Strona 4 z 4

: 17 sty 2009, 12:30
autor: roquo
A jeszcze takie pytanko czy silnik 1.4 efi podpasował byu bez zmieniania kompa,wiązki itp??

: 17 sty 2009, 13:11
autor: Yagr
chyba powinien podejść ale głowy nie dam bo 1,4 EFI zaczęły dość późno wychodzić gdy 1,6EFI został już zastąpiony zetec'iem... więc mogli coś zakombinować (czyt. unowocześnić) ;)

ps. 1,4 EFI miał juz przepływomierz a 1,6 EFI chodził pod MAP-em...
Ale myślę że dałoby się to wszystko ładnie zgrać na kompie i MAP'ie z twojego silnika ;)

: 17 sty 2009, 14:21
autor: roquo
no dobra temat zamknięty....znalazłem fajny silnik 1.4 na gaźniku powinien podejść bez problemu,cały silnik z osprzętem 400zł więc warto :cool:

: 17 sty 2009, 14:24
autor: Jamszoł
Pamietaj tylko , że to słabszy silnik , więc osiągi będą gorsze jeśli chodzi o przyspieszenie.

: 17 sty 2009, 14:55
autor: cidzej
roquo pisze:.znalazłem fajny silnik 1.4 na gaźniku powinien podejść bez problemu
nie koniecznie. moze byc problem z kolektorem dolotowym od EFi, a zakładanie CFi lub gaznika wiaze sie z wymianą wiązki

: 17 sty 2009, 16:23
autor: roquo
wiadomo że słabszy :cool: a silnik jest razem z całym osprzętem więc niema problemu