Strona 4 z 4

: 18 lut 2008, 16:41
autor: Jamszoł
Co do smaru - za jakiś czas możesz jednak zajrzeć do przegubu - nie trzeba go rozpinać wystarczy kupić jedną (tą większą) opaskę , zerwać tą co jest na gumie i zaglądnąc do środeczka.
Jeśli ten smar był zbyt gęsty , to będzie przyklejony (siła odśrodkowa) do osłony przegubu a na samym przegubie może go nie być wcale.

: 19 lut 2008, 17:09
autor: Ven
:sad: ej no nie strasz ludzi. Przegub bez smarowania :shock: nim sie nie obejrzę szlag go trafi.

Tzn kiedy wypadało by zajrzeć? Może coś będzie czuć albo słychać jak przegub się "odsmaruje"?

: 20 lut 2008, 21:55
autor: Jamszoł
Po przejechaniu pierwszych 500 km , możesz sprawdzić.
Jak smar bedzie do d.. to przegub będzie czysty a smar będzie na osłonie - przegub będzie jeszcze dobry.