Strona 6 z 7

: 20 wrz 2006, 22:54
autor: sachar
witam! jestem nowy!
Escorcik z 92r. 1,4 monowtrysk
Jestem jego posiadaczem od maja tego roku

moze ktos napisac krok po kroku co i jak trzeba zrobic z tym testerem?...

______________________
sachar@poczta.fm <- prosze o pomoce i porady dotyczace lepszej pracy silnika i ustawień

: 21 wrz 2006, 08:04
autor: ARIEL
sachar, użyj opcji szukaj !!!!!!! nawet są fotki zapodane i opisik jak należy

: 18 paź 2006, 11:44
autor: Elvis80
Maly pomocny rysuneczek

: 14 lis 2006, 15:42
autor: tomek_losiow
Potrzebuję kody błędów do Escorta 18TD 1994r

: 15 lis 2006, 00:07
autor: WieSiu
Elvis80, no niestety, ja to z glowy robilem i ztego nedznego nagrania ktore jest w tym opisie :) Takze stad moze to zagmatwanie :D Ale oczywiscie czlowiek uczy sie z czasem i kazdy nastepny moj opis mam nadzieje jest lepszy i bardziej zrozumialy od poprzedniego :D

: 08 cze 2007, 10:57
autor: visio
Witam
Dopiero przed chwilą zostałem szczęśliwym członkiem tego forum - jednak ze swoim escorcikiem walczę od dłuższego czasu(pływające obroty) wcześniej pare razy na różnych komputerach i tylko wydana kasa a obroty dalej szaleją, teraz wykonałem tester ale niestety wg mnie mruga on momentami w jakimś zwariowanym tępie (przykładowe błyski z sieci odczytuję bez problemu) swojego nagrania nie potrafię rozszyfrować.
:???: :???: W związku z tym moja prośba do kogoś kto ma większe doświadczenie w rozszyfrowaniu mojego nagrania (test przeprowadziłem na zgaszonym silniku) Wybawcy prześlę filmik na pocztę.
:???:

: 08 cze 2007, 11:03
autor: MARKKO
co do pływających obrotów to mi tez pływają ale do pierwszej przegazówki potem już looz. tylko że zaznaczam że ja obroty jałowe mam 1000 obr/min

: 08 cze 2007, 11:15
autor: cidzej
visio, opisz dokładnie problem - kiedy ci pływają obroty ?? na ciepłym/zimnym silniku ?? na gazie/benzynie ?? masz jakieś dodatkowe objawy ??

: 08 cze 2007, 11:40
autor: visio
No to teraz dokładniej.
Obroty na benzynie przy zapaleniu wchodzą na 2000 i po 5sekundach "stabilizują się" na około 900obr w miarę się trzymają jednak gdy przegazuję to potrafiąspaść do zera. Wymieniłem : przewody świece, czyściłem krokowca.
Na gazie instalacja ZAVOLI (najprostrza) kupiłem zestaw naprawczy - wymieniłem , przewody gumowe od parownika wymienione. Na gazie brak całkowicie wolnych obrotów po zdjęciu nogi z gazu od razu gaśnie na wyższych obrotach chodzi normalnie.
Pozdrawiam

: 08 cze 2007, 11:48
autor: Yagr
visio, ja to widzę tak - masz źle ustawioną instalację gazową a problemy na benie to efekt uboczny złych nastawów LPG - ECU się dostosował do tego co mu daje gaz i reset powinien pomóc na problemy z beną, ale zrób to po porządnej regulacji LPG.

: 08 cze 2007, 11:59
autor: visio
Niestety cała sytuacja zaczęła się właśnie po wizycie u mechanika który wymieniał nadpalone zawory i regulował gaz (pasek rozrządu sprawdzany dwa razy) zastanawiam się czy coś nie namieszał w elektryce.

: 08 cze 2007, 16:48
autor: Yagr
ja się powtórzę - znajdź dobrego gazownika! jakie efekty daje poprawna regulacja co niektórzy odczuli na własnym essim po regulacji WieSia (ja też w kwestii spalania ;) ) a gazownik od prawie gazownika różni się znacznie ;) (tych pierwszych jest jak na lekarstwo)
poza tym piszesz że wymieniał nadpalone zawory czyli co? wcześniej tak ustawił że zawory wypaliło?? ciągle na ubogiej? Jeśli to ten sam to go zmień bo z instalką do porządku nie dojdziesz i za parę tysięcy km znowu będziesz gniazda zaworowe szlifował...
ps. i jeszcze jedno : to jest temat o testerze diagnostycznym w dziale WYKONANYCH napraw i modyfikacji - ze swoimi problemami podepnij się pod temat już istniejący opisujący podobny problem lub gdy takiego nie znajdziesz to utwórz w dziale Techniczne/LPG

zzz

: 08 cze 2007, 17:12
autor: darcun4
quote="visio"]Na gazie brak całkowicie wolnych obrotów po zdjęciu nogi z gazu od razu gaśnie[/quote]
W parowniku po lewej stronie patrząc na niego od przodu (zakładam,że jest prawidłowo zamontowany, czyli w kierunku jazdy) masz dwa dość znaczne pokrętła (czarne plastikowe lub złote mosiężne).
To całkiem na dole jest do spuszczania "syfu", a to trochę wyżej niż w połowie od regulacji wolnych obrotów.
Posadź kogoś niech trzyma lekko gaz, a Ty DOKRĘCAJ tą wyższą śrubę.
W załączniku postarałem się w miarę zaznaczyć, gdzie czego masz szukać ale grafikiem nie jestem.

: 14 wrz 2009, 00:23
autor: ifu1
Wiesiu kochany,wyczytalem troche o tym testerze bledow,podaj mi prosze linka do tego filmiku,i jak sie tym posluzyc,nie moge otworzyc tej strony,jestem teraz we wloszech,wiesz u nich nawet net jest do gory nogami.:)).dzieki z gory

: 14 wrz 2009, 08:18
autor: Yagr