Zamula sie przy 3,5 tys

Moderator: Moderatorzy

stefan1307
Posty: 137
Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
Lokalizacja: Płock/Toruń

Post autor: stefan1307 »

Panowie, przy pedale sprzęgła sa jakieś 2 czujniki, jeden od światła stop a drugi? Gdy padł mi napinacz linki sprzęgła to kolega wymieniał. Po wymianie zauważyłem właśnie te obroty.

PS. Panowie jak sprawdzić czy faktycznie padł ten czujnik VSS?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

bodzio82 pisze:czujnik polozenia pedalu sprzegla
a gdzie takowy czujnik jest w escorcie?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

stefan1307 pisze:PS. Panowie jak sprawdzić czy faktycznie padł ten czujnik VSS?
VSS generuje coraz wiecej impulsow wraz ze wzrostem predkosci i tak wlasnie mozna go sprawdzic :) na mierniku na pomiarze DC bedzie pokazywac coraz wieksze napiecie wraz ze wzrostem predkosci (choc nie jest to za dobry sposob pomiaru,ale jakis tam poglad daje na dzialanie czujnika).
stefan1307 pisze: jeden od światła stop a drugi?
drugi czujnik polozenia pedaly hamulca potrzebny do dzialania ABS.

A Ty juz masz ten silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku ? Bo jesli tak,to jest spora szansa,ze mozna wpiac go pod interfejs i zobaczyc co i jak jest nie tak.

Tak dlugie podtrzymywanie obrotow moze byc spowodowane zaciaganiem lewego powietrza, problemami z tzw. silnikiem krokowym. Ja bym zaczal od podpiecia pod komputer,bo moze akurat sie uda po najtanszym mozliwym interfejsie ELM 327.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

wiecie co ?? jestescie tyle lat na tym forum, ze powinniscie wiedziec, ze:

1. takie tematy juz sie przewijaly przez to forum nie raz i wystarczy poszukac
2. za takie lenistwo powinien byc ost dla kolegi

3. no ile razy mozna w ramach jednego forum roztrzasac trzy magiczne literki VSS ?????? :evil:
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
stefan1307
Posty: 137
Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
Lokalizacja: Płock/Toruń

Post autor: stefan1307 »

No fakt, kolega wyzej ma racje, przepraszam za lenistwo, czytalem rózne tematy na tym forum ale nie znalazłem nic podobnego do moich objawów Jezeli EFI oznacza wielopunkt wiec chyba da rade pod kompa podpiąć, mam jakieś wejście od strony pasażera z prawej strony.

Duży koszt jest gdy chce podpiąć pod kompa?
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Jak zagadasz ze seciorem to pewnie flaszkę postawisz i starczy...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

stefan1307, EFI to tak, wielopunktowy wtrysk. Teoretycznie ten Escort z takim silnikiem moze dzialac na najtanszym interfejsie ELM327,bo to raczej jest sterowane w ten sam sposob jak w fiescie 1.3, w ktorej ten interfejs dziala bez problemow. Moze np. kolega Cidzej Ci pomoze jakbys tam kiedys w strone warszawy jechal.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
stefan1307
Posty: 137
Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
Lokalizacja: Płock/Toruń

Post autor: stefan1307 »

A powie mi ktoś ile może kosztować podpięcie go pod kompa?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

stefan1307, u kogos z forum to jaka symboliczna oplata (jak sie uda podpiac),a jak w warsztacie,to raczej od 50 do 150zl.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

a ja myślę że ten ELM na 99,9999999999% nie polata. stefan1307, jak będziesz w niedługim czasie w łodzi to mogę się podpiąć za free :)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
stefan1307
Posty: 137
Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
Lokalizacja: Płock/Toruń

Post autor: stefan1307 »

Rozumiem ze pewnie z płocka nie ma nikogo? Jak kolega Wiesiu napisał ze tylko w strone wa-wy tak?
Ostatnio zmieniony 22 maja 2013, 23:07 przez stefan1307, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

nikogo przynajmniej nie kojarzymy, do łodzi tyle co do warszawy.
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a co tu podpinac ?? wsadzic glowe pod maske i napoewno ktorys wezyk podcisnieniowy syczy - wymienic i cieszyc sie sprawnym autem :)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

S3ci0r pisze:a ja myślę że ten ELM na 99,9999999999% nie polata
tu mialbym wieksza nadzieje.... te 1.3 sa identyczne z fiesta,wiec jest szansa ze sterowane sa tak jak w fiescie. Ale to tylko moje dziwne przypuszczenia.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
stefan1307
Posty: 137
Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
Lokalizacja: Płock/Toruń

Post autor: stefan1307 »

A katalizator moze miec cos do tego? bo podejrzewam ze kat siedzi fabryczny a to juz 205 tys

cidzej. sadzisz ze coś może być odpięte dlatego tez słychać takie sykniecie podczas dodawania gazu?

aaa i chciałem dodać ze śmierdzi trochę paliwem, mam pewną teorie ale wątpię czy to co kol wiek pomoże, moze to jest tak ze gdzies jest przebicie, nie dostaje pelnej dawki powietrza w stosunku do podawanego paliwa i dlatego nie ma sily sie wkręcić a także śmierdzi paliwem.

Jezeli zle mysle to prosze poprawic
ODPOWIEDZ