obroty spadły zgasł nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Patrick, ja tam dokładnie widzę wtyczkę do czytania kodów ale zdjęcie jest zbyt kiepskie żebym zauważył ucięte kable przy tej wtyczce
Załączniki
zdjcie0077x.jpg
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

faktycznie jest tam czarna i biała wtyczka ale czy mogę dokonywać pomiarów jeżeli nie świecą kontrolki i nie mogę odpalić silnika a czytałem gdzieś ze silnik musi być trochę rozgrzany.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

sa dwa testy - jeden na silniku odpalonym drugi nie. ty na poczatek zrob ten drugi i moze wyjdzie czemu nie mozesz zrobic pierwszego ;)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Patrick, no zasilanie musisz mieć. Ale znowu się powtórzę bo widze że sam NIC nie zrobisz:
Yagr pisze:A popoprawiałeś wszystkie punkty masowe i wtyczki?

Dodatkowo poprzedź to sprawdzeniem stanu akumulatora. Jak aku jest dobry to leć po kablach i sprawdzaj gdzie ci się napięcie gubi.
Przez internet nie da się naprawic samochodu bez minimum działania osoby bedacej przy tym aucie fizycznie a i to jest wystarczająco trudne :/
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Patrick, a ty moze obejrzyj kostke stacyjki bo moze tu jest problem ?? :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

autko już odpala po przelutowaniu skrzynki bezpieczników, mam jeszcze pytanie odnośnie czujnika położenia przepustnicy a mianowicie czy on ma wpływ na obroty silnika czy tylko mierzy obroty?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

czujnik polozenia przepustnicy NIE MIERZY OBROTOW tylko jak nazwa wskazuje wychylenie przepustnicy - jest potencjometrem (jak "galka" glosnosci w radiu) ktora sluzy ustaleniu pozycji w jakiej znajduje sie przepustnica i ma wplyw na obroty
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

jest gdzieś na forym opisane jak go ustawiać bo nie mogę znaleźć ?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Patrick pisze:jest gdzieś na forym opisane jak go ustawiać bo nie mogę znaleźć ?
to sie ustawia tylko w dieslu, w Twoim jest to element ktory nie ma regulacji i jesli zle wskazuje to nalezy go wymienic. Na obroty nie ma duzego wplywu. Na obroty wplyw ma silniczek krokowy. Rozebrac, wyczycscic, skontrolowac styki :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

rozebrałem krokowca przeczyściłem wszystko tak jak opisane w jednej z fotorelacji działalepiej ale jeszcze czasami obroty sie zatrzymują na wyższych obrotach mam jeszcze dwa więc też jeprzeczyszcze i sprawdzę jak działają?

Jest jakaś mozliwość sprawdzenia czujnika położenia przepustnicy czy jest sprawny? np. pomiar oporności? czy poprostu będzie pokazywał np. podwojone obroty na obrotomierzu?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

sprawdzasz miernikirm czy :

a) opornosc miesci sie w odpowiednim zakresie (znajdziesz na forum)
b) czy zmiana opornosci nastepuje liniowo czy potencjometr "trzeszczy"
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
esseii
Posty: 42
Rejestracja: 18 lip 2012, 20:12
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: esseii »

ja miałem ten sam problem tylko rozwiązanie u mnie tego było banalne , poprostu alarm zaczął wariować i wystarczyło odpiąć akumulator na 5 min i wszystko było dalej dobrze, a sprawdzałeś może cewke ? bo przez cewkę może też tak wiariować
ODPOWIEDZ