Obroty utrzymują się powyżej 3tys na jałowym

Moderator: Moderatorzy

Kalix

Post autor: Kalix »

1000 to za dużo? hmmm kurka a ja w swoim mam około 1200;/
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

moj 1200 to nawet nie ma jak go odpale :D
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

twoj nie dziala dobrze
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Na benzynie nie mam takiego problemu. Sprawdziłęm dzisiaj. NA jałowym obroty ok 1800
Jak kolega ma sam naprawic auto jak dla niego 1800 obrotow na bj to dobrze nie widzi problemu :shock:

Lepiej niech mechanika dobrego poszuka bo zrobi gorzej niz jest albo wysadzi w powietrze esa :mrgreen:

[ Dodano: Sob 21 Gru, 2013 ]
stefan1307 pisze:Ja dzieki temu forum naprawiłem wszystko w moim essie, szukałem i znalazłem

chyba zacząłes naprawiać :mrgreen:
LaResistance

Post autor: LaResistance »

Teraz mam obroty na 800 na jałowym ale pojawił się przez to inny problem :) Auto mi potrafi zgasnąć na 2gim biegu gdy skęcam gdzieś przy zwolnieniu bez zatrzymywania się i redukuję do 2ki. Muszę mu trochę "pogazować" by obroty nie spadły za bardzo i nie zgasł. Czyżby mi za bardzo obroty zmniejszył?
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4782
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

możliwe że masz uwalony czujnik VSS
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Ja myślę ze to raczej gaz mu pomaga gasnac,
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

WieSiu pisze:Ja myślę ze to raczej gaz mu pomaga gasnac,
też tak uważam.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

LaResistance, auto gasnie na benzynie czy na gazie podczas skrecania?tylko nie mow ze znowu nie sprawdziles na jakim paliwie sie to dzieje
LaResistance

Post autor: LaResistance »

Na gazie. Lecz nie zawsze. Dzisiaj przejechałem 100km i zgasł raz jak zawsze na zakręcie i jak zawsze na 2gim biegu.
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

wymienic reduktor ewentualnie naprawic (zregenerowac) ,moze tez sie okazac ze jest zle zamontowany
ODPOWIEDZ