centralny zamek czyli wszystko o centralnym i autoalarmach

Moderator: Moderatorzy

Blazey

Post autor: Blazey »

Nie przesadzaj! Wyłapiesz wszystkie sygnały w ciągu kilku minut. Wystarczy przewód i żarówka. A jeśli się bardzo upierasz, to szukaj na elektrodzie.
Czy po wypięciu tego oryginała, auto zapala bez problemu? Masz immo?
MatttiX

Post autor: MatttiX »

Tak zapala bez problemu, wydaje mi sie ze mam immo - ale pewien nie jestem.
Wszystkie te kable ktorych potrzebuje beda w kostce gdzie sa te grubsze czy cienkie kable ?
Otorz przejrzalem te grubsze 2 razy i mam tylko 12vx2 i do zamykania i ni holery nie moge znlesc przewodu do otwierania.
Blazey

Post autor: Blazey »

Jest wszystko. A jak nie możesz znaleźć, to zostaw te wtyczki lepiej w spokoju, a podłącz się do wiązki drzwiowej.
Tam masz przewody otwierania i zamykania. Zasilanie weź z zasilania skrzynki (przez bezpiecznik), masę z punktu masowego, kierunki znajdziesz od dołu skrzynki. W sumie będzie bezpieczniej, bo jak masz problemy z identyfikacją przewodów w tych złączach, to możesz jeszcze jakiś niezamierzony patent odwalić.
Zapytaj jeszcze :Jamszoła, może on ma dokumentację do tego. A jakbyś przypadkiem namierzył, to wrzuć.
MatttiX

Post autor: MatttiX »

Po odlaczeniu tego fordowego, po odpaleniu silnika otwiera mi bagaznik i nie da sie go zamknac. wiec podlacze jednak tamten i dopne sie do wiazki drzwiowej.
kvazi555

Post autor: kvazi555 »

wracajac do tematu, dzis zmarnowalem jakies 5h na montaż centrala i ... lipa, w drzwiach prawych zamontowałem bez zadnego problem natomiast lewe (od kiernicy) totalna porazka, zamek jest inaczej skonstruowany (dlaczego?) i dlaczego jak bez zadnej ingerencji wepchne klamke wewneczna w pozycje zamknieto to nic to nie daje nadal drzwi sa otwarte w prawych jak sie wepchnie klame do wewnecz to drzwi sie zamykaja. podsumowują... jak wpiac silownik w zamek lewy. foto pogladowe moze ktos ma jakis pomysl, jesli sie nic nie urodzi to bede zmuszony posmigac po szrotach i kupic taki sam zamek jak mam po srtone prawej...
Załączniki
19052009.jpg
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Sterownik centralnego- który konkretnie kupić ?

Post autor: orion »

Wiem, że podobnych tematów było dużo ale nigdzie nie znalazłem porady , który i konkretnie gdzie kupić więc zakładam nowy, najwyżej potem się usunie.

Otóż potrzebuję konkretnej porady, który sterownik fabrycznego centralnego zamka i gdzie konkretnie kupić.

Nie szukam alarmu tylko sterownika centralnego zamka.
Moje wymagania to:
-dobra jakość wykonania
-przystępna cena
-łatwość montażu
-instrukcja w języku polskim
-możliwość obsługi dodatkowego siłownika (chcę podpiąć klapę)
- sterowanie + jak to w fordzie
- najlepiej aby piloty miały możliwość zamontowania grota od kluczyka
-szybka przesyłka

Podawajcie konkretne linki.

Z góry dzięki.
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23614
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ORION pisze:- najlepiej aby piloty miały możliwość zamontowania grota od kluczyka
odpusc to sobie, kiepska jest jakos tych pilotow !!!! To nie VW pilot,alby bylo dlugo ok tylko chinszczyzna.

