Strona 1 z 1
Wielka przekładka (mk6-mk7)
: 07 lis 2011, 14:59
autor: Seeeebek
Kolejne pytanko z mojej strony.
Na początku specyfikacje obu wozów:
MK6 1.6 16v 90PS 94r, wspomaganie, ABS, el. lusterka, grzana przednia szyba.
MK7 1.3 60PS, 99r, typowy golas bez niczego.
Pisałem o tym w innym temacie, mojego mk6 zajeździłem. Kupiłem mk7 bolero, czyli najprostszy z najprostszych ;p
I jako że ubezpieczenie na mk6 mam do końca listopada, nie będę go złomował dopóki nie zobaczę co można z niego przełożyć do mk7. Jak do tej pory przełożyłem sworznie i przeguby. Kolejna sprawa, która wymagałaby remontu to hamulce. Najprawdopodobniej pompa hamulcowa, lecz pewnie nie podejdzie (mogę się mylić, ale stary ford miał abs, ten nie ma więc raczej nie podejdzie).
I tu rodzi się pytanko, co mogę przełożyć z jednego do drugiego, lub co ewentualnie wyciągnąć przed wyjazdem na szrot.
*Oczywiście w razie, gdyby ktoś chciał coś z niego kupić, lub ew. wziąć całego, jestem otwarty na każde propozycje.
* to nie jest żadne ogłoszenie, żeby zieloni nie przenosili na giełdę i nie kazali podawać ceny ;p
: 07 lis 2011, 15:15
autor: Kudłaty_EZG
jeśli wygląd ci nie będzie przeszkadzał to el lustra
co do tego co wyciągnąc zależy na kogo trafisz na stacji demontażu- jedni się czepią za każdą pierdołe inni mniej- może podjedź popytaj
podzwoń na ogłoszenia w stylu "kupie każdy"
Seeeebek pisze:MK6 1.6 16v 90PS 94r
MK7 1.3 60PS, 99r,
taka przesiadka to musi być traumatyczne przeżycie

: 07 lis 2011, 15:18
autor: Seeeebek
ok, chcąc przełożyć lusterka, w co wepnę wiązkę, która wychodzi z lusterka a drugiej części w drzwiach chyba brak ;p
czepiać się nie będą, bo gościa na szrocie znam wiec no problemo.
taka przesiadka to musi być traumatyczne przeżycie

oj tragiczne, tragiczne, ale jak na razie kasy brak, a ten mk7 był za prawdziwy bezcen praktycznie ;p
: 07 lis 2011, 15:40
autor: Kudłaty_EZG
Seeeebek pisze:oj tragiczne, tragiczne, ale jak na razie kasy brak, a ten mk7 był za prawdziwy bezcen praktycznie ;p
to tak jak ja z roverem kupionym na zasadzie oddasz jak będziesz miał za 1/2 wartości
Seeeebek pisze:ok, chcąc przełożyć lusterka, w co wepnę wiązkę, która wychodzi z lusterka a drugiej części w drzwiach chyba brak ;p
kable zawsze można nowe pociągnąć/ przełożyć część wiązki
Seeeebek pisze:czepiać się nie będą, bo gościa na szrocie znam wiec no problemo.
to wytargaj co się da

osprzęt silnika, lampy zderzaki, maske drzwi- o ile masz gdzie trzymać a jak naprawde się znasz dobrze z gościem to może pogadaj czy by ci za jakąś opłatą nie wziął samego wycinka blachy z VINem i spieniężaj w częściach
: 08 lis 2011, 11:54
autor: Seeeebek
dobra, kolejne pytanko z serii 'czy podejdzie':
- fotel kierowcy reg. w dwóch płaszczyznach,
- wspomaganie kiery,
: 08 lis 2011, 12:27
autor: Gajek
Z fotelem trzeba kombinować, tzn. mocowania są inne.
: 08 lis 2011, 13:50
autor: marrecki
Seeeebek pisze:dobra, kolejne pytanko z serii 'czy podejdzie':
- fotel kierowcy reg. w dwóch płaszczyznach,
- wspomaganie kiery,
W 94r. była zamiana szyn, na szersze (MK6 z 93r. maja jeszcze stary typ, a z 94r. juz nowy taki sam jak w MK7 wiec jesli Twoj jest z 94 roku to duża szansa że będzie pasowac. Już widziałem mk6 z wnętrzem z mk7 które spasowało p&p.
: 08 lis 2011, 14:10
autor: Kudłaty_EZG
marrecki, nawet jesli nie plug and play to nie jest to aż taka straszna rzeźba- jak mnie pamięć nie myli to andkar przekładał wnętrze mk7 do mk 6- jak da rade w tą stronę to da się i w drugą

: 08 lis 2011, 14:36
autor: marrecki
jarekezg pisze:marrecki, nawet jesli nie plug and play to nie jest to aż taka straszna rzeźba- jak mnie pamięć nie myli to andkar przekładał wnętrze mk7 do mk 6- jak da rade w tą stronę to da się i w drugą

Andkar przekladal do mk5 i tam na pewno musial szyny przerabiac. Oczywiscie da rade nawet jak nie pasuja, ale tak jak pisalem w przypadku kolegi moze obejdzie sie bez jakiejkolwiek ingerencji
Ps. Swoja droga to autor watku troche leniuszek bo sprawdzic czy beda foele pasowac to jest jedno piwko roboty

: 10 lis 2011, 10:36
autor: WieSiu
Seeeebek, a nalogike wez to wspomaganie, owszem przekladnie i kolumne kierownicza w razie czego przelozysz,ale jak zasilisz to wszystko olejem ? 1.3 w escorcie nie mial nigdy wspomagania. pompa od kazdego innego silnika nie bedzie pasowac, musialbys brac czesci z fiesty i z escorta na raz,a pewnie i tak bez rzezby sie nie obedzie.