W okolicach prawej nogi pasażera pod deską jest gdzieś dziura do komory silnika (Jamszoł gdzieś to opisywał na forum) i tamtendy jest chyba najlepiej Ja tak mam puszczone a dalej pod plastikową listw przy drzwiach, pod kanapą i do bagażnika
Ja puscilem tak jak na zdjeciu ponizej. W kabinie wychodzi gdzies kolo pedalow, nastepnie pod plastikiem na progu (w srodku) i do bagaznika :] W niczym nie przeszkadza, nie grzeje sie i go nie widac
a ja mam pociagniety z akumatora w dol, w nadkole prawe, zrobilem dziure w jakiejs oslonie gumowej i przepchalem tamtedy przewod. Takze u mnie leci prawa strona auta, gdzie najmniej przewodow idzie, no i przy okazji jest o szerokosc auta krotszy niz gdybyl ciagnal lewa strona auta
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
WieSiu pisze:no i przy okazji jest o szerokosc auta krotszy niz gdybyl ciagnal lewa strona auta
Ja akurat kupilem zestaw kabli (czyli wszystkie kable, zlaczki itp. ktore sa potrzebne) i tam byl juz kabel o okreslonej dlugosci wiec dla mnie bylo to bez roznicy
Na pewno macie przejścia z kabiny - po prawej stronie kabiny na d prawą nogą pasażera do prawego nadkola po lewej stronie jest analogicznie - jednak po lewej stronie idą wszystkie wiąchy z puszki bezpiecznikowej.Prawa strona jest mniej wykorzystana a pod prawym nadkolem - pod plastikiem osłaniającym jest mnustwo otworów przez które można poprowadzić kabla.
Prawa strona jest na maks wykorzystana przy " anglikach" bo puszka bezpiecznikowa jest z prawej strony.