Kalix pisze:wypiąłem wtyczkę od cewki i wpiąłem z powrotem
Zrób dokładnie tak samo z wtyczką od czujnika położenia wału
Acha - dobrze by było gdybyś kupił w aerozolu - "Kontakt" do przewodów - może być np. ISOL
Wyciągnij wtyczkę - popryskaj i wsuń ją z powrotem i tak kilka razy
Wtedy dopiero sprawdź czy Ci nie odpali
Ja tak miałem u siebie
świece zmienione około 2 tygodnie po zakupie auta, nie przypomne sobie dokładnie kiedy, ale świece poszly na pierwszy ogień przy wymianie, razem z filtrami, kable zostały wymienione jakoś tak we wrześniu.
@Jamszoł, czyszczenie wszelkich styków i złącz już mam za sobą kiedy miałem problem z gaśnięciem.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2013, 14:29 przez Kalix, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeszcze się zastanawiam czy jakbym spróbował go odpalić na popych, to czy świadczyło by to o wadliwym czujniku wału? na innym forum jeszcze pisali, żeby sprawdzić czy do Edis dochodzi 12v i sprawdziłem i dochodzi, do cewki zapłonowej też dochodzi zasilanie 12v
Kalix, to nie diesel - do pracy potrzebuje iskry - czy na pych czy z rozrusznika położenie wału jest kluczowe dla ustalenia momentu w którym trzeba podać iskrę.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Kalix, NIE
Co Ty sie od razu rzucasz na podmiane czegoś ?
Najpierw popraw połączenia elektryczne - które sypią się w 99 % awarii elektrycznych
Napisałem Ci co masz zrobić
Chyba , że lubisz wydawać niepotrzebnie kase ?
Tego Ci nie zabronie
wyżej, żeby nie dublować postów edytowałem i napisałem, że już takie coś robiłem o ile dobrze pamiętam to we wrześniu, wszystkie możliwe styki jakie mi wpadły to te co się nie dało wyczyścić wymieniłem na nowe a reszte czyściłem, starałem się dokładnie, chyba po tak stosunkowo krótkim czasie to nie powinny występować aż takie problemy;/
jak czujnik polozenia walu jest uszkodzony,to wtryskiwacze tez nie leja paliwa Mozna by tedy uskutecznic diagnoze,ale to trzeba by wtryski wyciagnac i zobaczyc czy leja, chyba ze oscyloskop podpiac i wtedy mozna zmierzyc dokladnie kazdy czujnik i sygbal na cewke rowniez.
ja bym wyciagnal czujnik polozenia walu, obejrzal go dokladnie,bo moze bedzie widac czy jest uszodzony, mozna tez go oczyscic od wewnatrz, moze jakims cudem po ponownym zlozeniu zadziala
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
WieSiu pisze:ja bym wyciagnal czujnik polozenia walu, obejrzal go dokladnie,bo moze bedzie widac czy jest uszodzony, mozna tez go oczyscic od wewnatrz, moze jakims cudem po ponownym zlozeniu zadziala
Wówczas nie będiemy wiedzieć czy pomogło rozpięcie wtyczki czy wyczyszczenie czujnika
Ja zaczął bym od wtyczki - nie pomoże - wyciągam czujnik
Ale kolega jet pewien , że wszystkie styki są na 100 % dobre więc niech wyciąga czujnik.
@Jamszoł po Twojej radzie wtyczkę dziś już wyciągałem i wkładałem parę razy, ruszałem nią, i niestety nie pomogło, tak samo zrobiłem przy edis i cewce zapłonowej niestety dziś już nic nie zrobię bo muszę jechać na studia, poprosiłem tatę, żeby coś popatrzył i dałem mu wskazówki co i jak także jakby coś się zmieniło dam znać. Dziękuje za rady.
Ostatnio zmieniony 24 lis 2013, 17:54 przez Kalix, łącznie zmieniany 1 raz.
jeszcze przed wyjazdem spróbowałem odpalić, niestety nie powiodło się, ale zauważyłem, że w trakcie kręcenia migała kontrolka od ABS'u, wcześniej raczej tak nie było, macie może Panowie jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny? domyślam się, że pewnie są gdzieś jakieś przebicia i może stąd te problemy?