Strona 4 z 4
: 14 maja 2012, 19:21
autor: Gajek
To co dałem w załączniku to jest cała instrukcja.
: 14 maja 2012, 19:31
autor: Yagr
Uboga ale wystarcza...
Czerwony - zasilanie po stacyjce
czarny - masa
zielony - sygnał obrotomierza - to chyba z tym masz problem. Sygnał do standardowego obrotomierza jest/był u mnie z edisa, nie wiem jak w twoim, pewnie tyeż jest kabelek od cewki do esida i na obrotek a w tym przypadku wystarczy podpiąć się w ten od cewki. W instrukcji piszą że standardowo jest zielony. Znając forda to pewnie i będzie zielony ale z jakimś tam paskiem. Zmierz czy to nie masa albo zasilanie i tyle
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 15 maja 2012, 19:59
autor: Gajek
Problem jest właśnie z tym zielonym. Zaraz pójdę do auta zobaczyć jakiego koloru są tam kable przy cewce.
[ Dodano: Pon 14 Maj, 2012 ]
Jest tak:
zielony z czerwonym paskiem- tu jest podpięty jakiś kabel, który idzie do centralki od gazu
czarny- zasilanie po przekręcaniu kluczyka, podpięta jest centralka od gazu oraz światła.
zielony z żółtym paskiem- tu nic nie jest podpięte.
Wydaję mi się, że przewód zielony z czerwonym paskiem jest do obrotomierza i ten kabel, który jest podpięty jest po to żeby gaz przełączał się przy 2500obr/min.
: 15 maja 2012, 21:25
autor: WieSiu
Gajek pisze:Wydaję mi się, że przewód zielony z czerwonym paskiem jest do obrotomierza i ten kabel, który jest podpięty jest po to żeby gaz przełączał się przy 2500obr/min.
_________________
dobrze Ci sie wydaje i co lepsze przewod zielony z zoltym tez sie powinien nadawac,bo to jest sygnal dla drugiej cewki (bo w jednej obudowie cewki sa dwie)
: 15 maja 2012, 21:25
autor: emtees
Wepnij się po prostu w któryś z kabli z "brzegu" wtyczki. Zielono-żółty i zielono-czerwony to przewody po których idą impulsy. Podłącz się w obojętnie który i tyle.
: 16 maja 2012, 06:33
autor: Gajek
To musi być minus z cewki. Czy w Escorcie jest podziału na plus i minus w cewce?
: 16 maja 2012, 07:55
autor: cidzej
sprawdz miernikiem ale z tego co pamietam w escorcie jest staly plus na tym srodkowym (chyba czarnym) przewodzie natomiast wlasnie "sterowanie" idzie minusami na tych kolorowych przewodach skrajnych we wtyczce. generalnie podepnij sie tam gdzie centralka od gazu i na 99% bedzie ok
: 16 maja 2012, 15:39
autor: Gajek
No ok, to zaraz pójdę zobaczyć czy to zadziała.
[ Dodano: Sro 16 Maj, 2012 ]
Podpiąłem się i działa, ale pokazuje dwa razy za mało, zamiast około 900obr/min pokazuje mi 455obr/min. Pobawiłem się tymi ustawieniami od ilości cylindrów i to nie pomogło.