Gaśnie na zimnym silniku.
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
bardzo dobry
też niezły
też mogę polecić
A poza tym ten drucik można nawet nitro przejechać byle nie uszkodzić. Bardzo dobrze sprawdza się też zmywacz do gaźników.
też niezły
też mogę polecić
A poza tym ten drucik można nawet nitro przejechać byle nie uszkodzić. Bardzo dobrze sprawdza się też zmywacz do gaźników.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Aby auto sprawnie działało układ wydechowy musi być szczelny
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Jezeli upierasz sie, ze to nie jest wina mechaniczna to musisz sprawdzic to co nie bierze udzialu przy rozruchu a po okolo minucie w kracza do gry czyli sonde na poczatek! Sonda moze nie dzialac prawidlowo z powodu uszkodzenia (ale twierdzisz, ze przy regulacji byla ok), moze nie byc ogrzewana (trzeba spr czy jest zasilana grzalka) no i problem moze byc z przeplywem informacji np przez emulator sondy (ktory powinien na benzynie puszczac sygnal z sondy bezposrednio do kompa) lub na kablach z emulatora......
...aaaaa ale najpierw powiedz czy po zdjeciu tej zwezki w dolocie jest dalej problem
No i mpglbys wrzucic zdjecia komory silnika, okolice wtrysku, sterownika lpg oraz nagrac filmik jak silnik chodzi na benzynie i gazie tylko nie rob go ze srodka auta tylko po otwarciu maski nakrec silnik jak pracuje
...aaaaa ale najpierw powiedz czy po zdjeciu tej zwezki w dolocie jest dalej problem
No i mpglbys wrzucic zdjecia komory silnika, okolice wtrysku, sterownika lpg oraz nagrac filmik jak silnik chodzi na benzynie i gazie tylko nie rob go ze srodka auta tylko po otwarciu maski nakrec silnik jak pracuje
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
cidzej, to nie wina kabli ani emulatora jak wogole jest emulator pod macha
ja mam sekwencje dobry sterownik lpg stag 4 i mam ten sam problem te same objawy odpali od strzala rano, chwile pochodzi i jak zdechnie to trzeba krecic ostro rozrusznikiem zanim zlapie ,jak zlapie to musze trzymac go na obrotach rozgrzeje sie i po jakis kliku minutach chodzi normalnie jesli go nie przytrzymam na obrotach gasnie i to samo trza krecic a z silnika wydobywa sie dzwiek jakby swiece byly wykrecone wiec na bank wtedy nie ma kompresji
ten stan jest zauwazalny jak jest mroz wiec stawiam na popychacze nienapelniaja sie oliwa do konca fakt u mnie olej jest zly wogole nie pod ten silnik wiec moze jest za gesty i gora chodzi na sucho jakis czas
ja mam sekwencje dobry sterownik lpg stag 4 i mam ten sam problem te same objawy odpali od strzala rano, chwile pochodzi i jak zdechnie to trzeba krecic ostro rozrusznikiem zanim zlapie ,jak zlapie to musze trzymac go na obrotach rozgrzeje sie i po jakis kliku minutach chodzi normalnie jesli go nie przytrzymam na obrotach gasnie i to samo trza krecic a z silnika wydobywa sie dzwiek jakby swiece byly wykrecone wiec na bank wtedy nie ma kompresji
ten stan jest zauwazalny jak jest mroz wiec stawiam na popychacze nienapelniaja sie oliwa do konca fakt u mnie olej jest zly wogole nie pod ten silnik wiec moze jest za gesty i gora chodzi na sucho jakis czas
Ok nakręce jak będę mógł. Przed założeniem redukcji też był ten problem. Nie mówię że sonda jest ok , mówię tylko że facet nic nie mówił. Dziś np po nocy garażu nie było problemu z odpaleniem jak i z gaśnieciem. Ogólnie problem pojawił się gdy temperatura spadła poniżej 10 stopni. Im zimnej tym czesciej gaśnie zaraz po odpaleniu
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
bodzio82, ja bym tak twojego przypadku nie zestawial 1:1 z przypadkiem meca bo ty masz jednak eecV
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Dlatego pare pięter do góry - pytałem jaki masz olej - czy przypadkiem nie mineralnybodzio82 pisze:stawiam na popychacze nienapelniaja sie oliwa do konca fakt u mnie olej jest zly wogole nie pod ten silnik wiec moze jest za gesty i gora chodzi na sucho jakis czas
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
cytuje kolegi slowa "Dziś np po nocy garażu nie było problemu z odpaleniem jak i z gaśnieciem. Ogólnie problem pojawił się gdy temperatura spadła poniżej 10 stopni. Im zimnej tym czesciej gaśnie zaraz po odpaleniu"
i co to moze nie jest ten sam przypadek co u mnie ?,to samo sie dzieje im zimniej tym gorzej
latem nie mam z tym problemu odpalam i chodzi
Cidzej tu akurat nie ma roznicy ze u mnie eecV a u kolegi eecIV objaw jest ten sam
i co to moze nie jest ten sam przypadek co u mnie ?,to samo sie dzieje im zimniej tym gorzej
latem nie mam z tym problemu odpalam i chodzi
Cidzej tu akurat nie ma roznicy ze u mnie eecV a u kolegi eecIV objaw jest ten sam