Strona 1 z 2

przestał odpalac

: 06 lis 2013, 10:13
autor: WieSiu
Zaczął od niedawna ciężej odpalac na cieplym, ale tragedii nie było, dziś już na zimnym też gorzej, na ciepłym jeszcze gorzej, coś ewidentnie postępuje. Do tego dziś doszły problemy z jalowymi,lekko traktorowato chodzi, dodam gazu lekko to telepie go, dopiero ponad ok 1500 obrotów pracuje stabilnie i ładnie,Ale już nie jedzie tak szybko jak wczoraj,Ale tragedii jeszcze nie ma. Jakiś pomysł? Postepujace uszkodzenie uszczelki głowicy? Bo takie mam przeczucie, ale nam nadzieję że mylne.

Edit: teraz już całkiem padł, przy wyższych obrotach zaczął już źle chodzić. Aż w końcu na jalowych zdechł, póki akumulator dawał radę to kręcił ale przy okazji dymil mocno z wydechu raczej na czarno. Czyżby jednak pompa wtryskowa?

: 06 lis 2013, 17:01
autor: Lukas
I mondeo odstawilo vana do mechanika :/

: 06 lis 2013, 17:21
autor: WieSiu
Czym ja jeżdżę ;) można rzec że wyjezdzilem auto do końca :)

: 06 lis 2013, 17:48
autor: kupiec
Pewnie pompa :( twoja moze przelewa bo na czarno moja zas za malo bo na szarawo ;)

: 06 lis 2013, 18:36
autor: Arcadio
zmień silnik. Diesel dla kutrów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

sorry nie mogłem się powstrzymać ;)

wracając do tematu nie wiem o co chodzi ;)

: 06 lis 2013, 19:13
autor: WieSiu
RS w garażu czeka na remont :D więc nie mówię nie

: 06 lis 2013, 20:33
autor: Mikosz
Ciekawi mnie co to może być. Może być coś aparaturą wtryskową albo rozrząd...
Zdaj nam tu relacje jaką diagnoze postawił mechanik.
Może byś w nocy przeskoczył przez płot szrotu w DK i wymontował mój silnik w esim i będziesz miał zdrowy silnik :mrgreen: :mrgreen:

: 06 lis 2013, 21:01
autor: cidzej
To było odpoczynku jak przeszczep serca 90latkowi od dawcy 80letniego - nawet nfz w takie rzeczy się nie bawi


Ja bym jednak na wwszelki wypadek zrobil reset kompa

: 12 lis 2013, 12:37
autor: WieSiu
Jest tak jak pierwsza moja myśl/diagnoza, albo uszczelka pod głowicą, albo oby nie tak jak u yagra. Chyba cylindry 2 i 3 się razem połączyły i nie mają przez to oba kompresji. Pozostałe mają kompresję 26, ponoć bardzo dobra wartość.

A najciekawsze ze układ olejowy i chłodzenia są czyste :) ogrzewanie działało do samego końca.

: 12 lis 2013, 19:56
autor: Yagr
WieSiu, obyś nie musiał głowizny zmieniać bo zapasowa jeździ w lodówkowcu... Choć z drugiej strony jak byś zażądał zwrotu to byś dostał po full regeneracji :DDD

: 12 lis 2013, 20:11
autor: WieSiu
Yagr pisze:obyś nie musiał głowizny zmieniać bo zapasowa jeździ w lodówkowcu...
Obym :D ale tak to w zyciu jest,ze jak sie czegos pozbedziesz to potem Ci to jest potrzebne ;)
Yagr pisze:Choć z drugiej strony jak byś zażądał zwrotu to byś dostał po full regeneracji
Tego nie zamierzam zrobic :P Jakos przezyje jakbym mial szukac innej,licze ze w razie czego mi pomożesz w poszukiwaniu taniej i dobrej :D

: 12 lis 2013, 20:49
autor: Yagr
Ja mam nadzieję że nie będzie takiej konieczności ;)

: 12 lis 2013, 20:56
autor: jaro
WieSiu pisze:taniej i dobrej
jest taka, jeździ w białym dieslu i na dodatek kombi :mrgreen:

: 12 lis 2013, 21:12
autor: cidzej
hm a moze jednak swap na 1.3 ?? :D to przynajmniej jest niesmiertelne :D

: 12 lis 2013, 21:39
autor: WieSiu
Znam przypadek drastycznego zarzniecia 1.3 :)