Strona 4 z 7

: 11 mar 2013, 20:14
autor: WieSiu
:D moze masz racje hehe

: 11 mar 2013, 20:36
autor: Lukas
u mnie koniecznie trzeba sprawdzic, wole wiedziec hehe
szczegolnie moze cos wyjdzie dlsczego ciezko pali w takie dni jak teraz

: 11 mar 2013, 21:05
autor: kris
Lukas pisze: moze cos wyjdzie dlsczego ciezko pali w takie dni jak teraz
ja obstawiam zime,no ale moge sie mylić :d

: 11 mar 2013, 21:08
autor: Lukas
moglbys sie zdziwic...

: 11 mar 2013, 22:07
autor: bodzio82
a ja żarówki obstawiam ,a jak żarówki zwalone to i może byc efekt rozładowanego akumulatora

: 11 mar 2013, 22:33
autor: cidzej
o i jest powod zeby na powaznie pomyslec o kupnie elma

a swoja droga juz dawno dawno temu chyba w temacie bobsona pisalem, ze jest elm ze sprzetowym pwm pod fordy, czech nie robi nic specjalnego poza odpowiednim sterowaniem pwm bo o to sie w przypadku escorta rozchodzi, poza tym w materialach od elma byla opisywana obsluga odpowiedniego formatu pwm tyo najwyrazniej nikt nie zajal sieoprogramowaniem tego

: 11 mar 2013, 22:36
autor: Jamszoł
Leszek chyba miał kupować elm-a pod wifi
Ciekawe czy kupił i czy to działa ?
Tak przy okazji mi się przypomniało

: 11 mar 2013, 22:39
autor: cidzej
ty nie mysl o pierdolach tylko sciagaj program i jutro widze twoja relacje czy esa ruszyles elmem :D

: 11 mar 2013, 22:44
autor: Jamszoł
cidzej, program mam - ale próby zrobie nie prędzej jak sobota /niedziela :mrgreen: :razz:
Es przeca jeździ na co dzień nie u Matiego :mrgreen:

: 11 mar 2013, 22:47
autor: bodzio82
cidzej pisze:a swoja droga juz dawno dawno temu chyba w temacie bobsona pisalem, ze jest elm ze sprzetowym pwm pod fordy, czech nie robi nic specjalnego poza odpowiednim sterowaniem pwm bo o to sie w przypadku escorta rozchodzi, poza tym w materialach od elma byla opisywana obsluga odpowiedniego formatu pwm tyo najwyrazniej nikt nie zajal sieoprogramowaniem tego
A moze to chodzi o wbudowany tzw multiplekser w fordiagu ,moze trzeba dokupic multiplekser zeby dzialalo pod elm 327

: 11 mar 2013, 22:52
autor: cidzej
ten jak ty to nazywasz wbudowany multiplekser to defakto .... po prostu atmega644 ma kilka(ascie) ( nie chce mi sie teraz grzebac w dokumentacji) PWM i wystarczy najpierw dac sygnal na jednym, potem drugim i w koncu zgadada .... ale to samo mozna zrobic zewnetrznym odwiednio szybkim mutiplekserem. poza tym elm chyba tez ma kilka pwm'ow

: 11 mar 2013, 22:55
autor: nonam
Jamszoł, daleko mamy do siebie? Wezmę escorta i podlecę po pracy, ewentualnie Ty po pracy przypełzniesz do mnie i można sprawdzać :P

: 12 mar 2013, 00:17
autor: tomi
moze ta podroba niby forda będzie działać , nawet jak secior dal 400 , czy ja z bobsonem za 1 który sprzedalismy kulkowi , potem razem z bobsonem kupilismy nowsza wersje to wtedy nie bylo innej opcji.
Są tacy co kupili rotunde za 2500 papiera i gra ....

Zaczynałem od Elma 320 wtedy to zupelnie programów nie bylo. Na elmie wedlug mie zadnym nie odpali sie escorta. jedynie ze ten chinski wynalazek ma cos co ma byc to wtedy tak , na elmie 327 nie.

elm 327 czyta abs itp itd i to akurat zadna nowosc :) tylko wszędzie na forach piszą ze nie to po co uswiadamiac ze tak.

RSa nie odpali zaden interfejs ale to najlepiej przekonac sie na sobie :)

A co do obsługi eec IV fajnie by bylo jakby ktos sprawdzil.

: 12 mar 2013, 09:30
autor: Lukas
bodzio82, siwece wymienione przed zimą, wcześniejsze miały 3 lata i po sprawdzeniu też wyglądały ok. Przed i po zmianie było tak samo.

: 12 mar 2013, 12:06
autor: nonam
Lukas, może wtryski albo pompa zaczynają mieć pomału dosyć? :P