Gaśnie na zimnym silniku.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Mecu a jeszcze jedno jak odpalisz silnik to popychacze stukaja tak jakbys mnial diesla pod macha? jak wszystko ok to po odpaleniu po doslownie sekundzie dwoch powinna byc cisza u mnie tak jak mowilem walą przez kilka minut czyli zle sie napelniaja i moze to jest powodem slabej kompresji silnika
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Obrazek bardzo dobry

Obrazek też niezły

Obrazek też mogę polecić

A poza tym ten drucik można nawet nitro przejechać byle nie uszkodzić. Bardzo dobrze sprawdza się też zmywacz do gaźników.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

czyli to co jednym slowem rozpuszcza syfff :mrgreen:
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

ja to polecam
Załączniki
berner.jpg
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Mecu

Post autor: Mecu »

Nic u mnie pod macha nie klepie itp to wszystko słychać tak przez ten tłumik (Escort u moich znajomych ma ksywkę Subaru dla ubogiego) Wiem jak klepią zawory popychacze itp miałem to przez chwile w swoim mondeo. Wielkie dzięki za zilustrowanie preparatów.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Aby auto sprawnie działało układ wydechowy musi być szczelny
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Mecu

Post autor: Mecu »

Czy wydech jest czy go nie ma (odcinek końcowy) to i tak problem występuje
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Jezeli upierasz sie, ze to nie jest wina mechaniczna to musisz sprawdzic to co nie bierze udzialu przy rozruchu a po okolo minucie w kracza do gry czyli sonde :) na poczatek! Sonda moze nie dzialac prawidlowo z powodu uszkodzenia (ale twierdzisz, ze przy regulacji byla ok), moze nie byc ogrzewana (trzeba spr czy jest zasilana grzalka) no i problem moze byc z przeplywem informacji np przez emulator sondy (ktory powinien na benzynie puszczac sygnal z sondy bezposrednio do kompa) lub na kablach z emulatora......

...aaaaa ale najpierw powiedz czy po zdjeciu tej zwezki w dolocie jest dalej problem


No i mpglbys wrzucic zdjecia komory silnika, okolice wtrysku, sterownika lpg oraz nagrac filmik jak silnik chodzi na benzynie i gazie tylko nie rob go ze srodka auta tylko po otwarciu maski nakrec silnik jak pracuje :)
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

cidzej, to nie wina kabli ani emulatora jak wogole jest emulator pod macha

ja mam sekwencje dobry sterownik lpg stag 4 i mam ten sam problem te same objawy odpali od strzala rano, chwile pochodzi i jak zdechnie to trzeba krecic ostro rozrusznikiem zanim zlapie ,jak zlapie to musze trzymac go na obrotach rozgrzeje sie i po jakis kliku minutach chodzi normalnie jesli go nie przytrzymam na obrotach gasnie i to samo trza krecic a z silnika wydobywa sie dzwiek jakby swiece byly wykrecone wiec na bank wtedy nie ma kompresji

ten stan jest zauwazalny jak jest mroz wiec stawiam na popychacze nienapelniaja sie oliwa do konca fakt u mnie olej jest zly wogole nie pod ten silnik wiec moze jest za gesty i gora chodzi na sucho jakis czas :sad:
Mecu

Post autor: Mecu »

Ok nakręce jak będę mógł. Przed założeniem redukcji też był ten problem. Nie mówię że sonda jest ok , mówię tylko że facet nic nie mówił. Dziś np po nocy garażu nie było problemu z odpaleniem jak i z gaśnieciem. Ogólnie problem pojawił się gdy temperatura spadła poniżej 10 stopni. Im zimnej tym czesciej gaśnie zaraz po odpaleniu
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bodzio82, ja bym tak twojego przypadku nie zestawial 1:1 z przypadkiem meca bo ty masz jednak eecV
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Mecu

Post autor: Mecu »

Proszę o objaśnienie eecV
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

bodzio82 pisze:stawiam na popychacze nienapelniaja sie oliwa do konca fakt u mnie olej jest zly wogole nie pod ten silnik wiec moze jest za gesty i gora chodzi na sucho jakis czas :sad:
Dlatego pare pięter do góry - pytałem jaki masz olej - czy przypadkiem nie mineralny :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

cytuje kolegi slowa "Dziś np po nocy garażu nie było problemu z odpaleniem jak i z gaśnieciem. Ogólnie problem pojawił się gdy temperatura spadła poniżej 10 stopni. Im zimnej tym czesciej gaśnie zaraz po odpaleniu"


i co to moze nie jest ten sam przypadek co u mnie ?,to samo sie dzieje im zimniej tym gorzej
latem nie mam z tym problemu odpalam i chodzi :grin:
Cidzej tu akurat nie ma roznicy ze u mnie eecV a u kolegi eecIV objaw jest ten sam
ODPOWIEDZ