Starczy Ci cos takiego: http://moto.allegro.pl/item657983031_su ... o_p_t.html
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

widzisz chcę te piloty z miejscem na grot , bo brat niestety wyłamał oba kluczyki , a kiepsko się otwiera bagażnik kombinerkami aaa
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23614
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

to ten kluczyk w grocie jeszcze szybciej zniszczy,jest na maxa plastikowy z kiepskiego plastiku :D Mialem okazje takie cos uzywac do VW bo gosc sobie wzial do gofra 2 i syf na maxa....
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Blazey

Post autor: Blazey »

Są sterowniki proste, o podstawowych funkcjach. Takie otwórz/zamknij/mignij kierunkami. W sumie 6 przewodów do podłączenia. Czasem pojawia się dodatkowe wyjście na moduł komfortu, czy też kanał dodatkowy do otwierania klapy.
Są także sterowniki bardziej rozbudowane, zamykające centralny po przekręceniu stacyjki (zabezpieczenie przed okradzeniem auta na skrzyżowaniu), które podłącza się w większej ilości punktów. Niektóre mają możliwość podłączenia syrenki i funkcjonują jako namiastka alarmu.
Wszystkie mają opis montażu po polsku.
Wszystkie mają możliwość podłączenia do instalacji forda. Są konfigurowalne lub można to załatwić stosując dwa tranzystory lub przekaźniki.
Montaż we wszystkich przypadkach wygląda tak samo: do podłączenia od 6 do kilkunastu przewodów.
Cechą różniącą sterowniki jest obciążalność prądowa wyjść. Jedne mają obciążalność rzędu 100 - 200 mA (mili Amper) i do poprawnej pracy mogą wymagać stosowania przekaźników zewnętrznych. Drugie mają już te przekaźniki wbudowane (szczególnie widać to na wyjściu kanału dodatkowego).
Co do jakości wykonania i niezawodności. Zdecydowana większość, to produkty chińskie. Nic więcej nie dodam. Jak chcesz coś porządniejszego, to zainteresuj się np. Proximą (polskie produkty). Zajrzyj np. tu:
www.conda.pl
www.amt-alarmy.pl
www.all-max.pl
Generalnie, to przy takim natłoku produktów kierujesz się w zasadzie tylko potrzebnymi funkcjami i wyglądem pilota.
Za przesyłkę nie ręczę :D
A "konkretnych linków" nie będę podawał, bo może ty coś wybierzesz i poprosisz o ocenę. Tak będzie łatwiej.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23614
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

w firmie www.all-max.pl ja biore jak cos potrzebuje, polecam. Sam zalozony mam alarm kupiony u nich. Nie narzekam,wszedzie przekazniki, dobrze sie jak narazie sprawuje
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

WieSiu pisze:to ten kluczyk w grocie jeszcze szybciej zniszczy,jest na maxa plastikowy z kiepskiego plastiku :D Mialem okazje takie cos uzywac do VW bo gosc sobie wzial do gofra 2 i syf na maxa....
dlatego szukam czegoś porządnego aby miejsce mocowania grota było metalowe, zamierzam dopasować tam grot z wyłamanego kluczyka

ale ogólnie to jestem laikiem i chcę coś prostego żeby tylko miało jeszcze dodatkowe sterowanie na klapę no i żeby trochę podziałało :grin:

np cos takiego http://www.all-max.pl/product_info.php? ... cts_id=322 ???
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23614
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

http://www.all-max.pl/product_info.php? ... ucts_id=57 nie wiem jak jakos tych grotow,musialbys sie zapytac,ale do tego maja jeszcze same groty: http://www.all-max.pl/product_info.php?products_id=183

Mysle ze jak sie z nimi skontaktujesz, to wszystko Ci powiedza jak to z jakoscia.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

WieSiu, nie rozumiemy się do końca, chcę zamontować grot seryjny ten który mam ale został wyłamany z tego czarnego plastyku

dobra jutro coś wybiorę dzięki za podpowiedzi :)
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Blazey

Post autor: Blazey »

Nie zamontujesz. chyba, ze specjalnie obrobisz końcówkę grota.
Te z allmaxu nie są złe. Brałem od chłopaków tego trochę i nie było zastrzeżeń. Tylko do kompletu trzeba kupić grot i go wyciąć. Jakość grota taka, jak w nowych kluczykach. Ta sama, chińska produkcja...
ODPOWIEDZ