Nie żebym się czepiał ale przy wymianie silnika nie powinno się takich elementów wymieniać? Skoro było to na wierzchu to nie było widać w jakim jest stanie?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
nie nie było widać że coś się z poduchą dzieje. wtedy jeszcze była cała w jednym kawału a i po wrzuceniu silnika nie było żadnych niepokojących sygnałów wskazujących na uszkodzoną poduszkę.
za wymianę u mechanika dałem 40zł. koszt poduszki to 67zł.
teraz zupełnie inaczej się prowadzi to auto, wsteczny elegancko działa, na drodze gwałtowne dodanie/odpuszczenie gazu jest teraz płynne i jakby przód auta nie idzie tak mocno w górę jak wcześniej
widzisz secior, jak ja robilem swapa to mechanik kolega co mi troche pomagal powiedzial od razu, zebym to sobie kupil i wymienil. Jak widac w zle miejsca oddajesz
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
przecież ja sam robiłem swapa więc pretensje mogę mieć jedynie do siebie, ale nie mam z uwagi na to że raptem 40zł na to wydałem, a w momencie kiedy robiłem swapa kupowałem to co było konieczne do silnika a nie reszty. idąc tym tokiem mogłem wymienić wszystko co jest pod maską bo wszystko było wyciągane i do wszystkiego miałem dostęp.
Dzień dobry
Odświeżę temat, bo doszło mnie to samo, przy gwałtownym dodaniu gazu słychać stukanie pod maską. Padło na poduchy. Ta przy belce łatwa. Ale jak wyjąć tą spod serwa? Przyznam się że dziś poległem.
Proszę o porady
Nie robilem tego nigdy ale wydaje sie ze musisz wszystko co jest z nia zwiazane rozkrecic (łapy) i powinno sie dac do niej dojsc. Pewnje trzeba tez lekko od dolu podeprzec zespol napedowy.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Wspornik od góry odkręcony, w dół schodzi i siedzi na 3 szpilkach na klucz 15. Środkowa nie do ruszenia, nie ma podejścia płaskim, a na nasadkę z grzechotką brak miejsca. No i serwo blokuje.
Zakupiłem pod tą okazję komplet kluczy fajkowych od Neo na niemeickim eBayu
Póki co na dworze 35-38°C codziennie, nie chce mi się nawet w piekarniku (garażu) siedzieć.