Strona 4 z 4

: 05 cze 2013, 23:13
autor: KamiLub
Yagr, masz całkowitą rację - popytałem w paru miejscach i przedział cenowy mnie powalił :/ Poza tym, wolę nie chodzić do kogoś, kogo sam nie znam, albo chociaż ktoś ze znajomych mi go nie polecił, żeby mi później d..pa gdzieś na trasie po paru tys. km nie została...
Nonam, wiem właśnie z poprzednich wątków, w których pisałeś. Dzięki za radę :) Rozpuściłem wici po fb i innych kontaktach, może się ktoś odezwie. Miałem po prostu nadzieję, że coś nowego wypłynie. A właśnie, a jak z tymi przeglądami, toto-lotek czy nie powinni się czepiać?

: 05 cze 2013, 23:24
autor: Jamszoł
Jeśli pospawane - pomalowane podkładem a potem pryśnięte jakimś barankiem konserwacyjnym to przecie tego nie widać Byle to było pospawane a nie nasmarkane , że z kilometra widać
Diagnosta nie ma rendgena w oczach i zapewne nie będzie się aż tak przyglądał
Pospawać - przeszlifować spawy - podkład - konserwacja i nic nie widać

: 06 cze 2013, 00:50
autor: Mateklobez
KamiLub pisze:A właśnie, a jak z tymi przeglądami, toto-lotek czy nie powinni się czepiać?
Ja miałem dziurę w podłużnicy, przeglądu nie przeszedł. Sprzedałem auto, kupiłem inne. Nowy właściciel nic nie robił, pojechał na stację w innym mieście i bez słowa dostał pieczątkę. Loteria :/