Strona 4 z 5

: 31 maja 2013, 08:06
autor: nonam
Może ja jestem głuchy, ale po filmiku to słyszę tylko jak syczy przy otwieraniu przepustnicy, ale to jest normalny dźwięk jak otwiera się przepustnicę i silnik ciągnie powietrze.

: 31 maja 2013, 08:54
autor: stefan1307
Kolego a nie słyszysz tego opóźnienia, syknie i dopiero wchodzi na obroty, a powinien momentalnie wchodzić.

: 31 maja 2013, 09:16
autor: cidzej
ustaw zawory bo moze juz masz podparte :!:

: 31 maja 2013, 09:19
autor: WieSiu
stefan1307 pisze:syknie i dopiero wchodzi na obroty, a powinien momentalnie wchodzić.
to normalne zachowanie tego wolnoobrotowego silnika. On jako sprawny zbyt szybko nie wchodzi na obroty.

: 31 maja 2013, 09:31
autor: stefan1307
Niemożliwe. Fiesta 1.3 ma ten sam silnik, ten sam kolektor, ogółem mówiąc cały silnik taki sam, a lepiej wchodziłam na obroty gdy sprawdzałem.

: 31 maja 2013, 10:10
autor: WieSiu
stefan1307, w moim odczuciu przy tak delikatnie i krotko pociagnietej przepustnicy ten silnik pracuje jak najbardziej prawidlowo. Odglos przy otwieraniu przepustnicy tez prawidlowy. W okolicach regulatora obrotow biegu jałowego ma prawo byc słyszalne syczenie. W reszcie silnia nie. I syczenie sprawdza sie właśnie na jałowych,bo wtedy najlepiej slychac

: 31 maja 2013, 13:15
autor: stefan1307
No dobra, jezeli nie syczenie to co odpowiada za takie "mierne" wchodzenie na obroty, i tu znowu odwołam się do fiesty 1.3 gdyż tam to moment nawet po takim pulsacyjnym dodawaniu gazu, a tu ledwo co do 4 chciał sie krecic. Cos jest nie tak ;/

PS. w drugiej polowie filmiku mozna zobaczyc jak to w kabinie wygląda, nie jest najgorzej ale jest nie prawidłowo

: 31 maja 2013, 19:03
autor: cidzej
powtorze ostatni raz SKONTROLUJ I WYREGULUJ ZAWORY ! graja ci jak bociany na łące ! do czasu az tego nie sprawdzisz za kazdy kolejny post pod tytulem a w fiescie bedziesz do stawal OSTA az do zabanowania ! skoro nie sluchasz porad tylko nabijasz sobie licznik postow :evil:

: 01 cze 2013, 01:52
autor: stefan1307
Sory kolego Cidzej, dopiero teraz zobaczyłem te posty(cos sie dzieje z przeglądarką). A moze ktoś wie jaka jest cena regulacji zaworów bo chce mniej więcej wiedzieć jaki wydatek mnie czeka.

PS. oczywiście przepraszam ze nie przystosowałem sie do posta ale musze to wiedziec.

: 01 cze 2013, 08:53
autor: WieSiu
stefan1307, tu sie reguluje jak w maluchu, wiecej jak 50zl raczej to nie powinno kosztowac nawet z nowa uszczelka dekla zaworowego,bo ona pare zl kosztuje.

: 01 cze 2013, 09:59
autor: cidzej
w zasadzie nie wiem za co tuplqcic potrzebny klucz 19 do obracania walu, klucz 10 do regulacji, szczelinomierz i nowa uszczelka oraz 15 minut roboty, trzeba tylko grzebnac w google zeby znalezc opis jak to sie robi i tyle

z grubsza operacja wymaga zdjecia pokrywy, obrocenia walem tak zeby miec odpowiednia dzwignie nad zaworem, zmmierzyc szczeline i ewentualnie skorygowac kluczem 10 i tak 8 razy plus jeszcze kontrola czy wszystko ok drugie 8 razy i tyle. jak mnie pamiec nie myli to w 1.3 zawory reguluje sie co 10tys km :!:

: 01 cze 2013, 10:46
autor: WieSiu
dla uściślenia to wykonuje sie to na zimnym silniku

: 01 cze 2013, 11:59
autor: stefan1307
Tylko tu jest jeden problem, bo ze mnie taki mechanik jak z koziej dupy.... Nie chce za bardzo sie dotykac bo mam takie szczęście ze po jakimś czasie sie coś zepsuje. Wpadnę na jakis warsztat i niech to ustawią. Dzieki za pomoc. Moze to coś pomoże.

: 01 cze 2013, 12:50
autor: Jamszoł
stefan1307 pisze:Tylko tu jest jeden problem, bo ze mnie taki mechanik jak z koziej dupy....
Mechaników na tym forumie to policzysz na palcach jednej ręki :razz:
Ale - Twoja wola - twoja kasa :razz:

: 01 lip 2013, 17:35
autor: stefan1307
Panowie, pytanie, co to za kostka? za co odpowiada, bo mam teorie co do niej...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/147 ... 29b5c.html