obroty spadły zgasł nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Patrick pisze:przewodu od gaźnika
stary ty masz wtrysk czy gaznik bo tak macisz ze sie odechciewa ci cokolwiek pomagac
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

Yagr, to na pewno jest monowtrysk z gaźnikiem a słychać pompę paliwa chodzi mi o to że słychać jej pracę na przekręconym kluczyku tak jakby pompowała ale z oporem no bo silnik nie chce zaskoczyć no i nie ma żadnych kontrolek na desce kompletnie ciemno
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Patrick pisze: to na pewno jest monowtrysk z gaźnikiem
żaden tamo monowtrysk z gaźnikiem - nie wymyślaj - masz zwykły układ zasilania z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Silnik to pewnie jest J6A. Szukaj tematu o teście diodą, testerze itp. Zrób test, spisz kody to powinienes do czegoś dojść.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Patrick pisze:jest monowtrysk z gaźnikiem
a moze benzyna z dieslem :/ ech kolego wez skorzystaj z wakacji i masy wolnego i przejzyj to forum (w szczegolnosci posty dotyczace silnika 1.4) a potem dopiero zadawaj madre! pytania
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

nie ma prądu na środkowym kable który idzie do cewki. Co teraz co dalej przypominam że nie ma żadnych kontrolek tylko słychać pompę paliwa

Obrazek

Obrazek

Obrazek

poza tym cały czasmowa o silniku 1.3 a nie 1.4
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Patrick pisze:cały czasmowa o silniku 1.3 a nie 1.4
no to co ? kolego ty masz monowtrysk, ktory to byl identyczny w 1.4 i nawet czesciej i dluzej tam spotykany stad wiecej postow jest o 1.4 cfi niz 1.3 (przynajmniej na tym forum)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

gdybym wszystko wiedział nie pisał bym na forum piszę bo liczę na pomoc od osób które znają się na tym
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

powtarzam ostatni raz w imieniu swoim i kolegow ktoryz staraja sie pomoc - przejzyj tematy dotyczace silnika 1.4, monowtrysku, przelutuj skrzynke, sprawdz czy masz takie dwa cienkie masowe kabelki podlaczone do minusa aku (masa dla komputera) a potem zacznij madre pytania zadawac. to forum pomaga a nie wyrecza ! jak chcesz gotowa usluge uruchomienia auta to skontaktuj sie z kolega WieSiu - on za odpowiednia kwote uruchomi ci to auto a przynajmniej na 100% wskaze winowajce !

w twoim przypadku moze byc conajmniej kilkadziesiat powodow niesprawnosci auta (wiem co mowie, mialem 1.4 z takim wtryskiem i podobne problemy) a ty narazie nawet nie pokwapiles sie ustalic czy masz monowtrysk czy gaznik tylko liczysz na gotowe panaceum. wysil sie troche !

narazie to najwiecej energii zes stracil na udowadnianie nam, ze to debil-mechanik mial racje a nie my




skrzynka przelutowana ?? kable posprawdzane ?? cisnienie na pompie zmierzone ?? bezpieczniki przejzane ? przekaznik sprawdzony/podmieniony ?? czujnik polozenia walu sprawdzony ?? bledy zczytane ??

masz tysiac pięćset tropow podanych a nie sprawdziles prawie nic


w gratisie ode mnie masz linka do opisu napraw (samodzielnych!) skrzynki bezpiecznikow http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=2175 reszte sobie znajdziesz sam. działaj chłopie !!! albo płać "mechnikom" ;)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

dzięki wielkie
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

na 2 stronie WieSiu pisze że w silnikach 1.3 z gaźnikiem nie ma złączy do odczytu kodów
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ale ty masz monowtrysk. szukaj czarnej wtyczki z czerwona zatyczka na lewym nadkolu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

mam tam taką czarną kostkę są tam także dwa ucięte przewody widaćktoś kiedyś już czegoś tam szukał
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ty a zrob fote komory silnika.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