Strona 3 z 3
: 29 sty 2015, 19:58
autor: kris
Jamszoł, bez przesady,przecież pompa zasysa tylko paliwo przez niego,nie rozerwie go
: 29 sty 2015, 19:59
autor: WieSiu
taki weżyk na pewno nie
: 29 sty 2015, 20:01
autor: Jamszoł
kris, pisałem wyraźnie - podciśnienie
Wężyk sie wessa - spłaszczy
Poza tym jest olejoodporny ?
A nie jest ciśnienie - przecie masz bene
Po czasie wężyk szlak trafi a tam cisnienie - pęknie i pożar gotowy
: 29 sty 2015, 20:03
autor: kris
: 29 sty 2015, 20:04
autor: Jamszoł
: 29 sty 2015, 20:05
autor: Jamszoł
kris, przewód paliwowy - jak sama nazwa wskazuje jest do paliwa
Czyli odporny na paliwo i odporny na ciśnienie w układzie paliwowym
: 29 sty 2015, 20:08
autor: kris
Jamszoł, ale ten co kupiłem ma ścianki 2 mm. i ciężko go zgnieść.
: 29 sty 2015, 20:10
autor: kupiec
kris, nie kombinuj tylko idz do sklepu i tam ci dobiora za pare zl odpowiedni
a jak masz jeszcze jakies watpliwosci to kolega
jaro ma wprawe w wymianie przewodow paliwowych
jego zapytaj
: 29 sty 2015, 20:19
autor: WieSiu
wprawe w wymianie na węże ogrodowe
: 29 sty 2015, 20:33
autor: kupiec
WieSiu, coś w tym stylu
cabs by wyleciał w powietrze
: 30 sty 2015, 21:26
autor: kris
Za radą wszystkich kupiłem właściwy przewód,dałem na niego pompke z zaworkiem zwrotnym
Jutro młodemu montuje do gulfa i wreszcie zniknie problem cofającego paliwa.
Dodatkowo zamienie mu filtr paliwa na taki od gulfa 2,zlikwidowałem tzw. podgrzewacz przez który łykał powietrze a przewody od niego połaczyłem zaworkiem zwrotnym.
: 30 sty 2015, 23:11
autor: WieSiu
Nie masz dość smrodu tej ropy?