Strona 5 z 5
: 14 maja 2010, 18:06
autor: Illuminati75
Oczywiście że się da. Wyczyścić wszystko dokładnie i będzie działać. Cały zacisk musi delikatnie i lekko pracować. Jeśli nie będziesz go odpinał od instalacji to rób to delikatnie by nie urwać przewodu elastycznego od zacisku.
: 14 maja 2010, 20:03
autor: Jamszoł
adidi1978 pisze:dopiero po chwili odpuszczają.
To raczej nie będą tłoczki .
Poczyść wszystko jak Ci pisali koledzy powyżej bez czyszczenia tłoczków .
Poprawa.
: 17 maja 2010, 11:05
autor: adidi1978
Jest gicior.Wszystko wyczyściłem i zmieniłem klocki bo taki szajs jak tam był to głowa mała.
Dzięki za rady.
Do zobaczenia na naszych "pięknych" drogach

: 27 maja 2010, 14:47
autor: WieSiu
w fiatach zawsze tak hamulec dziala,ze lekko nacisniesz i od razu mocno dzialaja
: 27 maja 2010, 15:00
autor: Yagr
MinisterQ pisze:Ciekawe czy da się tak samo zrobić hamulce w escorcie...
wszystko sie da - większe serwo, mocniejsza pompa ham. i zmiana skoku pedału. Tylko czy warto?

: 27 maja 2010, 19:59
autor: Illuminati75
Oj nie przesadzajcie tylko. Escorty nie mają wcale tragicznych hamulców

Przypomnijcie sobie co niektórzy jak się jeździło F126 hahaha

: 27 maja 2010, 20:30
autor: Jamszoł
Nie wiem czego Wy się przyczepiacie do hamulców Esa
Escort ma ponad przeciętne hamulce - jeśli chodzi o siłe hamowania i żadko który samochód osobowy ma tak dobre hamulce
Oczywiście nie liczę wozów rajdowych lub przemodzonych .
Mówię o seryjnych .
: 28 maja 2010, 13:42
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:Escort ma ponad przeciętne hamulce
ja nie wiem na jakiej podstawie uwazasz ze sa ponad przecietne,wg mnie sa przecietne,juz duzo mniejsza puma ma takie same tarcze jak escort a wazy mniej,wiec wcale nie jest dobrz. W pozniejszych latach zwiekszyli tarcze w pumie,wiec skoro w tym aucie to zrobili,to znaczy ze Escort tez powinien miec wieksze,ale tego nigdy nie zrobili. Poza tym standardowe tarcze w escorcie kombi TD bez problemu mozna szybko zagrzac, tak ze slabiej hamuja. Moze RS ma troche lepsze,ale my mowimy o serii.
: 28 maja 2010, 20:06
autor: Jamszoł
WieSiu pisze:Moze RS ma troche lepsze,ale my mowimy o serii.
Ja tez mówię o serii - o swoim Esie
WieSiu pisze:ja nie wiem na jakiej podstawie uwazasz ze sa ponad przecietne,
Wg. wskazań zegara od rolek na stacji diagnostycznej

: 28 maja 2010, 20:19
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:Wg. wskazań zegara od rolek na stacji diagnostycznej
nie ma tu mozliwosci porownania z tym co te hamulce przezywaja na normalnej drodze. Nic to nie oddaje prawdy, jednie sprawdza czy umie przy malutkiej predkosci dobrze zahamowac, a przeciez w wiekszosci hamulce potrzebne sa przy wiekszych predkosciach.
: 28 maja 2010, 20:27
autor: Jamszoł
Jeżeli na rolkach mój hamuje lepiej o dwie kreski od całej reszty , to wnioskuje , że podczas jazdy też będzie lepiej hamować .
Nie poruszyliśmy tu jeszcze jednej rzeczy ----- opony i stan amorów

: 28 maja 2010, 22:43
autor: WieSiu
Jamszoł pisze:Jeżeli na rolkach mój hamuje lepiej o dwie kreski od całej reszty , to wnioskuje , że podczas jazdy też będzie lepiej hamować .
ciekawi mnie jak zahamuje Twoje auto ze 190km/h do 0,bo nie uwierze ze pod koniec tego hamowania wszystko bedzie ok z hamulcami. Escorty z tej predkosci dziwnie sie zachowują, hamulce robia sie coraz bardziej miekkie. I wg mnie nic do tego wynik na rolkach nie ma. Escort nie ma hamulcow odpowiednich do duzych predkosci,wiec nie mozna powiedziec, ze ma dobre hamulce. A to ze w miescie potrafi sprawnie zahamowac,to inna sprawa, ale prawda jest tez ze trzeba mocno deptac,bo to auto nie jest dla delikatnych i wrazliwych osob, dla nich lepsze beda auta z rodziny fiata...
: 28 maja 2010, 23:41
autor: Jamszoł
WieSiu pisze:ciekawi mnie jak zahamuje Twoje auto ze 190km/h do 0
Teraz to pojechałeś po bandzie na wysokości lamperii
190 km/h ? ja jeżdżę w granicach 90 - 100 - rzadko powyżej .
Średnia prędkość przeciętnego kierowcy w Polsce - nie przekracza 40km/h
Wiec o czym my tu mówimy ?
: 28 maja 2010, 23:44
autor: WieSiu
no dla 100km/h to rzeczywiscie starczaja na 2 gora 3 hamowania

A ja mam konkretne wymagania co do auta jak widac

a to dlatego ze kiedys troche jezdzilem po niemcach wiec ten temat nie byl mi obcy i nie raz sie przekonalem,ze nie za dobrze to hamuje. Dopiero nacinane ATE dawaly w miare rade. Dla mnie auto powinno byc tak zrobione zeby zahamowalo dobrze z kazdej rozwijanej przez nie predkosci.