w przyszlosci, to na pewno wydzieli posty majace sens od tych co nie maja sensu dla tego waznego tematu. Ale duzo tutaj takich przypadkow nie ma na szczescie :) (znaczy wazne tematy sa,ale nieczesto pojawia sie w nich mocny OT). Zreszta podobnie moze zrobic kasujac zbedne posty

: 29 kwie 2011, 00:19
autor: WieSiu
jarekezg, bylo napisane jak dobrze pamietam,ze jak ktos bedzie chcial cos ciekawego wniesc do tematu,to nalezy napisac PW do tego co to zamknal :)

: 30 maja 2011, 19:03
autor: Arcadio
ciekaw jestem czy do Europy zawita moda na muscle cary. Wyobraźcie sobie nową edycje Ford Escort Cosworth ;)
swoją drogą widziałem kiedyś program o aucie do samodzielnego montazu. Wyglądało to coś jak ten polski leopard, a była to podłoga od sierry, cały układ napędowy i silnik. Przychodziło ci co 2 tygi jakaś część i sobie składałeś jak modele( program kręcony w UK).

: 30 maja 2011, 19:21
autor: Kudłaty_EZG
Arcadio, tylko ile by to kosztowało :/