Strona 1 z 3
Immobilajzer problem
: 12 gru 2012, 16:23
autor: kamil4769
Witam Wszystkich. Dzisiaj stałem na parkingu, silnik włączony. Nagle zagasł i juz nie mogę go odpalić. Dioda immo nie zapala się po przękręceniu kluczyna na stałe, tylko miga. Nie mam czerwonego kluczyka , tylko ten czarny. Co mogę zrobic?
: 12 gru 2012, 16:37
autor: kupiec
jak miga? policz migniecia do dluzszej przerwy a pozniej napisz tutaj to sa tacy magicy ze stwierdza co jest nie halo z autem
tylko patrz uwaznie bo moze byc tak ze zamiga np 3-4-3-4- itd
: 12 gru 2012, 17:07
autor: kamil4769
Miga 1 1 ------- 11 -------- 1 1
: 12 gru 2012, 17:29
autor: kupiec
Prezes potrafi czytac to jak przyjdzie wieczorem to da znac co i jak

: 12 gru 2012, 17:33
autor: kamil4769
No dobrze . Dzięki w taki razie. Bedę czekać.
: 12 gru 2012, 18:35
autor: cidzej
"11 - odłączony moduł nadawczo-odbiorczy albo uszkodzenie połączeń
12 - uszkodzenie anteny nadajnika-odbiornika
13 - nieprawidłowy lub uszkodzony transponder albo brak odebranego kodu
14 - odebrany częściowy kod
15 - odebrany nieprawidłowy (nie wprogramowany) kod
16 - brak komunikacji PATS-PCM (ISO link)
21 - za mało wprogramowanych kluczy
22 - uszkodzenie konfiguracji w pamięci immo
31 - zawór odcinający i moduł PATS nie sparowane
32 - zawór odcinający "nie odpowiada" na odblokowanie"
: 12 gru 2012, 18:53
autor: kamil4769
Wiecie co, ja to nagram i wrzuce linka późnym wieczorem. To mi to odczytacie. Bo ja juz sam nie wiem.
: 12 gru 2012, 20:44
autor: cidzej
no ale co tu nagrywac ? stargac obudowe koluny - zdjac i zalozyc wtyczke od czytnika plus ewentualnie wziac drgui kluczyk(jak posiadasz) i sprobowac zapalic. jak to nie pomoze to albo nurkujesz w kable albo auto do elektryka i tyle. nikt ci tutaj nie powie, ze to czwarty kabelek z piatej wiazki w trzecim peszlu od lewej kolor pomarancz/zielen - do wymiany

musisz sam zakasac rekawy albo oddac auto do mechaniora. ale najprostszym sposobem diagnozy jest ... proba odpalenia z drugiego, zapasowego kluczyka. mozesz jeszcze akumulator odlaczyc, sprawdzic napiecie etc bo moze to on siada i pats wariuje
a z tego co piszesz to raczej wynika, ze mruga 22 co oznacza j/w czyli warto spr akumulator
: 12 gru 2012, 21:03
autor: kamil4769
Akumulator odłączałem na około 10 minut. A co do przewodów to raczej nic sie nie urwało. Kilka razy deche zrzucałem i elektryka jest raczej ok. Spróbuje tą wtyczke rozłączyć. A innego kluczyka nie mam. Mam tylko czarny. Troszkę jest dziwne jest to że silnik zgasł w trakcie pracy.
: 12 gru 2012, 21:34
autor: Yagr
kamil4769, w escortach kabelki czasem rozpadają się same z siebie.... nic nie trzeba urywać

Są na forum zdjęcia takich "na oko dobrych" kabli

: 12 gru 2012, 21:37
autor: kamil4769
Aha

To mnie pocieszyłeś . Myślałem że już nigdy w życiu w tym aucie nie będę ściągał deski, ale się pomyliłem. Zresztą nie wiem, zaraz tam ide (a jest kawałek ) rozepne wtyczke i jeszcze raz wepne. Jak nie podziała to aku na noc odłączam i zobaczymy jutro.
: 12 gru 2012, 22:05
autor: ELpYndoL
ja tak kiedys miałem pomogło zdjecie obudowy kolumny kierownicy poruszanie w lweo w prawo immo

i odpalił od strzała

: 12 gru 2012, 22:39
autor: kupiec
Pod kiera to nie imo tylko dynks do czytania kluczyka, imo jest pod deska
Przynajmniej jest tak jak ktos mi powiedzial

: 12 gru 2012, 22:56
autor: cidzej
a mnie na przyklad w escorcie chyba juz nic w elektryce nie zaskoczy

to jest chyba, obok rdzy, najslabsze ogniwo tego auta
: 12 gru 2012, 23:34
autor: kamil4769
Byłem przed chwilą, odczytałem błąd.
Błąd 32. Zawór odcinający nie odpowiada na odblokowanie.
Co robić i gdzie to szukać.
Odpiąłem na pompie jakieś coś z 3 kablami. Poruszałem dźwigienką w lewo w prawo i nic.