Strona 3 z 3

: 29 sty 2015, 19:58
autor: kris
Jamszoł, bez przesady,przecież pompa zasysa tylko paliwo przez niego,nie rozerwie go ;)

: 29 sty 2015, 19:59
autor: WieSiu
taki weżyk na pewno nie :(

: 29 sty 2015, 20:01
autor: Jamszoł
kris, pisałem wyraźnie - podciśnienie
Wężyk sie wessa - spłaszczy
Poza tym jest olejoodporny ?
A nie jest ciśnienie - przecie masz bene
Po czasie wężyk szlak trafi a tam cisnienie - pęknie i pożar gotowy

: 29 sty 2015, 20:03
autor: kris
A czym sie różni ten od tego co dałem,jest to samo.

http://mera.auto.pl/przewody-paliwowe/8 ... -8-mm.html

: 29 sty 2015, 20:04
autor: Jamszoł

: 29 sty 2015, 20:05
autor: Jamszoł
kris, przewód paliwowy - jak sama nazwa wskazuje jest do paliwa
Czyli odporny na paliwo i odporny na ciśnienie w układzie paliwowym

: 29 sty 2015, 20:08
autor: kris
Jamszoł, ale ten co kupiłem ma ścianki 2 mm. i ciężko go zgnieść.

: 29 sty 2015, 20:10
autor: kupiec
kris, nie kombinuj tylko idz do sklepu i tam ci dobiora za pare zl odpowiedni :D
a jak masz jeszcze jakies watpliwosci to kolega jaro ma wprawe w wymianie przewodow paliwowych ;) jego zapytaj :D

: 29 sty 2015, 20:19
autor: WieSiu
wprawe w wymianie na węże ogrodowe ;)

: 29 sty 2015, 20:33
autor: kupiec
WieSiu, coś w tym stylu :) cabs by wyleciał w powietrze ;)

: 30 sty 2015, 21:26
autor: kris
Za radą wszystkich kupiłem właściwy przewód,dałem na niego pompke z zaworkiem zwrotnym ;)
Jutro młodemu montuje do gulfa i wreszcie zniknie problem cofającego paliwa.
Dodatkowo zamienie mu filtr paliwa na taki od gulfa 2,zlikwidowałem tzw. podgrzewacz przez który łykał powietrze a przewody od niego połaczyłem zaworkiem zwrotnym.

: 30 sty 2015, 23:11
autor: WieSiu
Nie masz dość smrodu tej ropy?