Strona 3 z 4

: 14 sty 2012, 19:22
autor: Gajek
kris, jestem abstynentem, ale napije się Coca Coli. Te gumki, do których wchodzą nity to jest słaby pomysł. Łatwo jest je zniszczyć.

: 14 sty 2012, 19:29
autor: kris
Gajek pisze:kris, jestem abstynentem
ja też :grin:

może da się je wybić delikatnie jakimś cienkim wybijakiem? ;) musisz kombinować.

: 14 sty 2012, 20:59
autor: Gajek
Z bratem będziemy kombinować żeby to wyciągnąć. A da się jakoś inaczej przymocować ten siłownik?

: 15 sty 2012, 11:38
autor: WieSiu
nie trzeba ich wyciagac, wbij te resztki mocno do srodka i przy montazu wstaw nowe nity i po sprawie :)

: 15 sty 2012, 13:56
autor: Gajek
To mam dalej się z tym nie bawić? Będzie to trzymało tak jak powinno?

: 15 sty 2012, 14:06
autor: WieSiu
Gajek, zrob tak zeby byly dziury na nowy nit (a nie wazne czy w gumkach beda smieci po starych czy nie) i dobierz odpowiednio gruby i dlugi nit i bedzie na 100% trzymac, najwazniejsze zeby dobrze ten nit dobrac (tu nie pomoge,mi sie to kiedys jako laikowi w tym temacie udalo, wiec pewnie Tobie tez sie uda)

: 15 sty 2012, 14:14
autor: Gajek
Ok, dzięki. Szkoda, że wczoraj nie było cię, bo bym się nie męczył. Jutro kupię nity.

: 15 sty 2012, 14:35
autor: WieSiu
Gajek pisze:bo bym się nie męczył
tez to przechodzilem i te rozwiercanie to byla najwieksza udreka w calym tym interesie. Cala reszta to przyjemnosc. Dlatego szkoda nerwow, wazne zeby bylo miejsce na nowe nity.

: 15 sty 2012, 16:05
autor: Gajek
Wielkie dzięki, uspokoiłeś mnie z tym. Dopiero w następny weekend wezmę się za to, bo tak to siedzę na uczelni albo w pracy do 15. Ile gdzieś trwa montaż tych siłowników?

: 15 sty 2012, 16:11
autor: WieSiu
stawiam na 2 godziny na strone, mowie o zdjeciu starego silownika wraz z szyba i montaz nowego. Taki mniejwiecej czas obstawiam jak tego nie robiles jeszcze.

: 15 sty 2012, 19:00
autor: Gajek
Jednak będę musiał wyciągnąć wszystkie nity, bo nie da się ich wepchnąć( za głęboko) . Kupię jutro wiertło fi 2 i myślę, że pójdzie tak jak napisał Jamszoł (maksymalne obroty wiertarki i wtedy przyłożyć do nita).

: 15 sty 2012, 19:03
autor: Yagr
Gajek, no to uważaj na wiertło ma dwójka bardzo łatwo pęka.

: 21 sty 2012, 14:15
autor: Gajek
Wiem właśnie, wczoraj mi pękło jedno. Na szczęście było tępe i mam nadzieje, że nowe da rade i pójdzie w miarę szybko to rozwiercanie.

EDIT 20.01.12
Został mi tylko jeden nit do wyciągnięcia. Pomęczyłem je trochę wiertłami 2mm i 2,5mm oraz śrubokręt i młotek (najwięcej pomogło).

Możecie mi powiedzieć, który siłownik jest strony kierowcy? Mile widziane fotki

[ Dodano: Sob 21 Sty, 2012 ]
Włożyłem przekaźnik, bezpiecznik, guziki od szyb. Podłączyłem wtyczkę do siłownika na próbę i nic, nie chodzą. Przekaźnik pyka jak naciskam guzik. Jak odłączę siłownik to przestaje pykać. Co to może być?

: 21 sty 2012, 14:34
autor: zbysio007
Podlacz wszystko jeszcze raz na sucho i posprawdzaj. Silniczki na 100% sprawne? Kable i polaczenia zrobione dobrze i nic luzno nie gania? Krok po kroku posprawdzaj, miernik do lapy i wio ;) Trzeba kombinowac poprostu.

: 21 sty 2012, 14:36
autor: Gajek
Silniczki podpięte na krótko, działają. Instalacje miałem fabryczną, sam nic nie dokładałem.

Co mogę pomierzyć? Wtyczki od siłowników i coś jeszcze?