Strona 2 z 2

: 09 lis 2011, 22:53
autor: EsiDriver
Generalnie cały spód bo już był troche podgnity no i poprawki. Ktoś wcześniej nieudolnie pomalował klape i cala obłaziła. troche poprawek w drzwiach.

: 10 lis 2011, 00:12
autor: S3ci0r
a jak podłużnice i progi?

: 10 lis 2011, 00:17
autor: EsiDriver
Podłużnice ok.A progi spawane były

: 10 lis 2011, 09:04
autor: Benko
Zima idzie więc czas na stopniowe modyfikacje :mrgreen: A co do kasy możesz stopniowo kupować' graty ' , wiadomo nie wszystko od razu .Tak jak kolega napisał podstawa to elementy blacharskie i mechaniczne ,A i oczywiście samo zaparcie do MODYFIKACJI :mrgreen:

: 10 lis 2011, 11:48
autor: EsiDriver
Hehe. Dokładnie ; ) jak to mówią pomału idziesz dalej zajdziesz xD

A zapracie? Hmm myśle że jest bo nie chce jeździć zwykłym escortem jakich pełno ( choć sedanów wiele nie ma :P )

: 11 lis 2011, 16:38
autor: Benko
Ja i tak trzymać 'Życie jest zbyt krótkie aby jeździć seryjnym autem " :lol:

: 11 lis 2011, 20:57
autor: EsiDriver
Ej a że tak zapytam. Da sie coś wycisnąć z tego jakże potężnego silnika 1.3? ; )

: 11 lis 2011, 21:01
autor: Jamszoł
Taa - jedynie co możesz zrobić to zmienić silnik - będzie najtaniej

: 11 lis 2011, 21:02
autor: EsiDriver
Czyli tak jak myślałem ;D

aaale. 170 nim leciałem ; )

: 11 lis 2011, 21:43
autor: S3ci0r
EsiDriver, to ładne przekłamanie licznika masz :)

: 11 lis 2011, 21:54
autor: Tigerbart
EsiDriver poptrz sobie na http://www.ford-escort.de/ show & shine, orion. Obejżyj sobie niektóre ładne sedany. Moim zdaniem najlepiej jest znaleźć zendera na tył, dodać progi Zendera, dać ładne koło, gleba i wszystko. Moim faworytem tam jest stalowy sedan mk7 na chromowych manglsach.

Jeśli chodzi o silnik to 1.3 to jest dramat. Nie ma co wchodzić w jakieś mody, trzeba go po prostu wymienić na 1.8 lub 2.0.

: 11 lis 2011, 22:06
autor: EsiDriver
No niezły niezły jest ; )
kolor ma dobry też

: 12 lis 2011, 08:05
autor: zbysio007
Jesli podoba sie mi ten sam co Wam to on ma th liney ubrane :P