2,0 zetek nie pali na jeden gar i stuka.
Moderator: Moderatorzy
2,0 zetek nie pali na jeden gar i stuka.
Witam problem dotyczy Mondeo mojej matki. Samochód z przyczyn że zrobił blisko 200 tyś na gazie wkońcu niestety wymagał wymiany uszczelki pod głowicą. Nie miałem zamiaru się po ostatnich zabawach z tego typu przygodami bawić tym, więc oddałem autko do znajomego mechanika. Jadąc do niego samochód zgasł i nie chciał odpalić. Sprawdzona kompresja praktycznie 0 na 2 cyl. Wymieniona uszczelka, kable, rozrząd, zregenerowana głowica i problem polega na tym że nie pali na jeden cyl (dokładnie 4 licząc od rozrządu) i przy okazji chodzi jakby miał zupełnie rozregulowane zawory czy tz klepie. Co może być przyczyną tego bi siedzmy z mechanikiem przy tym i brakuje nam juz do tego pomysłów. To że nie chodzi na 1 cyl i klepie może to być usterka wspólna jak i dwie osobne rzeczy. Panowie podawajcie pomysły jakie wam przychodzą do głowy. Dodam że samochód nawet na wydmuchanej uszczelce chodził idealnie gładko i równo, lecz wpierdzieliał ogrom wody i było delikatne masło pod korkiem wlewu a zlany olej miał kolor kawy z mlekiem jednak zachował właściwości smarne.
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
ale tu nie ma co porownywac, na cewce sa numery cylindrow
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11734
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Szczerze powiedziawszy to jak mechanik ma taki problek ze zdiagnozowaniem kabla WN to odwazny jestes ze mu dajesz zrobic przy aucie cos wiecej niz wymienic kola z zimowych na letnie
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Co do zaworów to dwa były wymienione ale to było robione w firmie zajmującej sie regeneracją głowicy.Przewody były Forda więc nawet ich nie podejrzewaliśmy. Dzwięk jest kosmiczny. Tak jakby ktoś walił młotkiem w silnik i nasila sie wraz z zwiększeniem obrotów silnika.Podejrzenie to panewka, jednak z racji że finanse się uszupliły to samochód poszed w odstawkę i czeka na kolejny zastrzyk gotówki.