Strona 6 z 6
					
				
				: 03 kwie 2007, 15:19
				autor: Jamszoł
				tomi,  dobrze pamiętasz oszukuje mi około 6 km na każde 100 km - czy przy 100 km dodatkowe 6 zrobi jakąś różnicę ?Chyba na korzyść ilości spalonej benzyny ?
			 
			
					
				
				: 03 kwie 2007, 21:58
				autor: mikruss
				SlaVkoEg pisze:Cytat:	
darcun4, siecie NGK kupilem komplet 4 szt za 50 zl bo taka promocje mieli a w w sklepie obok te same swiecie 30 zl za szt. 

140 zl	
Ja niestety trafilem na te za 30 zl za sztuke 

 a i tak na marginesie to wychodzi 120 zl jezeli sztuka po 30 
 
50 swiece i 85 kable wiec prawie 140  

 
			
					
				
				: 09 kwie 2007, 19:00
				autor: Armageddon
				Kurde ten zlom zas spalil w miescie 12 litrow;-( To jest tragedia:-( Co mu moze byc TPSa juz zaizolowalem i jest dobrze... Co moze byc nastepna przyczyna?? Z tego co czytalem w innych tematach to sonda lambda, tyle ze on mi juz nie pluje czarna sadza... Ja juz jestem kompletnie zalamany, jak sie wkurze to szmata w bak i podpale... Bo nie mam sily juz do tego auta... A konkretnie slinika...
			 
			
					
				
				: 09 kwie 2007, 19:53
				autor: cidzej
				Armageddon pisze:Ja juz jestem kompletnie zalamany, jak sie wkurze to szmata w bak i podpale... Bo nie mam sily juz do tego auta... A konkretnie slinika...
witaj w klubie 

 ja właśnie w piątek wieczorem wjechałem na myjnie, wypucowałem auto a z myjni to już go wypychałem bo nie zapalił. pogrzebałem troszkę i się udało odpalić, pojechałem w trase i niedość że nie do 100km/h to tylko na 4 biegu dało się rozpędzić (5-ty bieg jak wurzcałem to nei miał siły ciągnąć) to jeszcze spalił mi 19L/200km. tragedia. na szczęście ampul w łape, chwila kręcenia ciśnieniem paliwa i jeździ jak dawniej 

 
			
					
				
				: 10 kwie 2007, 20:37
				autor: Jamszoł
				cidzej,   nooo z autka amfibię robisz ? Jak się płucze silnik to trza pamiętać , żeby był lekko ciepły i silnik na chodzie 

Bo jak pozalewa tam gdzie nie potrzeba to kłopociki są.
A zawsze włazi gdzie nie powinno.
To tak jak przy spawaniu migomatem - iskra zawsze znajdzie sobie przejście i oparzy.
 
			 
			
					
				
				: 10 kwie 2007, 21:09
				autor: Armageddon
				A gdzie sie to kreci tym cisnieniem i jak go ustawic? I co to wogole daje, napewno moc, ale mozna przez to spalanko podniesc jak sie zle ustawi?
			 
			
					
				
				: 10 kwie 2007, 23:24
				autor: Patryk
				uzyj opcji SZUKAJ 

 
			
					
				
				: 10 kwie 2007, 23:36
				autor: cidzej
				jamszoł, ja nie płukałem silnika tylko normalnie myłem auto - dzisiaj już namierzyłem uszkodzoną izolację na przewodach od zasiliania i sterowania modułem zapłonu - zaizolowałem i mam nadzieje, że już woda mi będzie niestraszana. poza tym już musze nie tyle codziennie ale i co chwila korygować ciśnienei paliwa bo co chwila tracę moc. wychodzi na to, że albo regulator siadł albo najprawdopodobniej pompa zdycha.
			 
			
					
				
				: 11 kwie 2007, 19:31
				autor: Jamszoł
				cidzej pisze:zaizolowałem
 mam nadzieję , że nie zwykłą izolacją ? 
Ta ma tendencje do przemakania.
Jeśli jeszcze możesz to kup lub załatw od kogoś izolację gumową - samowulkanizującą i zawiń po wierzchu całość jeszcze raz - dla pewności.
 
			
					
				
				: 11 kwie 2007, 22:01
				autor: cidzej
				tak też zrobiłem !
izolacją zwykła obwiązałem pojedynczo kazda z przetartych żył, ale już całą wiązkę obleciałem samowulkanizującą 
