Strona 4 z 4
: 17 sty 2009, 12:30
autor: roquo
A jeszcze takie pytanko czy silnik 1.4 efi podpasował byu bez zmieniania kompa,wiązki itp??
: 17 sty 2009, 13:11
autor: Yagr
chyba powinien podejść ale głowy nie dam bo 1,4 EFI zaczęły dość późno wychodzić gdy 1,6EFI został już zastąpiony zetec'iem... więc mogli coś zakombinować (czyt. unowocześnić)
ps. 1,4 EFI miał juz przepływomierz a 1,6 EFI chodził pod MAP-em...
Ale myślę że dałoby się to wszystko ładnie zgrać na kompie i MAP'ie z twojego silnika

: 17 sty 2009, 14:21
autor: roquo
no dobra temat zamknięty....znalazłem fajny silnik 1.4 na gaźniku powinien podejść bez problemu,cały silnik z osprzętem 400zł więc warto

: 17 sty 2009, 14:24
autor: Jamszoł
Pamietaj tylko , że to słabszy silnik , więc osiągi będą gorsze jeśli chodzi o przyspieszenie.
: 17 sty 2009, 14:55
autor: cidzej
roquo pisze:.znalazłem fajny silnik 1.4 na gaźniku powinien podejść bez problemu
nie koniecznie. moze byc problem z kolektorem dolotowym od EFi, a zakładanie CFi lub gaznika wiaze sie z wymianą wiązki
: 17 sty 2009, 16:23
autor: roquo
wiadomo że słabszy

a silnik jest razem z całym osprzętem więc niema problemu