Strona 4 z 6
: 15 mar 2008, 13:03
autor: Przemo
jaki bylby koszt uzyskania 220-230KM z RQB poprzez uturbienie?
ile za zawieche i hamulce?
jakie zuzycie paliwa bo tych modach by wyszlo?
jakie osiagi by ten bolid osiagnol?
w 13k sie raczej nie da wyrobic?
: 15 mar 2008, 17:30
autor: deathrider_85
Przemo pisze:jaki bylby koszt uzyskania 220-230KM z RQB poprzez uturbienie?
ile za zawieche i hamulce?
jakie zuzycie paliwa bo tych modach by wyszlo?
jakie osiagi by ten bolid osiagnol?
w 13k sie raczej nie da wyrobic?
Temat jak widzisz jest już dość stary

. Koszt uturbinienia, przypuszczalnie to koło 4000zł. Taniej Cię wyniesie zakuo jednostki 2.0 lub nawet 2.5 + dobry wydech i sportowe wałki.
: 15 mar 2008, 18:59
autor: Przemo
ale 2,0 ma tylko 150KM a do turbo sie nie nadaje.. 220-230km wyciagnie sie z niego i jakim kosztem?
2,5l? z jakiego auta?
4k uturbienie hmm nono to pomysle nad tym glebiej
a wie ktos ile taki bolid by benzyny pochlanial

: 15 mar 2008, 19:47
autor: mikruss
2.5 nie wejdzie do escorta bez krojenia budy wiec zapomnij...
: 16 mar 2008, 02:15
autor: deathrider_85
mikruss pisze:2.5 nie wejdzie do escorta bez krojenia budy wiec zapomnij...
http://www.allegro.pl/item317035327_sil ... html#photo
Jesteś pewien, że 2.5 z Mondeo nie wejdzie? Do Astry, a nawet Corsy włazi V6 Oplowska.
Turbo nie powinno wynieść więcej jak ~4000zł (jakaś używana turbinka + używany intercooler + dodatkowy wtryskiwacz + wydech, ale nie wiem jak ze strojeniem elektroniki, bo ktoś pisał, że podobno elektroniki Essa nie można programować), ale plus następne 3000-4000zł za wymianę zawieszenia, hamulców i zakup kompletu rozpórek do auta. Jeśli chodzi o spalanie, to przy normalnej jeździe nie powinno wiele więcej takie auto palić.
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=4497 <= poczytaj.
Poza tym, to ja bym się tak nie bawił, lepiej kup E34 z silnikiem 2.5 z 192KM pod maską i tylnym napędem

. Piszę E34, bo można kupić dość tanio z ładnym jeszcze silnikiem.
Dla porównania Ci powiem, że mój kumpel kupił Opla Omegę B z 2.5 V6 za 7000zł (max wersja, nawet ma kontrolę trakcji), feler ma tylko taki, że trzeba uszczelkę pod głowicą zmienić. Samochód mu spala koło 10-11l średnio, co biorąc pod uwagę ciężar i silnik nie jest zbyt dużym spalaniem.
: 16 mar 2008, 12:29
autor: mikruss
opel to opel, a to jest ford i niestety baz ciecia sanek, pasa przedniego za chiny nie wsadzisz V6...
: 17 mar 2008, 02:11
autor: Przemo
jak dla mnie to e34 troche przestarzale juz

i sie kojarzy z dresikami
planuje albo kupic: Fiata Coupe 20VT lub e38 lub e39 lub zrobic z niepozornego essiego szybka furmanke

lub Fiata Brava i swap'a jakiegos zrobic

: 17 mar 2008, 09:58
autor: yezozwierz
Podliczyłem koszty mojej zabawy - jak nie będzie niespodzianek to zmieszczę się w 4k.
: 17 mar 2008, 10:36
autor: Przemo
turbo? swap? kompresor?
daj znac jak zrobisz jakie efekty koszta itd.

: 19 mar 2008, 22:20
autor: Przemo
znacie jakies dobre firmy tuningowe i zeby przystepne pieniadze zadali za modifikacje a nie kokosy chocbym BMW jakies tunowal:D

: 20 mar 2008, 00:03
autor: yezozwierz
Swapować nie ma na co.. Bo z RQB na N7A to bez sensu. A że mam RQB to nadaje się to pieknie pod turbo

Już na dziś wiem, że koszty wzrosną do ponad 4k

: 20 mar 2008, 00:25
autor: Przemo
oo to widze ze bede sie mial na kim wzorowac

: 20 mar 2008, 09:32
autor: emceha
Przemo, on dużo gada

A zamiast zbierac graty to grill przerabia już tydzien czasu

: 20 mar 2008, 09:44
autor: Przemo
ee ja tam jeszcze mam czas narazie zbieram info

: 20 mar 2008, 09:47
autor: emceha
Nie no ja se jaja robie

Niech to złoży to zobaczę co straciłem
