Ja właśnie jestem w trakcie testu to znaczy jedną strone pomalowałem farbą w spreyu a drugą farbą w puszce Hamerite
I zobaczymy co jest lepsze
Napewno Hamerite ma bardziej intensywniejszy kolor i lepiej wygląda
Z czasem się okaże co jest lepsze
Dawid fele bardzo podobne ale są to EXKLUSIV-LINE J+
Autko wspaniale!!!!!!
Mam nadzieje ze pojawisz sie na zlocie w szczecinie zebym mogl je na zywo ogladnac!
Czym dokladnie malowales zaciski i bebny? Jakas spelcjalna farba?
Dzieki Nie wiem czy do Szczecina pojade bo dosc daleko mam (kasa i czas). Ale bede w Rewalu w sierpniu
Zaciski malowalem Hammeraitem czerwony połysk (nie mlotkowy!). Normalna farba za 20zl a nie jakis specjal za 50zl
Jak na dzień dzisiejszy hammerait według mnie jest lepszy od farby w spreyu
farba w spreyu po trzech tygodniach zmieniłe kolor w poruwnaniu do hammeraita
Hamerait jest soczyście czerwony a sprey zaczyna blaknąć i przybiera powoli kolorek pomarańczy
za tydzień zmieniam tarcze klocki bębny i okładziny na nowe i NAPEWNO POMALUJE JE HAMMERAITEM
BEZ klocków i okładzin
yanek,dobrze wiedziec, ze hammerait sie nie zweglil Ale dziwi mnie to ze tamta farba do zaciskow traci kolor,moja po roku ani troche nie stracila. Ale teraz gdy bede musial pomalowac zaciki na pewno wykorzystam hammeraita
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
No u mnie Hammerait tez niezle sie trzyma (co prawda dopiero kilka dni). Pojezdzilem troche Esikiem w te ostatnie upaly. Kilka razy bujnalem sie z gorki ponad 100 z intensywnym hamowaniem na koncu, i jak zwolnilem to w aucie poczulem swąd lekko przypalanej farby (to wlasnie Hammerait z bebnow) potem sprawdzilem, to ani sladu, farbka ladnie sie trzyma i nic nie zmienila koloru.
Polecam, tym bardziej ze nie wychodzi drogo (22zl mała puszeczka i starczy ona na pomalowanie bebnow i zaciskow w dwoch autach i to dość grubą wartstwą!)
Pozdrawiam
a sprayem za 30zl tylko jednego auta,ale tez w miare gruba warstwa,wiec hamerait lepszy, przy okazji mniej skrobania rdzy, w koncu hamerait jest na rdze i nie wymaga podkladu
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
wszystko na niebiesko a później srebrne fele niebieskim klarem lub clarem nie wiem jak do końca to sie pisze to dopiero efekt pod warunkiem że samochód ma grafitowy metaliczny lakier na sobie oczywiście.
jest escort MK IV 1.6 cabrio xr3i
jest BMW 330d kombi
jest Fiesta MK6 1.25 PB