Strona 7 z 10

: 30 mar 2008, 12:58
autor: Seba
Nie mam essa u siebie obecnie ale jest takaj tak piszesz :)

: 30 mar 2008, 14:25
autor: MARKKO
ZARAZ ZACZNĘ CZYŚCIĆ TEMAT!!!!!!!!!!!

: 30 mar 2008, 18:00
autor: majbiker
nowicka pisze:szukam pomyslu na hamowniki , ( tarcze ,zaciski , popa ) pod abs na 4 lapy do mojego RS

-skuteczne
- ladne
- nie z mondeo !!!!!!!
Moze ktos juz cos zamontowal lub ma zamiar ? prosze o podpowiedzi .
MARKKO pisze:ZARAZ ZACZNĘ CZYŚCIĆ TEMAT!!!!!!!!!!!
p.s.
Ewelina po powrocie z lotniska możesz chyba wstawić fotki nowych hamowników, jak klocki jeszcze żyja i silnika po swaspie + wykresik od Grabowskiego :!:

[ Komentarz dodany przez: MARKKO: Nie 30 Mar, 2008 ]
a tutaj jest temat topicu "N7A DOHC 16V 110KW EE93 jak podniesc moc"

: 19 maja 2008, 22:02
autor: orion
ktoś tu pisał że się nie da że nie warto itd.

PROSZĘ BARDZO :mrgreen:

: 20 maja 2008, 12:24
autor: emceha
orioninblue pisze:ktoś tu pisał że się nie da
Yyy poprawka - nikt nie pisał że się nie da tylko że po co skoro silnik nie jest wytrzymały i siada przy dodmuchu ziomuś :twisted: A wygląda bardzo ładnie ;)

: 20 maja 2008, 12:33
autor: yezozwierz
No wlasnie orion, pokaz jak to jezdzi, ile wytrzyma i ILE KOSZTOWAŁO :D

: 13 cze 2008, 23:46
autor: zenq
majbiker pisze: Seba jakbyś był uprzejmy porównać mocowanie zacisków ze scorpio i esa to proszę sugestię .
oj zaciski sa inne. musisz szukac tych od mondka v6. do tego tarcza, dystans i rozwiercenie otworow.
ktos z chlopakow na fefku mowil ze musial w ktoryms mk zamienic przewody hamulcowe, bo koncowka nie pasowala, ale w mk7 kazdemu masowalo.

: 09 wrz 2008, 22:21
autor: majbiker
Może ktoś już pogrzebał w swoim RS , ....aby było inaczej niż seria ?

: 04 sty 2009, 21:31
autor: majbiker
znalezione w necie
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


może się komuś przyda .

: 11 maja 2009, 22:42
autor: BogdanROX
To jest najbliżej spokrewniony temat o uturbieniu Zeteca więc zapodam link do ciekawego projektu ;).

http://www.jkm.org.uk/performance/Misc/ ... leluke.pdf
A tutaj 2 galerie tego silnika:
http://jkm.org.uk/performance/GalleryFl ... index.html
http://jkm.org.uk/performance/GalleryFl ... index.html

: 11 maja 2009, 22:47
autor: Yagr
BogdanROX pisze:uturbieniu Zeteca
N7A to nie zetec ;)
Ale linki ciekawe choc mój inglesz kuleje ;)

: 11 maja 2009, 23:34
autor: BogdanROX
Yagr pisze:
BogdanROX pisze:uturbieniu Zeteca
N7A to nie zetec ;)
Ale linki ciekawe choc mój inglesz kuleje ;)
O dzięki za info, bo moja widza z zakresu mechaniki kuleje :P. Znalazłem też inne fajne stronki o uturbianiu Zeteca i modyfikacji ZVH jakby kogoś to interesowało...

: 12 maja 2009, 00:10
autor: Yagr
Fakt, angole maja pięknie wszelkie mody cvh i zeteca opanowane - zvh to dół z zeteca a głowica z cvh ;) każdy może to znaleźć, wystarczy pogooglać, ale jeśli pokusisz się o translate to będzie to bardziej wartościowe ;)

: 12 maja 2009, 00:14
autor: BogdanROX
Yagr pisze:Fakt, angole maja pięknie wszelkie mody cvh i zeteca opanowane - zvh to dół z zeteca a głowica z cvh ;) każdy może to znaleźć, wystarczy pogooglać, ale jeśli pokusisz się o translate to będzie to bardziej wartościowe ;)
Ogólnie z angielskim nie mam problemu, ale z tą terminologią mechaniczną nie dam rady tego przetłumaczyć aa

: 12 maja 2009, 00:16
autor: Yagr
no to pisz bez tłumaczenia terminologii, z terminologia sobie poradzimy ;)
spróbuj to rozgryźć http://www.quantums.info/zvh.htm
ja większość rozumiem więc jak jeszcze ktoś do projektu tłumaczenia się dołoży to wszystko przerobimy ;)