Strona 1 z 1
Wyciszanie deski i kierownicy.
: 21 wrz 2011, 04:32
autor: elnino
Chcę wziąć się jeszcze w tym tygodniu za wyciszanie plastików na kokpicie, wszystko stuka niemiłosiernie i zgrzyta. Najbardziej zgrzyta deska rozdzielcza od zegarów, ten plastik sam w sobie po demontażu nawet zgrzyta, czy wysmarowanie całej od spodu silikonem i przyklejenie na to jeszcze pianki coś da czy próbować z matami wygłuszającymi w pędzelku?
Druga sprawa - kierownica, klapka od AirBag jest fest luźna co sprawa, że lata na biegu jałowym w róźnicy ok 0,5cm czy da się ją jakoś przymocować na sztywno lub okleić dookoła jakimś filcem? W sumie nawet nie mam pojęcia czy tam jest poduszka.
: 21 wrz 2011, 09:18
autor: WieSiu
zmien silnik. diesle do kutrow
a tak serio to ja kiedys walczylem z tym i ta ramke od zegarow udalo mi sie uciszyc dolozeniem takij grubej wlochatej tasmy izolacyjnej. takie waskie paski sobie wycialem i poprzyklejalem do deski glownej i w tych miejscach nie trzeszczalo.
: 21 wrz 2011, 14:43
autor: elnino
WieSiu pisze:zmien silnik. diesle do kutrow
Gaz do kuchenek!
MinisterQ pisze:Podnieś nieznacznie obroty biegu jałowego w pompie na wyższe.
To nie zlikwiduje problemu, bo problem jest podczas jazdy i zgrzypi wszystko pomijam klape bo to swoją drogą. Na jałowym jedynie co mi stuka do granic moich nerwów to klapka z airbag jest nienaturalnie luźna...
: 21 wrz 2011, 21:26
autor: Jamszoł
MinisterQ pisze:wszystkiego nie da się wygłuszyć.
Jak nie - jak tak
elnino, jesli juz to nie silikon
są uszczelniacze do uszczelek - po zaschnięciu maja konsystencję gumy - trzeba tylko kupić pod kolor i delikatnie podkleić wszystko co trzeszczy w niewidocznych miejscach
Zawsze
puźniej gdy będziesz chciał odkręcić - to nóż daje radę przeciąć ten uszczelniacz a po ponownym montażu nie trzeba ponownie podklejać bo dwie odciete warstwy dotykaja siebie a guma o gumę nie trzeszczy
: 06 paź 2011, 09:11
autor: WieSiu
WieSiu pisze:zmien silnik. diesle do kutrow
a tak serio to
przypomne co niektorym od czego sie zaczelo i ciekawe gdzie tutaj jest napisane ze jest to na serio i po chamsku ? elnino, czytaj uwaznie, oszczedzi Ci to pisania w innych tematach sporych bezsensownych wypowiedzi.
A tekst ten z mojej strony pojawil sie dlatego ze diesel w standardzie generuje duzo wieksze drgania wiec nie ma co sie dziwic, ze moze byc decha bardziej rozklekotana. I nic ponad to nie mialem na mysli.
: 08 paź 2011, 14:06
autor: elnino
Co poradzić na luźną osłonę AirBag na kierownicy? Ta klapka jest bardzo luźna mały palec spokojnie da się wcisnąć pomiędzy nią a kierownicę da się to jakoś usztywnić, dokręcić? Jak to jest mocowane co by mi czasem poduszka nie strzeliła?
: 08 paź 2011, 14:34
autor: WieSiu
o tylu dwa wkrety na klucz 5,5.do tego poduszka trzyma sie na zatrzasku. odkrec te sruby i pociagnij za poduszke to ja zdejmiesc bez problemu. najpierw odlacz na ok 10 min. akumulator.
zobaczysz moze wtedy co jest nie tak.
: 08 paź 2011, 18:41
autor: S3ci0r
po wyjęciu poduchy rozepchaj te owalne zatrzaski, powinno usztywnić