Naprawa przełącznika zespolonego
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23281
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jak latwo zauwazyc wystarczy pociagnac mocniej, jest szansa ze cos sie zlamie,ale raczej mala, ja kiedys probowalem to zdjac (choc moje swiatla dzalaly zawsze),ale bylo tak ciezko,ze balem sie ze polamie i juz bede mial niesprawne. Moze lepej kupic nowy przelacznik z allegro, ciut ponad 100zl i po sprawie na lata Zwlaszcza ze sam pisales, ze nie lubisz elektroniki
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Dokonałem właśnie rzeczy dla mnie niemożliwej. Sam zreanimowałem przed chwilą zespolony. Wszystko znowu działa. Podoginałem blaszki w tym ustrojstwie co wcześniej przedstawiałem na zdjęciu i jest OK.
( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 )
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Chciałbym dodać jeszcze dwa linki w związku z tym tematem, co prawda zapożyczone ale bardzo były mi przydatne do reanimacji przełącznika jak i do tego aby kierunkowskazy odbijały. TUTAJ PIERWSZY a TUTAJ DRUGI.
( Ford Escort 1.3i CLX - 1996 )
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
kolorek morski perełka
------------------------------------------
Jest FORD FOCUS 1.6 - 2002 - LIFT
Witam i ja mam kolejny problem z zespolonym , przy włączeniu kierunku włączają się długie (standard), po rozebraniu i wyczyszczeniu pojawia się problem podczas składania, albo wyskakuje któraś z rolek albo jak się uda złożyć to dalej migają długie, przeczytałem już chyba wszystko co jest dostępne w sieci na temat zespolonego i już nie mam pojęcia jak to wyeliminować. Czy przyczyną może być złe złożenie albo wyczyszczenie tego g....a już po prostu wariuje jak widzę te piekielne urządzenie. Pomóżcie!!
EDIT:
Na manetce od świateł i kierunkowskazów jest malutki luz i wychodzi na to, że to tego jest wina... Może jakieś sugestie odnośnie tego...
EDIT:
Na manetce od świateł i kierunkowskazów jest malutki luz i wychodzi na to, że to tego jest wina... Może jakieś sugestie odnośnie tego...
a więc problem pojawia się przy składaniu (zaznaczone na zdjęciu), a właściwie na wkładaniu manetki w to co wychodzi przy kierunku. Ma ktoś może sposób jak to złożyć żeby działało, bo już próbowałem chyba z 15 razy i za każdym razem to samo.
- Załączniki
-
- zdjęcie zapożyczone od "MUZZY'ego"
- t_06_11_2004_063_204.jpg (31.2 KiB) Przejrzano 8861 razy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Michael, odnośnie mrugania długimi to odpowiadają za to takie silikonowe gumeczki (w kształcie stożków), jak sie uszkodza czy spadna to zaczyna rzucac dlugimi swiatlami. ja sobie poradzilem przecinajac sciezke od dlugich i zlutowujac ja z mijania. w efekcie przestalo mi mrugac efekt uboczny - brak możliwości mrugnięcia długimi poprzez pociągnięcie do siebie dźwigni - ale mnie to bardzo nie przeszkadza bo mozna ja pchnąć od siebie i też się mrugnie długimi
co do składania to nie wiem w czym ty masz problem. ja swój przełącznik rozkładałem już (dosłownie!) z 30 razy i nie miałem z tym najmniejszego problemu - samo wskakuje na swoje miejsce
co do składania to nie wiem w czym ty masz problem. ja swój przełącznik rozkładałem już (dosłownie!) z 30 razy i nie miałem z tym najmniejszego problemu - samo wskakuje na swoje miejsce
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ja po paru próbach rozłożenia, poprawie, złożenia się poddałem i przerobiłem przełącznik na wyżej opisany sposób. od przeróbki minęło już grubo ponad pół roku i wszystko działa jak należy
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415