Stuki w zawieszeniu

Moderator: Moderatorzy

Cycek

Stuki w zawieszeniu

Post autor: Cycek »

Witam wszystkich na forum. Jestem nowym użyytkownikiem. Pozdrawiam :-) Poniżej moje zapytanie.

Po wymianie amortyzatorów i sprawdzeniu luzów zawieszenia nadal występują stuki przy przejeżdżaniu przez np torowisko. Co moze być tego przyczyną?
Viking

Post autor: Viking »

Witaj. Przyczyna moze byc to, ze masz Escorta:) A tak powaznie to stuka Ci z przodu czy z tylu? Bo moze nie tam szukasz, dzwiek sie czasem niesie i stukanie w lewym tylnym kole moze okazac sie w przednim prawym itp.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ja niestety tez mam stuki lekkie przy tego typu dziurach i szczerze mowiac sam nie wiem co to moze byc, byc moze minimalne luzy w ukladzie kierowniczym i juz stuka. U siebie tez zawieszenie mam bez luzów. Wyglada na to ze escorty juz tak maja,ale polecam Ci jednak podjechac gdzie indziej na diagnostyke,bo jeden diagnostaw prawie zawsze mowi co innego niz drugi :(
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
robertford
Posty: 1894
Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: robertford »

To ja wam powiem panowie co to może być. Jeżeli z przodu i wymianione jest wszystko co tylko możliwe i dalej coś słychać że stuka to przyczyną może być jeżeli nie ma wspomagania poprostu przekładnia kierownicza. To jest mankament i bolączka Escortów.
:) ( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 ) :)
kolorek morski perełka

------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Cycek

Post autor: Cycek »

:wink: Cześć witam wszystkich dzięki za posty .W moim zapytaniu podałem za mało szczegółów. A więc części które wymieniłem to;amortyzatory,odboje,wachacze i na koniec gumki stabilizatora. Stuki słychać z przodu. POZDRAWIAM :wink:
bobik

Post autor: bobik »

cześć. Przy przejezdzie przez torowisko wciśnij delikatnie hamulec, jesli stuki ustaną to mamy ten sam problem. Ja podejrzewam jakiś luz na tarczy hamulcowej zub zacisku.

[ Dodano: Czw 12 Maj, 2005 ]
mam wspomaganie i stuka , może to lużny pierścień ABS
ACH TE FORDY :mrgreen:
ORION

Post autor: ORION »

To może być luz na łożysku kolumny zawieszenia. Jak miałem vektre to wymieniałem to łożysko bo strasznie stukało mi zawieszenie.
Dawid

Post autor: Dawid »

Heh, warto tez sprawdzic rure wydechowa - znajomemu tez stukalo (w pasacie) i byl pewien ze to tylne zawieszenie. Okazalo sie że jedna z gumek amortuzyjacych rure wydechowa uszkodzila sie i uderzal tlumik czy cos tam o podluznice.
Pozdr.
Mariusz

Post autor: Mariusz »

tak tak w pasatach dosc czesto sie to trafia, u ojca w B3 jezdzil z 2 miesiace az wrescie podjechalismy na kanal i sie okazalo ze taka pierdola, zalozylismy i jest ok
Arekrei

Post autor: Arekrei »

a ja powiem tak ;) u nie stuka rura wydechowa, jak juz kupilem essia koles zalozyl w nim nieoryginalny tlumik, i problem w ym ze tlumik nie trzyma sie na wszytkich zaczepach, i stuka....:twisted: jest to nie ukrywam denerwujace. mozna to latwo sprawdzic. wystarczy zlapac za koncowke rury wydechowej i poruszac na boki i juz wszytko wiadomo :mrgreen:
ODPOWIEDZ