Strona 3 z 3
: 07 gru 2010, 10:24
autor: Jamszoł
Ja bym zaczął od pociągnięcia dodatkowej masy z aku do silnika - bezpośrednio
To jest poprawienie po fabryce - nie zaszkodzi a może pomoże .
Pogorszenie masy to nie regułą , że tylko z biegiem lat
: 07 gru 2010, 10:33
autor: Jamszoł
Fabrycznie - kabla aku /silnik nie ma
Jedynie ktoś tak mógł zrobić dodatkowo
: 07 gru 2010, 17:21
autor: darcun4
No dobra skoro mowa o rozrusznikach i innych problemach "odmieńców", to teraz ja czekam na jakieś sugestie gdzie i czego mam szukać?
O ile w przypadku Lukasa problem jest z kręceniem przez 3 sekundy, o tyle u mnie ostatnio wystąpił inny problem. Otóż mam wersję skandynawską gdzie nie mogę wyłączyć np. świateł przed odpaleniem samochodu. Robi to za mnie automat w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję "rozrusznik". Wyłącza światła, radio i inne odbiorniki i przystępuje do kręcenia. Od jakiś 2 tygodni robi wszystko tak samo, tylko po przekręceniu kluczyka w pozycję "rozrusznik", ......."myśli" co zrobić i jest kompletna cisza. Bendiks nie trzeszczy, nie puka, nie lata na luzie, światła i inne duperele gasną a on "myśli". Trwa to od 5 do 15 sekund. ALE TYLKO RANO PRZY PIERWSZYM ODPALENIU !!!. Sprawdzałem stacyjkę (podmieniłem na inną dobrą) i ze stacyjki impuls na rozrusznik wychodzi normalnie, po drodze na 90% nie ma żadnych przekaźników, ukrytych wyłączników anyzłodziejskich itp wynalazków. Podrzućcie pomysłami, gdzie jeszcze może uciekać ten prąd PRZY RANNYM ODPALANIU???
: 07 gru 2010, 17:25
autor: Jamszoł
Nigdzie nie ucieka
Masz dokładnie to co Mateusz w Omedze - czyli
Rozrusznik do wymontowania - i do wyczyszczenia przy nim jest elektromagnes
Lub w najgorszym przypadku - elektromagnes do wymiany
Ale na 99 % po wyczyszczeniu będzie wszystko OK
: 08 gru 2010, 17:32
autor: darcun4
Obadamy jutro. Mniej optymistyczną wersją, jest padający (zawilgocony) immobilajzer. Jutro wjeżdżam na kanał.
: 08 gru 2010, 17:39
autor: Jamszoł
na pewno nie immo - na 100 to co napisałem