Strona 1 z 1
					
				podłączenie centralnego wg schematu
				: 01 cze 2005, 09:49
				autor: grzechuu
				Zakładałem alrmik u utkwiłem w martwym miejscu przy podłączaniu centralnego. Znalazłem 2 sterujące kable od centralnrgo "+" ale nie wiem jak podłączyć to pod alarm

HELP ME
 
			
					
				
				: 02 cze 2005, 09:23
				autor: WieSiu
				troszke niejasne to zdjecie. Jak ja ostatnio zakladalem alarm,to na centralny zamek mial dwa kable,oby dwa dzialaly masa na centralny. Jeden byl do otwierania, drugi oczywiscie do zamykania samochodu. A na Twoim schemacie ida jakies dwa przewody do silownika ale sa tak pokazane ze wlasciwie nie wiadomo od czego sa. Moze masz jakis lepszy schemacik?
A w Escortach w oryginalnych centralnych sa 4, dwa daja stale napiecie 12V, pozostale dwa sa do kontrol stanu centralnego i jego otwierania i zamykania. Najprosciej wziasc miernik w reke i popatrzyc co sie dzieje na tych kablach gdy otwierasz i zamykasz autko. Wtedy bedziesz wiedzial ktory do czego sluzy.
			 
			
					
				
				: 02 cze 2005, 12:36
				autor: grzechuu
				No właśnie nie mam zadnego innego schemaciku:( a ten co jest to taki na odwal sie. A Wiesiu tu masz sterowanie masą?? Ja mam sterownie napięciem - chyba, bo podłączałem + do kabelków i mi przełączało.
Ja myślałem że różowy i pomarańcz to sterownie napięciem zamka a czarny i biały minusem. Ale jak podłączyłem alarm i miernikiem mierzyłem napięcie to nie było żadnego napięcia na kablach od alarmu i sam już nie wiem co dalej.
A najgorsze to że sprzedawca nabrał wody w usta i milczy:(
A i jeszcze jedno: czy impuls 1s wystarczy do zamkniecia zamka??
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 02 cze 2005, 17:23
				autor: Mariusz
				ford ma silowniki pneumatyczne co powoduje ze zamykas sie dluzej wiec ta 1 s moze byc malo, najlepiej 3 s ale to niech powiedza znawcy, cyzli wiesiu i orion
			 
			
					
				
				: 02 cze 2005, 23:00
				autor: WieSiu
				niestety w tym momecie juz moja wiedza narazie sie konczy,bo nie mam za bardzo jak sprawdzic tych wszystkich rzeczy u siebie Mysle ze bede mogl dopiero pomoc gdy kupie nowego escorta w ktorym pewnie alarmu nie bedzie.
			 
			
					
				
				: 03 cze 2005, 10:10
				autor: grzechuu
				Juz wiem o co chodzi.
Siedziałem chyba z 4 godziny w nocy na necie żeby dojść o co chodzi: mianowicie różowy z pomarańczowym jest  jakby sterujacym. Trzeba je połączyć razem i jak chcemy sterowanie masą to podłączamy minus pod te kable a jak sterowanie napięciem to plusik do kabelków. A wyjście na kable na centlalnego to niebieski zamykanie a zielony otwieranie. 
I kto by pomyślał - fajne są te schematy w alarmach 
 
   
   
 
Pozdrawiam