Escort 1.3, zmiana z mineralnego na ...
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
Escort 1.3, zmiana z mineralnego na ...
Witam. Tak jak w temacie, czy zmiana oleju mineralnego na pół lub pełen syntetyk jest opłacalna przy tym silniku? jest to silnik 1.3 97r. Słyszałem kiedyś od mechanika, zeby nie zmieniać bo może sie rozszczelnić silnik czy coś takiego. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
niekoniecznie naciągacz - po prostu utknął ze swoją wiedzą na wczesnych latach osiemdziesiątychstefan1307 pisze:mechanik powiedział, ze nie powinno sie zmieniac na inny niz minerał, teraz wychodzi na to, że to jakiś naciągacz i kanciarz a nie mechanik
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
Dobrze wiedzieć Panie kolego Zresztą jak kupowałem olej rok temu to facet w sklepie powiedział, że lepiej jak syntetyk sie wleje niz ten minerał ale ja wtedy także utknąłem w przekonaniu ze zepsuje silnik jak zmienię na syntetyk, tym bardziej, że to sklep z częściami do fordów wiec facet musiał wiedzieć o czym gada
- cidzej
- Posty: 11735
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Teoria teoria a praktyka jest taka ze ten silnik to nawet na superolu bedzie jezdzil bo pamieta czasy gdy o dzisiejszych mineralach to tylko w nasa snili
Ostatnio zmieniony 16 gru 2013, 09:19 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
czyli pewnie wystarczy mu dobry polsyntentyk i czym szybciej tym lepiej (zwlaszcza zima)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń