Strona 1 z 1
[MKVII] ABS-brak po wymianie bębnów.
: 10 mar 2014, 20:52
autor: Solar
Wymieniłem bębny i musiałem podłożyć pod łożyska wewnętrzne ( Jamszoł tak radzi, jakby kiedyś szersze kapcie zakładac

) pierścienie dystansowe 1,3 mm, bo były za duże luzy (bębny nówki i s^^^^^^one ). Po tym zabiegu nie mam ABS. Zapewne te 1,3 mm odsunięcia pierscieni magnetycznych ABS ma wpływ myślę sobie, więc odsuwam je na tę odległość, aby były bliżej czujnika i niestety nic to nie daje

.
Pierścienie 1,3mm kasują luz pomiędzy bębnem a piastą.
: 10 mar 2014, 20:55
autor: Jamszoł
jeśli coś tam kiedyś pisałem to chyba o pierścieniu między łożyskami ?
Jeśli dałeś pod łożysko od wewnątrz to zasłoniłeś pierścieniem tarcz od ABS-u ?
: 10 mar 2014, 20:56
autor: nonam
Co ma podkładanie dystansu pod łożysko, do szerszych opon? Zmiana odległości pierścienia od czujnika zawsze poskutkuje brakiem ABS.
: 10 mar 2014, 21:01
autor: Solar
Jamszoł masz rację między łożyskami ale od strony wewnętrznego łożyska wtedy ono idzie te 1,3 mm do wewnątrz a bęben oddala się o te długość na zewnątrz i pierścień ABS odchodzi od czujnika o te 1,3mm.
Jamszoł pisze:Jeśli dałeś pod łożysko od wewnątrz to zasłoniłeś pierścieniem tarcz od ABS-u ?
Nie kumam tego

.
Pierścień dystansowy 1,3 mm jest najpierw, potem łożysko wewnętrzne, zimmering i na końcu piescien magnetyczny ABS.
[ Dodano: Pon 10 Mar, 2014 ]
nonam pisze:Co ma podkładanie dystansu pod łożysko, do szerszych opon?
Ano ma bęben odchodzi dalej od budy, ale tylko wtedy jak podłożysz pod wewnętrze łozysko

.
Zmieniałem dzisiaj z 10 razy odległość pierścienia od czujnika i nic

.
Mam wątpliwości czy te 1,3 mm ma aż tak wpływ na pole magnetyczne ?.
: 10 mar 2014, 21:08
autor: Jamszoł
Solar, podkładke dystansową daje się na wierzchu - na szpilki koła
Czyli zamiast felgi na bęben dajesz pierścień a na niego felgę
To samo z piastami
: 10 mar 2014, 21:10
autor: nonam
Ale po co bęben ma odejść od budy? Żeby koło wyszło bardziej na zewnątrz? Bo nie ogarniam tego
: 10 mar 2014, 21:11
autor: kupiec
Solar pisze:Pierścień dystansowy 1,3 mm jest najpierw, potem łożysko wewnętrzne, zimmering i na końcu piescien magnetyczny ABS.
Jamszoł pisze:Solar, podkładke dystansową daje się na wierzchu - na szpilki koła
Czyli zamiast felgi na bęben dajesz pierścień a na niego felgę
dla mnie to oczywista oczywistość

sam tak zrobiłem bo mi fela o zacisk haczyła

: 10 mar 2014, 21:12
autor: Solar
Jamszoł ja chyba źle to tłumaczę

, mówię o tym, że pierścień dystansowy 1,3 mm
nabiłem do wewnątrz bębna, aby odsadzić łożysko i zlikwidować luz pomiędzy piastą a bębnem

. Kupiec, Nonam o to chodzi:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... o&start=15
Zrobione, - okazuje się, że trzeba było centrycznie odsunąć pierścienie, założylem podkładki
i ABS wrócił

.