Strona 1 z 1

dziwnie buja na dziurach

: 29 cze 2011, 23:32
autor: Patrick
Witam, tak jak w temacie na dziurach kiedy jade dziwnie "buja" autem na prawo i lewo czy toczas na wymiane amortyzatorów? wydaje mi się ze to chyba tył będziedo wymiany, miał ktoś podobnie?

: 29 cze 2011, 23:34
autor: Jamszoł
Jak amory poszły na spacer to będzie bujało a jak wpadniesz w dziure lub przejedziesz przez śpiącego policjanta to wóz dość długo skacze góra dół
Wjedź na diagnostykę to Ci sprawdzą - chyba to kosztuje 20 - 30 zł

: 30 cze 2011, 00:15
autor: S3ci0r
podejdź do tyłu i ciśnij oburącz tyłem w ziemię, jak będzie ciężko i od razu za pierwszym razem powróci do stanu pierwotnego to amorki i springi są ok, jak będzie się bujał i w miarę z łatwością ci się uda go cisnąć to polecam wymienić od razu amorki i sprężyny.

a na zakrętach gdzie są wyboje/nierówności nie czujesz że ci tyłek spierdziela/traci przyczepność?

: 30 cze 2011, 05:20
autor: Kwazio
A może to stabilizatorki ??

: 30 cze 2011, 12:33
autor: Yagr
Kwazio pisze:stabilizatorki ??
jakie stabilizatorki?

: 30 cze 2011, 15:28
autor: S3ci0r
Yagr pisze:
Kwazio pisze:stabilizatorki ??
jakie stabilizatorki?
przecież z tyłu nie ma żadnych stabilizatorów ani wahaczy, jest belka a w niej tuleje no i jeszcze amorki i springi

: 30 cze 2011, 16:12
autor: Kwazio
Sorry nie doczytałem że to tył :-P eheheh

chodziło mi o gumy stabilizatora i końcówki stabilizatora ale z przodu ;-) wiecie o 4 nad ranem kiepsko się czyta eheheh :-)

: 03 lip 2011, 01:21
autor: Patrick
S3ci0r pisze:a na zakrętach gdzie są wyboje/nierówności nie czujesz że ci tyłek spierdziela/traci przyczepność?
no właśnie ucieka :/

PS. jak juz wymieniam amorki to sprezyny tez musze ??

: 03 lip 2011, 07:50
autor: Jamszoł
Jak Ci tyłek nie siedzi - gdy usiądą z tyłu dwie dorosłe osoby i na dziurach nie dobija - to nie musisz
ale jeśli dobija a koło się chowa w nadkole (na postoju - na pusto prześwit np 5 cm) - to wymień też .

: 03 lip 2011, 14:52
autor: S3ci0r
a ja bym ci polecił wymianę i sprężyn i amorków bo i tak będziesz musiał je w niedalekiej przyszłości wymienić a to nie jest duży wydatek, a po cholerę masz płacić 2x za robociznę?

: 21 cze 2012, 01:43
autor: margaritta
S3ci0r pisze:a ja bym ci polecił wymianę i sprężyn i amorków bo i tak będziesz musiał je w niedalekiej przyszłości wymienić a to nie jest duży wydatek, a po cholerę masz płacić 2x za robociznę?
Mi bujało bardZo mocno, spora utrata przyczepnosci zWłaszCza na zakrétach. Po wymianie tylnych amorów i spręźyn auto zupełnie inaczej sie prowadzi, no i jest bardziej zwarte i sprytniejsze.... Polecam wymianę kpl amorów tylnych.