Strona 3 z 3
: 17 lis 2008, 19:01
autor: markos43
Witam wszystkich ,podepnę się pod temat.Problem polega na tym że;przy chamowaniu wali mi w kierownicę wymienilem tarcze i to samo .lewo koło ma luz na boki .I teraz tak czy drążek kierowniczy ma luz na jabłku czy luz w maglownicy.Proszę o pomoc.
: 17 lis 2008, 20:34
autor: Jamszoł
A sprawdzałeś przednią gumę przy wahaczu ?
Też się będzie tak zachowywał + noszenie na boki na koleinach.
: 17 lis 2008, 22:22
autor: jaras231
jak odkręcisz drążek od zwrotnicy to będziesz wiedzieć czy on czy możne końcówka drążka ma luz, jakieś 20min roboty
: 18 lis 2008, 07:14
autor: lordpablo
20 minut o ile nie ukręci sie śruba z nakretką jak u mnie

: 18 lis 2008, 08:35
autor: cidzej
jeszcze moze byc luz na piaście

: 18 lis 2008, 17:00
autor: markos43
Gumy na wachaczu sa dobre ,jak ruszam kołem na boki to razem rusza się cały drążek kieromniczy aż do moalownicy.
: 18 lis 2008, 17:29
autor: Jamszoł
Jak ruszasz sterem na boki to wahacz nie powinien nawet drgnąć na boki.
On ma za zadanie tłumić drgania góra dół a nie na bok.
Sprawdź dokładnie przednią jego gumę .
Wahacz ma stać w miejscu a ruszać się ma piasta z kołem.
: 27 lis 2008, 21:23
autor: lostlast
markos43 pisze:Witam wszystkich ,podepnę się pod temat.Problem polega na tym że;przy chamowaniu wali mi w kierownicę wymienilem tarcze i to samo .lewo koło ma luz na boki .I teraz tak czy drążek kierowniczy ma luz na jabłku czy luz w maglownicy.Proszę o pomoc.
poczytaj tu maz jak gumy zmienic i jak wahacz zmienic
moja relacja jest na 8 stonie jak wymieniać cały wahacz
tu patrz o wahaczach
a co do maglowicy zobacz co taniej ci wyjdzie regeneracja czy nowy [używany]
z czego co wiem po regeneracji i tak się psuje po jakimś czasie
mialem w espace taki problem po zregenorowaniu poscila pol roku później ale nie mi bo wymieniłem na inna używana a stara oddalem mechanikowi który se ja zregenerowal i później slyszalem ze temu co ja sprzedał popsuła się
: 27 lis 2008, 22:18
autor: leszek
lostlast pisze:z czego co wiem po regeneracji i tak się psuje po jakimś czasie
ja już jeżdzę 4-ry lata na regenerowanej. trzeba znależć dobrego fachowca. drogo bylo ale się opłacilo.
: 27 lis 2008, 22:39
autor: lostlast
leszek pisze:ja już jeżdzę 4-ry lata na regenerowanej. trzeba znależć dobrego fachowca. drogo bylo ale się opłacilo.
dlatego nie warto regenerować bo drogo bylo to tez zalezy od zniszczenia tego pierścienia uszczelniającego czy jak to się tam nazywa
mozna mowiac po regeneracji maz 50% ze będzie dzialalo lepiej niz nowe
bo tak jak i mowisz to zalezy od fachowca i od ceny