Strona 3 z 3
: 01 wrz 2009, 20:13
autor: Jamszoł
majbiker pisze:śruby+sprężyny+Nakrętki 38 zł
To to chyba rekord świata w naciąganiu na koszty.
Myślę , że jak bym poszedł do sklepu ze śrubami , kupił bym to samo za mniej niż 15 zł , może nawet poniżej 10 zl.
: 01 wrz 2009, 20:26
autor: cidzej
jezeli jest to oryginalny komplet z ASO Forda to tak moze byc jak najbardziej.
: 01 wrz 2009, 20:46
autor: Jamszoł
To się zgadza - ale po dwie zwykłe śruby na pewno bym nie poszedł do ASO
No może nie zwykłe , bo zwykłe by się powypalały , mówię o śrubach o twardości od 8,8 w górę - popularnie - śruby stalowe.
: 03 wrz 2009, 20:40
autor: majbiker
Jamszoł pisze:To się zgadza - ale po dwie zwykłe śruby na pewno bym nie poszedł do ASO
No może nie zwykłe , bo zwykłe by się powypalały , mówię o śrubach o twardości od 8,8 w górę - popularnie - śruby stalowe.
Te śruby to taki dziwny kształt mają , tak gdzie sprężyna są znacznie bardziej nalane bez gwintu . Gwint na samym końcu tylko jest .
Części zakupione w OPTIMAL-u w Kołobrzegu .
Pierścień był dostępny w innych sklepach , śruby od ręki tylko u nich .
MKVI i MKVII mają inną średnice pierścienia ! Inne średnice wydechu ?
: 03 wrz 2009, 21:06
autor: Jamszoł
to zależy od pojemności silnika , rodzaju silnika - 8/16 zaworów
: 03 wrz 2009, 21:14
autor: majbiker
Jamszoł pisze:to zależy od pojemności silnika , rodzaju silnika - 8/16 zaworów
Czaje bazę .
Miałem na myśli N7A .
: 03 wrz 2009, 22:46
autor: jarekl
ostatnio wymieniałem tą siatke bo mi przepaliło (były przedmuchy fajnie brzmiało ) śrub nie dopasujesz w agromie musisz kupic siatke też, bez kanału i lewarka porzAdna długa nasadka 13 i 15 min z piwem w ręce i po sprawie. Tylko że masz to od spodu ja z przodu silnika ale i tak nie zmienia tego ze pod auto musisz wejść