Strona 3 z 4
					
				
				: 15 lut 2005, 21:18
				autor: Domino
				jerzyk pisze:Domino i Viking niewiem dlaczego wam tyle paliwa wciąga ale moim zdaniem nie powinien az tyle wciągnąc chyba ze cały czas chamujecie i pszyspieszacie non stop cegła na gaz ,ale pszy spokojnej jezdzie mi wciągał 10 litrów to twierdziłem ze to zaduzo i dlatego załozyłem gaz a pszy waszym spalaniu to  na paliwo by nie było mnie stac, niewiem ale chyba wam współczuje takiego spalania
u mnie to raczej normalka bo tam sobie sapie 150 koniuf to i apetyt wiekszy ale u wikinga to juz massakra.
a co do rozrusznika to tez radze go zregenerowac zamiast zmieniac na nowy lub uzywke.
 
			
					
				
				: 15 lut 2005, 22:49
				autor: jerzyk
				To w takim razie Domino z tobą sie zgodze ,ale u Vikinga 10 w trasie to za duzo muj po miescie tyle wydoił a w trasie mniej niz 7 Viking moze na diagnostyke silnika sie pszejedz
			 
			
					
				
				: 15 lut 2005, 23:56
				autor: Viking
				No diagnostyke zrobilem sobie sam jak na razie(numer z migającą diodą i kodami bledow), bo u mnie za pelna diagnostyke chca 280 PLN, a tyle zdzierusom nie dam. W kazdym razie na moim "przyrzadzie" wyszlo, ze nie ma bledow, wiec nie wiem co mam myslec. Chyba faktycznie bede musial sie przejechac na prfesionalna stacje i wydac te trzy stowy 

 Najciekawsze jest to, ze jeszcze we wrzesniu tu na forum chwalilem sie, ze pali mi 7,5 do 8 litrow w miescie, a teraz taka kicha. Nie wiem, moze to wina zimy, a w lecie znow bedzie wszystko OK? W kazdym razie na trasie przy bardzo spokojnej jezdzie nigdy nie zszedl mi ponizej 8/100 km czy w lecie czy w zimie. Jeszcze mam male podejrzenia co do termostatu, bo bardzo powoli mi sie autko nagrzewa. Na pole "NORM" wchodzi mi po 3 km, ale na literke "M" dopiero po 8 km - przy wylaczonym grzaniu wewnatrz auta(nawiew 0, pokretlo cieplego powietrza na 0).
 
			
					
				
				: 16 lut 2005, 02:00
				autor: Mariusz
				viking poczekaj z ta diagnostyka  ja mam bardzo podbny problem pali mi po miescie 15 gazu jak sprawdzalem jak z paliwem wyszlo 13, na trasie 10 gazu, jazka max 3 tys obrotow, po miescie krotkie trasy jak ty jezdze ze stancji na wydzial do siebie odlegosc ok 5 km. na poczatku palil mi na trasie ok 6 przy jezdzie 80/90 (sprawdzony na autobanie w niemczech) teraz to urwanie gwizdka jak zajezdzam na BP. bylem u mechanika i powiedzial ze 99% zapieprzony katalizator jutro jade wypieprze dziada calkiem bedzie troszke glosniej chodzic ale mam nadzieje ze bedzie lepiej. a czy zauwazyles u siebie spadek mocy?? o u mnie dosc znacznie sie oslabil samochod. Jutro dam znac jak autko sie zachowuje po naprawie 

)
 
			
					
				
				: 16 lut 2005, 12:03
				autor: Viking
				Hmmm, moze troszke oslabl, ale chyba nie az tak bardzo. No jestem ciekaw co z tym spalaniem bedzie u Ciebie. Faktycznie bardzo podobne przypadki.
			 
			
					
				
				: 16 lut 2005, 12:22
				autor: Iziek
				Ja popieram żeby narazie nie robić tej diagnostyki... dopiero jak będzie ciepło i nic się niepolepszy to wtedy bym pomyślał nad zrobieniem diagnostyki...
			 
			
					
				
				: 16 lut 2005, 12:28
				autor: Mariusz
				katalizator juz wybity, troszke slychac roznice, co do osiagow minimalna zmiana, zatankowale LPG do pelna i teraz test, jak przejade 100 km zatankuje znou do pelna i zobaczymy czy cos to dalo
			 
			
					
				
				: 16 lut 2005, 12:44
				autor: Iziek
				A nie rozbierałeś katalizatora?? Bardzo był przytkany??
			 
			
					
				
				: 16 lut 2005, 21:47
				autor: jerzyk
				Viking to tragedia ze tyle kosztuje u was diagnostyka silnika umnie podłoczenie pod kompa sprawdzenie i wydrukowanie to koszt 50zł
Ale ty chyba muwisz o serwisie ze taki koszt poszukaj elektryka samochodowego u siebie i wtedy popytaj sie o cenke
			 
			
					
				
				: 16 lut 2005, 23:18
				autor: Viking
				U nas mozesz sobie zrobic diagnostyke, ale na Bosch'u, a Bosch po pierwsze nie pokaze Ci wszystkiego, a po drugie wyniki moga nie byc adekwatne do stanu faktycznego podzespolow w aucie(moga byc przeklamania). Tak mi mowili Ci co moga robic diagnostyke na Boschowskim sprzecie. Do Forda musi byc sprzet diagnostyczne(program czy nie wiem co tam jeszcze) z Forda, a takie maja tylko ASO Forda, a tylko nieliczne ASO maja takie cos dla starszych modeli(czyli do mojego na przyklad). No i diagnostyka na Boschu kosztuje okolo 100 PLN, a na Fordzie 240 -280, zalezy gdzie pytac.
			 
			
					
				
				: 17 lut 2005, 01:01
				autor: Mariusz
				IzI60 pisze:A nie rozbierałeś katalizatora?? Bardzo był przytkany??
nie rozbieralem go tylko zagladalem przez rure jak wyglada i w sumie troszke byl zasyfialy
 
			
					
				
				: 17 lut 2005, 07:05
				autor: Iziek
				To go przeczyść i zamątuj... bądź dobry dla społeczeństwa i niezatrówaj go...
			 
			
					
				
				: 17 lut 2005, 16:45
				autor: Viking
				Hahaha  

 
			
					
				
				: 17 lut 2005, 19:52
				autor: Iziek
				no co się śmiejesz... Środowisko o 0,1% będzie miało mniej dwutlenku węgla 
 
 
 
			
					
				
				: 17 lut 2005, 21:08
				autor: Viking
				No racja. To faktycznie lepiej kupic katalizator za 2500 

 Srodowisko przede wszystkim:) Ja proponuje zamiast 100 Essich bez katalizatora wylaczyc z ruchu jednego miejskiego IKARUSA, bo ten jak zadymi to ho ho ho!!