Strona 3 z 4
: 05 maja 2011, 20:55
autor: Bazyss
pompa wymieniona i nadal nie odpala ;/
Jak na poprzedniej pokazywał 1bar na tej nie pokazuje nic ;/ trzeba ją jakoś zalać czy jak? może coś źle robię??
: 05 maja 2011, 21:05
autor: Jamszoł
Popuść nakrętke przy dojściu węża paliwowego do listwy wtryskowej i przzekręć parę razy kluczyk - niech przepompuje paliwo
: 05 maja 2011, 21:30
autor: Bazyss
nakrętka popuszczona i susza ;/ ucho przy pompie a pompa milczy. robi się jakiś cyk i cisza. dziwne bo sprawdzałem wcześniej na krótko działała, wsadziłem do baku przekręcałem kluczyk działała a teraz nie działa ;/
[ Dodano: Czw 05 Maj, 2011 ]
zadałem jej wczesniej troszkę paliwa w oby dwa wężyki wysył i powrót może to jej coś namieszało??
: 05 maja 2011, 21:42
autor: Jamszoł
dokładnie na jakieś 2 s powinno pojawić się napięcie
I się może okazać , że za moment znajdziesz przyczynę dolegliwości - czyli skaszanione zasilanie pompy
: 06 maja 2011, 10:49
autor: Bazyss
panowie qrwa co jest grane.
Napięcie do kostki od pompy dochodzi. Ale przekręcam kluczyk jest i tak z 4raz pod rząd, przekręcam piąty nie ma pompa milczy. CO jest... imobilaiser siada? czy ta kostka od pompy w bezpiecznikach??
: 06 maja 2011, 11:33
autor: Bazyss
zwarłem na mostek plus główny z wyjściem na pompę na przekaźniku to działa tylko nie rozłącza jej po 2sek.
Dorwałem przekaźnik z fiesty wsadziłem zadziałał 3 razy i znowu to samo milczy.
[ Dodano: Pią 06 Maj, 2011 ]
skrzyna w zeszłym roku była rozebrana na czesci, przelutowana gdzie wymagała, wyczyszczona i poskładana.
: 06 maja 2011, 11:40
autor: Yagr
Bazyss, a w trakcie remontu skrzynki były rozlutowane jej płytki i przelutowane wnętrze czy tylko rozebrana i przelutowana z zewnątrz?
: 06 maja 2011, 11:57
autor: Bazyss
z zewnątrz.
Zrobiłem zworkę pompa + ecu działa jak głupia.
: 06 maja 2011, 12:30
autor: Yagr
Bazyss, j/w - taki remont skrzynki to.... pół remontu

Może masz możliwość pożyczyć na próbę inną skrzynkę żeby wyeliminować tą możliwość?
: 06 maja 2011, 13:34
autor: WieSiu
dobrze rozumiem,że winowajca znaleziony ? Wyciągaj skrzynkę,rozbierz porządnie i rób ja jeszcze raz,tak jak należy zrobić. Będzie spokój na lata.
: 06 maja 2011, 14:00
autor: Bazyss
Winowajca jest. Przekaźnik już pompa ładnie pracuje ale to nie koniec bo dalej obroty zdychają, czyli regulator ciśnienia też jest walnięty ;/ qrwa nie potrzebnie tylko z pompą wojowałem ehh..
: 06 maja 2011, 16:44
autor: WieSiu
a co dalej daje małe ciśnienie ? Założyłes na 100% odpowiednią pompę ? Wydawało mi się zawsze że na zgaszonym silniku można znacznie większe ciśnienie uzyskać niż na pracującym kręcąc parę razy pompą,no chyba że regulator ciśnienia jest dziurawy,ale to powodowało by spalanie benzyny razem z gazem.
: 06 maja 2011, 16:53
autor: Jamszoł
WieSiu, regulator powinien puścić na zwrot bene po uzyskaniu 2,8 Bar-a , obojętne czy silnik pracuje czy nie
: 06 maja 2011, 16:55
autor: Yagr
Jamszoł, regulator tak, ale przy pracującym silniku część tej napompowanej wahy idzie w cylindry stąd spadek wskazań manometru.
: 06 maja 2011, 16:58
autor: Jamszoł
Odpal silnik i zdejmij wąz zwrotu - waha leci cały czas
Pompa ( sprawna) nadąża z pompowaniem - gdyby nie nadążała - wóz by się dławił przy przyspieszaniu
Mniejsze ciśnienie na wtryskiwaczach - gorsze rozpylenie paliwa