Problem z silnikiem na zimnym.
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
mozna sprobowac odpiac przeplywke. tak czy siak wyglada na to, ze silnik jest zalewany podczas rozruchu:
- z powodu przeplywki
- nie prawidlowego cisnienia paliwa
- moze dodatkowo elektrozwor od gazu jest nieszczelny
- otwarte podcisnienie jest
- rozregulowana mapa od benzyny
- z powodu przeplywki
- nie prawidlowego cisnienia paliwa
- moze dodatkowo elektrozwor od gazu jest nieszczelny
- otwarte podcisnienie jest
- rozregulowana mapa od benzyny
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23277
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
na gazie 1/2 generacji to sobie moze byc odpieta i bedzie jezdzic normalnie,ale jak bez przeplywki na benzynie jezdzi poprawnie,to jest cos ostro nie tak.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
I tu się mylicie chłopaki. Na Mondeo Klub Polska bardzo wiele osób mówi że po odpięciu przepływki w silwerach zazwyczaj nic się nie dzieje najwyżej może falować obrotami. Oczywiście zdarzają się samochody które gasną itp. Dopiero blacktopy w większości nie potrafią chodzić bez przepływki. Osobiście sam przez tydzień w mondziaku miałem ją zupełnie wyjętą, spalanie osiągi i praca silnika w normie.
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
może ja się nie znam na 1.4 ale dodałbym jeszcze :cidzej pisze:- z powodu przeplywki
- nie prawidlowego cisnienia paliwa
- moze dodatkowo elektrozwor od gazu jest nieszczelny
- otwarte podcisnienie jest
- rozregulowana mapa od benzyny
-czujnik temp.silnika(ten pod kolektorem ssącym)
( zimny 38kOhm , ciepły ok. 3 kOhmy) on chyba odpowiada za ssanie.
-ogólny zły stan silnika.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
to tak na chlposki rozum wiec skoro twierdzicie ze po odpieciu przeplywki w niektorych samochodach nic sie nie dzieje i ze spalaniem i z praca silnika to wiec po co to jest ?? musi cos byc nie halo skoro silnik normalnie pracuje po jej wypieciu . po to ktos zamontowal to ustrojstwo by spelnialo swoja role
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
yamaha00, EECIV to prosty sterownik, jak brakuje danych z jakiegos czujnika to podstawia zaprogramowaną wartość stała albo jakąś zmienną zależną od innych parametrów i hula dalej - a to kiedy danych braknie może wpływać na sposób reakcji Wystarczy żeby przepływka sie stopniowo zabrudzała... ECU się będzie adaptował aż w końcu odpięcie przepływki nic nie zmieni w pracy bo i tak już od dawna z jej wskazań nie korzystał. A jak przepływka sprawna, czysta i podające właściwe dane zostanie nagle odpieta i tych danych braknie to ecu musi od razy podstawić jakieś z góry założone wartości i tu róznica będzie widoczna.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Wydaje mi się że ta opinia że zazwyczaj nie gasną jest na podstawie tego co napisał Yagr.
A wracając do tematu ,,trudnego odpalania" to po zgaśnięciu o ile macie taką opcje przełączcie od razu na tryb jazdy na benzynie. U mnie to działa, jak samochód zgaśnie na gazie przełączam go na tryb benzyny odpala bez większego problemu i wtedy wracam na tryb LPG przegazówka powyżej 2 tyś pstryknie i już elegancko jadę na gazie. Mam takie podejrzenie że chyba elektrozawór przepuszcza gaz po takim niespodziewanym zgaszeniu i dlatego tak trudno odpalić samochód.
A wracając do tematu ,,trudnego odpalania" to po zgaśnięciu o ile macie taką opcje przełączcie od razu na tryb jazdy na benzynie. U mnie to działa, jak samochód zgaśnie na gazie przełączam go na tryb benzyny odpala bez większego problemu i wtedy wracam na tryb LPG przegazówka powyżej 2 tyś pstryknie i już elegancko jadę na gazie. Mam takie podejrzenie że chyba elektrozawór przepuszcza gaz po takim niespodziewanym zgaszeniu i dlatego tak trudno odpalić samochód.